Kapı çaldığı an toprlanmaya çalıştık ama geç kalmıştık. İçeri kıvırcık saçlı bi çocuk girmişti. Bizi görür görmez gözlerini kapattı ama tabiki herşeyi görmüştü omg şimdi n'olcaktı! Ya adım çıkarsa?
Zayn sinirlenip bağırmaya başladı:
"Hey dostum, senin sorunun ne!!!?!?!"
Dışarı çıkıp kavga etmeye başladılar. korkuyordum ama hemen orayı terketmeliydim. Hemen giyinip evime koştum. Mükemmel bir koşucu olduğumdan Zayn beni göremeden evime varmıştım. Annem nerede olduğumu sorunca çıkışta kızlarla kafeye gittiyimizi söyledim hemen inandı. Omg şimdi de yalancı olmuştum hepsi Zayn yüzündendi.
Hemen günlüğüme yazmaya başladım:
"Sevgili günlük bugün okuldaki ilk günümdü. Çıkışta Zayn diye bi çocuğun evine gittik ve seviştik biraz pişman gibiyim çünkü ev arkadaşı olan kıvırcık saçlı bi çocuk bizi gördü yigeceler."
Ertesi gün okula gittiğimde Zayn'i görmezlikten geldim.
En sonunda çıkışta "Elizabeth" diye arkamdan seslenince yine takmadım ama yine de beni takip etti. Beni bi köşeye çekti "Hey bebeğim üzgünüm" deyip sarıldı ben de üzüldüm ve onu affettim.
Mutlulukla eve yürüyordum ve çok mutluydumki bi el ağzımı kapattı bağırmaya çalışıyordum bağıramıyordum başımı çevirmeye çalışıyordum çeviremiyordum. Sonra bana bayıltıcı bi şey koklattığını farkettim görüşüm bulanıklaşırken yeşil gözler görüyordummm.
BÖLÜMÜ İTHAF ETTİMMM:D YORUMA YAZARSANIZ İTHAF EDERİM ^^ CNM DİRECTİONERS BU BÖLÜM DAHA ÇOK DEDİKTİF HİKAYESİ GİBİ OLDU BİRAZ HEYECAN OLSUN DİYE +18'E BİRAZ ARA VERDİM AMA MERAK ETMEYİN Bİ DAHAKİ BÖLÜM DAHA ÇOK OLCAKKKK:Dddd ^^ NEYSE ÇOK UZATTIM BİDAHAKİ BÖLÜM İÇN 3 OY 3 YORUM:D ^^