Zondag 26 oktober 2014

919 35 4
                                    

Oke eerst eventjes iets anders:

Bedankt voor de 2k!

Ik wil ook @larayoshi bedanken ze heeft me veel gesteund.

Ook heb ik er een nieuwe fantastische vriendin bij, ze reageerde vaak op de hoofdstukken en stuurde me ook via kik en steunde me al sinds het begin van dit verhaal.

Ondanks wat er 100km tussen ons is zijn we toch zeer dicht naar mekaar toe gegroeid.

Bedank meid ly @Anouk_m

Maar nu genoeg bedankt op naar vandaag:

Ik stuurde deze morgen een sms naar Pieter en normaal antwiord hij altijd zeer snel maar 8uur later had ik nog steeds geen antwoord en ik zag dat hij ook niet op facebook was geweest.

Hij was gisterenavond naar een fuif gegaan met Lucas dus al meteen was ik bang dat er iets was gebeurd aangezien ik Pieter niet meer heb gehoord en ook Lucas niet meer online is geweest op facebook.

Ik stuur een berichtje naar Ellen of zij al iets heeft gehoord over Lucas en ze zegt dat ze hem al heeft gehoord dus vraag ik of ze hem kan vragen op facebook te komen wat Lucas ook doet.

We sturen even normaal en dan vraag ik of er iets met Pieter is.

Hij zegt dat hij niets weet en dat Pieter ook niets van alcohol heeft gedronken en om 1uur al naar huis was in tegnestelling tot hem.

Ik zeg dat hem niet meer heb gehoord enz dus hij belt meteen naar Pieter.

Pieter neemt gewoon op en antwoord nadien eindelijk op mijn sms en ik laat lichtjes merken dat het mij niet aanstaat.

Oke het is misschien overdreven maar ik ken Lucas goe genoeg om te weten dat hij veel drinkt op fuiven en dat hij zowieso Pieter zou meetrekken.

Gelukkig is er niets aan de hand.

We stuurden een tijdje en nu ben ik zelf op weg naar een fuif waar ik samen met Pieter naartoe zou gaan maar hij mag niet van zijn ouders dus ik gewoon met Lucas want Ellen kon ook al niet.

Ik hoop dat Lucas zich zal gedragen.

Hij mocht enkel gaan als er iemand mee ging die met hem mee naar huis kwam, ik ga dus met hem nog mee naar huis vanavond en ga dan bij mijn grootouders slapen want zij wonen dicht bij hem.

Ik vroeg nog aan Pieter of hij het niet erg vond dat ik met Lucas ging maar hij antwoorde er niet op...

~ You don't need to be afraid I am yours, forever.

Verliefd op hem [Complete]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu