τέλος τα σχολεια

196 11 2
                                    

Ντριιιννν, επιτέλους τέλος τα σχολεια!
"Αγαπεςς καλό καλοκαιρι θα μου λείψετε " λέω στους φίλους μου .
Περνώ την τσάντα μου και ξεκινώ να φυγω
Δεν είχα κάποια βιασινη επειδη οι δραστηριότητες μου είχαν τελειώσει λόγω καλοκαιριού.

Τέλεια, σπίτι! Με το που μπαίνω σπίτι αφηνω  Την τσάντα μου και κάθομαι στο τραπέζι για να φάω. 
"μαμά, ποτέ φεύγουμε?"
"που να πάμε παιδάκι μου,  Αφού δεν έχεις προπόνηση το ξέχασες? "
"δεν εννωω αυτό μαμα, στο ποσειδι Ποτέ θα παμε?"
"ααα. Την Παρασκευή "
(Παρασκευή, Παρασκευή...)
" Κάτσε, σε 4 μέρες δηλαδή? " λέω μες την χαρά
" ναι, γι'αυτό κανόνισε απο Τώρα τι ρούχα θα πάρεις "
" ενταξει μαμα" λέω καθώς χώνω μια μεγάλη μπουκιά με μακαρόνια στο στομα μου.

Αφού έφαγα πήγα στον καναπέ να διαβάσω το βιβλίο που είχα αφήσει την μέση.  Χωρίς να το καταλάβω βυθίζομαι σε έναν γλυκό υπνο.

(Tell me how's it feels)  (ωραίο τραγούδι να το ακουσετε without me λεγεται)
Πετάγομαι από τον καναπέ για να σηκώσω το κινητό μου, μα που το έβαλα ;;  ποιος να είναι, απόκρυψη. Χωρίς σκέψη το σηκώνω
"Παρακαλώ?  Ναι?  Ποιος είναι? Με ακούτε?"
Αλλά δεν άκουγα τίποτα οποτε αποφασησα να το κλεισω και να ξανακοιμηθω.
Κλείνω τα μάτια μου αλλά αυτήν την φορά δεν μπορω να κοιμηθω. Σηκώνομαι και βλέπω 6 η ώρα. Ας παιξω λίγο μουσική για να περάσει η ώρα. παιζω κιθαρα και πιάνο εδώ και αρκετά χρόνια.

(Μετά από 2 ωρες)

Κάπου εδώ ξαναχτυπσει το κινητό μου..
Άντε πάλι. Αλλά αυτή την φορά ήταν η φίλη μου  η Ολύμπια.
"έλα, τι έγινε?"
"Τίποτα απλα βαριέμαι, θες να βγουμε καμια βόλτα?"
"Όχι ρε, θες να ερεθις σπίτι μου για ταινία και  sleepover? "
" ναιιι!!"
"Τέλεια,  σε κανένα 20λεπτο να εισαι εδω" της λεω και κλείνω το τηλέφωνο.

Ντριν.
Ακουω και πάω  να ανοίξω την πόρτα.
"που είσαι ρε, ελα μεσα"
"πες μου αρχικά τα νέα σου " της λέω
"Τίποτα το ιδιαιτερο σε 5 μέρες θα πάω Σκιάθο για 2 βδομαδες,  γενικά ομως μια χαρά διακοπές και ξεκούραση γευγει το μυαλό από την καθημερινότητα.Εσύ?"
"Εγώ φεύγω σε 4 μέρες για ποσειδι , γενικά ήρεμα"
"Τέλεια "μου λέει, "τι ταινία θες να δούμε?" 
"ρομαντικη'
'ψηνομαι"

(2 ωρες μετα)

" φιλε, τι ωραία ταινία και εγω  Θέλω " λεει η ολυμπια
" υπέροχη ηταν ,  Μου αρεσε πολυ Όταν φιληθηκαν για πρώτη φορά σε εκεινο το κιοσκι"
" ναι ξεκάθαρα, ήταν η αγπημενη μου σκηνή " λεει η ολυμπία. αφου λοιπόν τέλειωσε η ταινία ,η ωρα είχε παει 11. στο μεταξύ είχαμε φάει μια πίτσα. χαζέψαμε διάφορα στο κινητό, είπαμε τα νέα μας κάναμε κλήση με κάποια παιδια  και η ώρα έφυγε πολυ γρήγορα. κατα της 1:30 ψιλοκουραστήκαμε οπότε ξαπλώσαμε. Βέβαια μας έπιασε μια υπερένταση και γελούσαμε χωρίς λόγο οπότε κατα τις 2 κοιμηθήκαμε επιτέλους.

Το επόμενο πρωί η ολυμπια έφυγε γύρω στις 11 Γιατί θα πήγαινε για ψώνια με κάτι φίλες της.  τι ωραία που ήταν και χθες.. πολυ λιηο έμεινε.Οι επόμενες μέρες πέρασαν πολύ γρήγορα

Επιτέλους Παρασκευή! Επιτέλους ποσειδι! 

Ελπίζω να σας αρεσε.
Βασίζεται σε αληθινή ιστορία μόνο που κάνω καποιες μικρές αλαγες
Άμα σας άρεσε πατήστε το ☆ και Αφήστε και ένα σχολιο. Τα λεμε στο επόμενο
Φιλάκια καλυψω♡

το καλοκαίρι μουWhere stories live. Discover now