20.Bölüm/Kavga

1.9K 132 56
                                    

Ağzımı sıkıca kapadı ve kendine doğru çekti. Debelenirken soğuk yanağını yanağıma yasladı ve koluma bir iğne batırdı. Ellerini ağzımdan çekmeye çalışırken duraksadım. Kolumda ki iğneyi hızla çekti ve ağzımda ki ellerini çekti.

Gözlerim kararırken kafam omzuna düşmüştü.

"Artık hep beraber olacağız Rüya. Biz olacağız, Ruhsuzlar."
                 *****************
Mertin ağzından

Gözlerimi zorla açmaya çalışırken her yeri bulanık görüyordum.

"Uyan aptal."

Kafamı hafif kaldırmamla bağlı Pelini gördüm.

Aklıma Selim gelince hemen doğruldum ve ayağa kalktım. "İki buçuk saattir baygınsın." Saçlarımı kaşıdım.

"Selim, Rüyayı yunanistana kaçıracak. Kafayı sizinle bozdu." Yüzüne baktım ve hızla kapıya yöneldim.

"Çözsene beni. Heyy."

Pelini dinlemeden kapıyı kapayıp çıktım evden. Merdivenlerden hızla inerken telefonla Rüyayı arıyordum ama telefonu kapalıydı. Hemen Berkayı aradım.

"Efendim kanka."

"Selim Rüyayı kaçırdı."

"Ne?"

"Bayılttı beni, Pelini de alıkoymuş. Yunanistana kaçıracakmış Rüyamı. Ne yapacağım ben Berkay? Kafayı yemek üzereyim."

"Kanka direkt mekana gel. Pelini de al birşeyler bilir o."

"Tamam geliyorum."

Dedim ve yukarıya yöneldim.
                   *****************
Pelinide alıp mekana gelmiştim.

"Dediğim gibi çok uzun süredir plan yapıyor. Bende size söylemeye geldim ama engelledi. Dünden beri o odada tuttu beni."

Pelin anlatırken daha da fazla sinirleniyordum.
"Ben demiştim lan. Ben demiştim."

Rüzgar ve Merve girdi içeriye hızla.

"Bize şaka yaptığınızı söyleyin." Başımı salladım ve sandalyeye tekme attım.

"Lanet olsun ki gerçek. Rüya şu anda o ruh hastasının elinde." Yumruğumu sıktım ve acıtıcı bir darbeyle duvara vurdum.

"Samet Yurdal."

Dedi Pelin. "Yunanistandan arkadaşı. O ayarlayacaktı orada yer. Ben gittiği kasabanın ismini biliyorum." Rüzgar Peline baktı.

"Nasıl gidecek oraya?"

İçlendi.

"Deniz yoluyla ama gitmişlerdir bile. Ayarladıkları saatte Mert baygındı." Ofladım.

"Tamam hadi kalkacakları yere gidelim belki daha gidememişlerdir." Pelin başını salladı.

"Tamam hadi."

Hepimiz mekandan çıkmıştık.
              ***********************
Erenin ağzından

Sıkıntılı bir şekilde depoya doğru yürüyordum. Annemle babamın yastıklarından topladığım saç teliyle dna testini tamamlamıştım ve bir hafta sonuç bekleyecektim.

Düşünmek istemiyordum. Hiçbir şekilde düşünmeyecektim de hatta şu an tek düşündüğüm şey Merte ödeteceğim bedeldi. Ona dediğim herşeyi yapacaktım. Çetesini, Rüyasını aratacağım, yalnız bırakacağım. Çaresiz, acılı ve öfkeli.

Depodan içeri girmemle Can'ı gördüm.

"Hayrola Can, Nereye?" Hafif bir tebessüm etti. "Miray için çalışmaya. Bugün uzun süredir beklediğim gün." Sırıttı ve çıktı.
                 *******************
Mertin ağzından

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin