Cecilies synsvinkel.
Jeg vågnede ved at Calum snorkede mig ind i hovedet. Jeg lå lidt og beundrede ham, han var så nuttet. Hans sorte hår med den lyse stribe, hans perfekte kinder som var helt buttede, hans smilehul når han smilte. Alt var bare en drøm. Jeg kravlede ud af sengen og tog et tæppe på, jeg havde kun nat shorts og en lyserød bh på, så det var lidt koldt. Jeg gik ud i køkkenet for at lave lidt morgenmad til os, men vi havde ikk rigtigt noget. Så jeg bestemte mig for lige at tage noget tøj på, sætte mit hår op i en knold og kører ned til supermarked og købe ind. Jeg tog bil nøglerne og min pung.
Jeg tændte bilen og skruede på for radioen. Jeg kørte ud af parkeringspladsen og mod supermarked. Der gik 20 minutter, så fandt jeg supermarked, kørte ind og fandt en parkeringsplads tæt på.
Da jeg havde købt ind og var på vej ud til min bil, ringede min mobil. "Hallo?" "Det Calum! Hvor er du?". "I supermarked" "jeg har en overraskelse til dig, når du kommer hjem.." En overraskelse. Omg jeg elsker overraskelser. "Okay bae, jeg er der om 20 minutter"
"Er du ik Cecilie? Calums kæreste?" Jeg fik et chok, jeg havde ik troet der stod nogle bag mig. Jeg vendte mig om til en mørkhåret pige. "Jo.. " svarede jeg. "Calum er en farlig dreng. Jeg synes du skal passe på!" Utro, hvad? Wtf? "Ehm? Jeg ved ikk hvad du mener? Calum er da glad for mig og jeg er glad for ham" jeg fattede intet af det her. "Calum bruger dig, for at tilfredsstille sine lyster. Bare vent". Hendes ord var useriøse, men det var hendes ansigt ikk. Hun vendte om og gik. Jeg satte mig ind i bilen og kiggede mig i bakspejlet. "Mystisk.." Jeg havde intet ord til det der. Hun lyver. Men fuck det.
-
Jeg kom ind af døren da Calum kommer og holder mig for øjnene. "Ikk kig" sagde han. "Okay okay". Han førte mig ind i et rum. "Kig". Jeg åbnede øjenene og der stod en hund i min seng. "Det er Balder" sagde han. Han lød glad. "Hvad er det?" Jeg stenede totalt. Den såkaldte "balder" løb over mod mig og sprang op af mig. "Se, han er allerede glad for dig". Calum elskede hunde, det var en af hans specialiter. Vidste han ikk at jeg var bange for dem. "Jeg havde en besynderlig dag idag.." Sagde jeg for at bryde snakken om hunden. "Der var en pige der sagde at du udnyttede mig..." Det røg ud af mig. Han rejste sig fra gulvet og kiggede på mig. "Hvad fuck snakker hun om?" "Ja, det ved jeg heller ikk..". Calum kom hen imod mig og kyssede mig på panden. "Jeg ville aldrig udnytte dig." Han var seriøs. "Calum, din hund bider mig i benet" jeg afbryd lige det romantiske øjeblik. "Balder, det må du ikk" han tog den op. "Hvorfor har du købt en hund?" Spurgte jeg. "Jeg tænkte at det ville være en god idé til huset her." Han smilte. Han så ud til at være glad for den. Men jeg anede intet om hunde, jeg har jo altid været mega bange for dem. Hans øjne strålede af glæde, så valgte ikk at sige noget til ham. "Den er da sød.." Sagde jeg og kiggede på den. "Han er en bordercollie og kun 6 måneder gammel" sagde han. "Hvad er det?" Sagde jeg. "Bordercollie er racen på den" grinte han. "Nånå" grinte jeg med. Jeg gik ud og tog poserne og begyndte at pakke ud.
______
Hejsa mennesker. Undskyld for ik at have opdateret. Jeg er rigtig meget på Younow. Så hvis i har det, Så fan mig lige derinde . Cecilie.schultz
Love you Peeps!
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv