Başlamadan önce şunu söyleyeyim hikaye oyun sıralamasına göre gidicek
Mike Shcmidt adlı güvenlik ofisindeki sandalyesine geçti, gece yarısına daha birkaç dakika kaldıydı masasının üstünde içilmiş bir içecek,buruşturulmuş birkaç kağıt ve o zamanların en iyi televizyonları vardı o televizyonlardan kameraları izliyordu ofisinde bir de sağ ve sol kapı ve kapı ışıkları vardı.
Gece yarısı olunca telefon çalmaya başladı telefonu açmaktan başka bir şey yalnızlığını geçirmeyecekti adam ama konuşmaya başlayınca susmayı bilmiyordu saat 2'ye kadar susmadı konuşma bitince kameraları kontrol etmeye başladı. Şov sahnesine baktığınde mor tavşanın olmadığını gördü mor tavşanı backstage odasında buldu mor tavşan kameraya doğru bakıyordu. Mike bu robotların nasıl hareket ettiğini mantığı almıyordu sonra yine şov sahnesine bakınca bu seferde sarı tavuğun da hareket ettiğini gördü yemek yerindeydi ve saat 3 olmuştu bile ama daha 3 saati vardı. Sonra mor tavşan da yemek yerine gitti bu sefer ise sarı tavuk tuvalet alanına gittiydi sonra saat 4'e doğru mor tavşan sol koridordaydı artık sol ışığı her an kontrol ediyordu gücü ve %38'e düşmüştü sarı tavuğu kontrol etmek için kameraya bakınca sarı tavuğun da sağ koridorda olduğunu gördü hemen kamerayı kapatıp sol kapının ışığını yakınca mor tavşanı gördü ve hızlı bir hareketle kapıyı kapattı bir kaç dakika sonra mor tavşan gitmişti saat 5'te ise sarı tavuk camın önünde onu gözetliyordu hemen kapıyı kapattı ve gücü %10'a düştü ardından daha saat 5.30'du gücü 5.58'e doğru bitti ve sol kapıda kahverengi ayının yüzünü parlaya parlaya şarkı çalıyordu Mike ölmek istemiyordu daha gençti ama ayı tam saldıracakken saat 6 oldu ve mesaisi bitti bugün hayatta kaldı ve devam edecekti çünkü para lazımdı peki ya diğer geceleri tamamlayacak mıydı yoksa diğer güvenlikler gibi ölcek miydi bunu gelecek bölümlerde göreceğiz.
Arkadaşlar bir daha ki bölüm için üç oy ve on görüntülenme gelmesi lazım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF FANFİC : RUHLARIN İNTİKAMI
FanfictionÇocukken mor bir adam tarafından öldürülen çocukların intikamı üzerjne kurulan hikaye.