Yine aynı şeyi yapıyorsun

77 14 0
                                    

Uzun süren ara ile bunu yaptım:

MC: Peki hangi üye.

Min Jee: Yin Yang.

Adımın söylenmesiyle herkes bana bakmıştı şimdi ben ne diyecektim.

Sun Hee.: Evet sonradan katıldı ama iyili katıldı o olmadan önce ben magnae(magne) ydim şimdi de o , bütün işleri ona yaptırıyorum.

MC: Çok fazla sesi çıkmıyor galiba baksanıza şu ana kadar herkes konuştu ama o tek konuşmayanımız.

Hwayoung: Pek konuşmaz ama yinede varlığıyla bizi mutlu ediyor.

MC: Peki artık kişisel sorulara geçelim.ilk soru Min Jee'ye gelsin.gurupta en çok sizi sinir eden kim ve ya kimler.

Min Jee: Bence Sun Hee ve Yin Yang çünkü hep yapma dediğim şeyleri yapıyorlar.

Sun Hee: Ama Min Jee unni de her şeye yapma diyor. diğerlerine demiyor ama,sadece bize.

MC: İkinci soru da Hwayoung'a en sevmediğin huyun ne.

Hwayoung: Bilmem sanırım çok pasif kalmam galiba .

Sun Hee: Hwayoung, Yin Yang ile benim ommamız gibi bize çok yardımcı oluyor yani hiç Min Jee unni gibi değil.

Min Jee: Evde görüşecek .

MC: Peki.

Böyle sorular herkese soruldu hepsini dikkatli bir biçimde dinledim.

MC: Evet Yin Yang sıra sana geldi. Bazıları sana konuşmuyor kimse sesini duymadı gibi şeyler söylüyorlar.ben de buraya geleli hiç sesini duymadım bizim için bir kaç şey söyler misin?

Her kez bana bakıyordu yönetmen bile ne söylemem gerekiyor hiç bilmiyorum.

Ben: Şey... Konuşmayı pek fazla sevmiyorum.

MC: Wow sesin gerçekten çok güzel niye bu güzel sesini kullanmıyorsun ki bu sesle her kesi etkilersin.

Sun Hee: Bizlerde onu her seferinde uyarıyoruz ama sadece bana karşı açık o ses sadece bana ait kimseye vermem.

Unnimin söylediği sözle herkes gülmeye başladı ben de hemen sadece Sun Hee unni nin duyabileceği bir ses tonu ile ona teşekkür ettim.

Program çekimi bitmişti bana çok fazla soru sorulmamıştı.herkes arabaya bindiğinde büyük bir sessizlik oldu ben de telefon ve kulaklığımı çıkartıp şarkı açtım ortada olduğum için kafamı yaslayacağım bir şey bulamamıştım ben de dik bir şekilde durup kafamı önüme eğdim.

Sun Hee: Yin Yang kalk hadi geldik.

Ben: Tamam.

Yurda ne çabuk gelmişiz ya hemen Sun Hee unni nin arkasından gittim ve tam yurda gidecekken Soo Yun unni bize seslendi.

Soo Yun: Hadi gelin nereye.

Sun Hee: Yurda.

Soo Yun: Bang Chan'lar bizi yemeğe çağırdı oraya hadi gelin.

Sun Hee: tamam üstümüzü değiştirip geliyoruz.

Hwayoung: İyi fikir ben de bu elbiseden kurtulayım.

Ve oda bizimle yurda geldi herkes hemen odasına girip üstünü değiştirmeye başladılar bende üstüme rahat olabileceğim bir eşofman üst seçip giydim.

Ve oda bizimle yurda geldi herkes hemen odasına girip üstünü değiştirmeye başladılar bende üstüme rahat olabileceğim bir eşofman üst seçip giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 REVENGE ( Stray Kids ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin