Bölüm 4 Çiçek🌼🌼🌼🌼

2K 111 39
                                    

Yeni Bölüm🤗

(Tıpta teknolojinin yeri dersinin olduğu gün )

Itır yanına doğru gelen iki çocuğu görünce ister istemez biraz ürktü. Etrafına bakıp gerçekten kendisine doğru gelip gelmediğini kontrol etti. Hayır başkasına gelmiyorlardı. Kendisine geliyorlardı. İyi de neden? Biraz heyecanlandı?  Bu iki yakışıklı gencin onunla ne işi olurdu diye düşündü. Erkekler ona doğru gelirken Sağdakine  oranla soldaki   açık tenli olan erkek dikkatini çekmişti.  Erkekler tam olarak yanına geline ikisi de aynı anda aynı soruyu yöneltmişlerdi kendisine.

"Yeşim'in arkadaşı mısın?"

İki erkeğin de birbirlerine tahammül edemedikleri yüz ifadelerinden anlaşılıyordu.  Itır ortamdaki gergin ifadeyi hissederken iki erkeğin birbirlerine kızgın boğa gibi bakmaları onu korkutmaya başlamıştı. Diğer yandan bu iki yakışıklı erkeğin Yeşim ile alakasını merak ediyordu. Çocukların ilgisini kendisine çekmek için ;

"Evet Yeşim'in arkadaşıyım ?" Dedi soru sorar bir biçimde.

"Ben Eymen." 

"Kağan." 

Itır , demek ki açık tenli çocuğun adı Kağan, diye düşündü.

"Yani." Dedi Itır.

Eymen ;" Ben Yeşim'in grup arkadaşıyım." Diye açıklama yaptı. Kağan , Eymen'e ters ters bakarken;

"Biz." Diye düzeltti.

"Hımmm, Yeşim çıktı görmüşsünüzdür. Bir şey mi söyleyecektiniz?" Diye sordu Itır.

"Evet nereye gitti konuşmamız lazım ödev ile ilgili?" Diye sordu Kağan.

"Bilmiyorum ki bende? Hocaya şey soracak galiba. Hemen çıktı" Dedi  Itır.

"Ona onunla konuşmamız gerektiğini söyler misin?" Dedi Kağan kibarca. Eymen ise sadece Itır'a bakıyor düşünüyordu. Bugün yaşanan olaylar,  kafasını allak bullak etmişti. Zihninin derinliklerinde gömülü bir sürü düşünce gün yüzüne çıkmıştı. Kağan için de durum farklı değildi. Yeşim'i karşısında görmek tuhaf hissettirmişti. Duyguları ve mantığı aynı anda zihnine savaş açmışlardı sanki. Duyguları Yeşim'e olan hislerini anlatmaya çalışırken ,mantığı ise hala Yeşim'e karşı hislerinin olabileceğini sorguluyordu. Kağan'ın duyguları ve mantığı aslında aynı taraftaydı ama bu iki histe hep farklı tarafta oldukları için aynı tarafta olduklarını kabullenemiyor ve bu yüzden de farklı metotlar izleyerek Kağan'ın zihnini yoruyorlardı.

"Söylerim." Dedi Itır ve eşyaları toplamaya başladı. Sonra aklına bir şey takıldı ve giden çocukların arkasından seslendi.

"Affedersiniz." Dedi. Kağan ve Eymen arkasını döndüler.

"Yeşim'i daha önceden tanıyor musunuz?" Diye sordu Itır.

İkisinin cevabı da Evet oldu . Itır ikisinin de yüzünde acı çeker bir ifadeyi görmüştü.  Hislerinde yanılmıyorsa bu iki erkekte Yeşim'e karşı bir şey hissediyordu. Nedense içinde anlamsız bir his oluştu. Kağan'ın , Yeşim'e karşı bir şey hissediyor olmasına üzüldü. Bu hisse sinir oldu Itır. Neden birden böyle olmuştu ki. Itır giden iki erkeğin arkasından bakmayı kesip işine geri döndü.

(2 GÜN ÖNCE)

Eymen , Tıp ve Mühendislik Fakültesi için açılan whatsApp grubundan Itır'ın numarasını almıştı ve bir şekilde Itır'ı kendisi ile görüşmeye ikna etmişti. Itır , Eymen ile sözleştiği kafeye giderken kendisini  Yeşim'e ihanet ediyor gibi hissediyordu.  Yeşim'e , Eymen'in kendisine mesaj attığını söylemeyi çok düşünmüştü ama ... İşte söyleyememişti.

Maskeli Kız 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin