Bölüm 1 Gemi

80 1 1
                                    

O gün en yakın arkadaşlarımla bir gemi seyahatine çıkmıştık. Hava güzeldi. Hepimiz sevgililerimizle gelmiştik ikizler hariç onlar herzamanki gibi beraber takılıyordu.

Burak:

-Ben yüzmeye gidiyorum gelecek var mı?

Ela:

-Aşkım bende geliyorum.

Bende:

-Girmeyin suya burda köpek, balıkları olabilir!

Ela:

-Ali, hayal gücüne hayranım :D

Ordan buğra lafa atladı.

Buğra:

-Sakin olun çocuklar ben deniyorum.

Buğra suya atladı, bir büyük beyaz ona yaklaşıyordu burak hemen zıpkını alıp büyük beyazı öldürdü.

Bende:

-Çocuklar okyanusun ortasındayız biraz dikkatli olun! Dedim.

Ela:

-Of! Ali herzaman haklı mı olmak zorundasın amk.

Okyanusa baya açılmıştık. Buğranın ölümde dönmesi ortamı soğutmuştu. Gemide tam 12 kişiydik bu gemiyi 2 sene önce hepimiz ortaya para koyup almıştık. Samet herzamanki gibi keyfine bakıyordu Gamzeyle aşağıda sevişiyordu. Gamze şu ana kadar kızlar arasında en sürtük olandı fakat Samet onu sahiplenmişti. Ama Sezai'nin gözü herzamanki gibi Gamzedeydi. Aslında bizde Gamzenin Sezaiden hoşlandığını Sametle sadece parası için çıktığını biliyorduk. Sametle Gamze yukarı çıktılar ikiside kan ter içinde kalmıştı.

Sezai şakayla:

-Samet ne piç çocuksun lan.

Samet:

-Doğru konuş sikerim bak!

dedi.

Sezai:

-Hadi yap!

derken Samet Sezaiye yumruk attı. Kerem kardeşinin dövüldüğünü görünce şarap şişesini Sametin kafasında tuz buz etti. Samet yere yığıldı. Necati ordan koştu ve nabzını konturol etti.

Necati:

-Ölmüş!

diye bağırdı. Sametin kafasından kan geliyordu. Evet ölmüştü. Gamze güldü.

Gamze:

-Sonunda kurtuldum ondan!

Diye bağırdı herkez şok olmuştu.

Kerem:

-Ben ne yaptım?

Dedi. Gemi durmuştu Burakla aşağıya indik motor paramparça olmuştu. Bukadar acı olayın üstüne bu bizi darma duman etmişti. Gece ne yapacağımızı düşünüyorduk okyanusun ortasında kalmıştık. Kızlar panik içindeydi

Ayşegül kıriz geçiriyordu:

-Hepimiz öleceğiz! Öleceğiz! Hepimiz!

Bense sinirlenmiştim:

-Bi susun amk!

Burak korkmuştu kendini votkaya vermişti Elada ona eşlik ediyordu. Bense Hayruşuma sarılmış bir pro yakmıştım. Gözüm Necatiyle Ayşegüle kaydı onu sakinleştirmişti Ayşegül onun gögsünde uyumuş kalmıştı. Buğra ise kereme:

-Merak etme birşey olmayacak. diyordu. Zehra etrafta görünmüyordu. Buğra hemen sevgilisi Zehrayı aramaya başladı.

Zehra güvertede değildi. Buğra aşağıya kamaraya bakmaya gitti. Buğra aşağıya indiğinde Zehra bileklerini kesip intihar etmişti. Buğra yıkılmıştı. Hemen bizi çağırdı ve Zehrayı yukarı çıkardık. Zehra ve Sameti okyanusa attık. Gemide 10 kişi kalmıştık. Hava kararmaya başlamıştı. Gece ne halt yiyeceğimizi düşünüyorduk. Yamur yağmaya başlamıştı. Hepimiz kamaralara geçtik ve bir şimşek sesi duyduk burakla ben güvertede birşey varmı diye bakmaya çıktık. Yelken param parça olmuştu ve biz güvertedeyken bir şimşekle gemi ikiye ayrıldı. Burakla ikimiz aşağıdakileri kurtarmaya nmiştik ben hayruşu ve elayı alıp yukarı çıkarttım. Necati de Ayşegülü yukarı çıkarmıştı. Kerem ise kardeşi Sezayiyi alıp güverteye çıkartmıştı. Sezai geri suya dalıp Gamzeyi kurtarmaya gitti. Burak ise en yakın arkadaşı buğrayı sıkıştığı yerden kurtarmaya çalışıyordu. Burak buğrayı, Sezai ise Gamzeyi alıp yukarı çıktı. Geminin kıçı yavaş yavaş batıyordu. Gemiden ala bileceklerimizi aldık. Biz erkekler bir yön kararlaştırdık. Ve hep beraber o yöne doğru yüzmeye başladık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin