Nagy Vivien vagyok, 14 éves, Pesten lakom már egy hete anyával, apával és a húgommal Lilivel és van egy hörcsögöm Pufi.
Előzőleg Debrecenben laktam, nyáriszünet utolsó hetén jöttünk ide.Holnap után suli, holnap megvesszük a dolgokat ami kell a suliba,már nagyon izgulok.
Anya bejött a szobámba és mondta hogy kész a vacsi lementem és megettem aztán tusoltam, fogatmostam, megetettem Pufit és lefeküdtem aludni.Hajnali 3:00 óra van, nem tudok aludni meg szomjas is vagyok hát elindultam a konyha felé vak sötétbe nem láttam semmit, és az én szerencsémre hát nem ráléptem Lili egyik beszélő babájára hát frászt kaptam de ez nem állított meg mentem tovább oda is értem elővettem egy poharat és töltöttem vizet, amikor megittam észre vettem egy rohadt nagy pókot előttem inkább nem is mondom felordítottam és vissza rohantam a szobámba.
Két kis szivrohat után elaludtam.Másnap....
Felkeltem, arcotmostam és lementem epres palacsintát enni a kedvencem.
1-2óra múlva elindultunk megvenni a suliba a dolgokat.
Anya: Nézd Vivi milyen aranyos ez a tornazsák!
Én:Dehogy is anya ez borzalom.
Egy helló kittys tornazsákot mutatott nekem.
Anya:Ha te mondod.
Végül egy fekete fehér pöttyöset választottam.
Meg vettük a többi cuccot is.
Hazaértünk felmentem a szobámba és megláttam hogy Pufi nincs a helyén, nagyon megilyedtem szóltam anyának, hogy segítsen megtalálni 10 perc múlva meglett, benne volt az egyik cipőmbe, visszaraktam és megetettem.
Befedtük a tankönyveim meg ilyenek, lassan be is esteledett letusoltam, fogatmostam, és lefeküdtem aludni. Már nagyon izgulok a holnap miatt remélem nem fognak kiközösíteni meg ilyenek.....Folytatjuk...
Ez az első könyvem első fejezete tudom rövid lett de igyekszem a többi részeket hosszabbra csinálni.
Remélem tetszett és hamarosan jövök a kövi résszel.😁🥰
YOU ARE READING
Egy furcsa új hely
FantasyEz egy lányról szól aki egy új suliba ment és belecsöppen egy új furcsa életbe úgymond megváltoznak a dolgok. Ha érdekel olvasd el. 😁🥰