Veel hebben Jamie en ik niet meer gedaan. We zitten aan de zesde film op onze lijst van Netflix Ik let niet echt op aangezien ik het leuker vind om naar Jamie te kijken. Hij heeft een korte trainingsbroek aan waardoor ik naar zijn tattoos kan staren. Mijn hoofd leunt op zijn borst waardoor ik zijn hart regelmatig hoor kloppen.
'Zal ik het gewoon afzetten? Deze is te leuk om te missen.' zegt Jamie opeens.
IK kijk hem betrapt aan. 'Het spijt me, ik kan me gewoon echt niet meer focussen.'
'Boeit niet, we kijken hem wel een andere keer.' Ik ga weer rechtop zitten zodat Jamie bij de afstandsbediening kan. Vanaf de televisie uitgaat kruip ik weer naar hem toe.
'Het is al 19 uur en ze hebben nog steeds niks laten weten.' mompel ik terwijl hij met een lok van mijn haar speelt.
'De avond is nog niet voorbij.' antwoordt Jamie. 'Je moet echt even ontspannen. Wil je in bad?' vraagt hij.
'Nee, als ze dan bellen haal ik nooit op tijd de telefoon.' zucht ik. Jamie knikt en denkt na.
'Dan ontspannen we hier.' grijnst hij. Ik kijk hem afwachtend aan. Plots duwt hij me neer op de bank en komt over me hangen. Ik grijns kort en trek zijn lippen naar me toe. We zoenen hevig en Jamie kreunt tegen mijn lippen.
'Ik wil je...' mompelt hij terwijl hij afdwaalt naar mijn hals. Ik grijns genietend en trek zijn trui uit. Vervolgens plaats ik kusjes op zijn schouder. Jamie gaat naar achter zitten en ik zet me recht zodat hij mijn shirt kan uittrekken. Jamie kijkt een paar seconden naar mijn oude bh alsof het het mooiste stuk lingerie ooit is. Ik ben te ongeduldig dus plant ik mijn lippen weer op de zijne. Zijn handen dwalen over mijn kont en tillen me op zijn schoot. Ik plaats mijn knieën naast hem zodat ik steun heb. Terwijl onze tongen vechten voor dominantie duw ik zijn broek naar beneden. Zijn hard lid springt direct in het zicht en ik leg mijn hand erop. Ik maak onze lippen los van elkaar en kijk Jamie een paar tellen intens aan. Tegelijkertijd wrijft mijn hand over zijn lid.
'Doe mijn boxer uit...' kreunt Jamie. Ik besluit te luisteren en gooi het kledingstuk op de grond. Vervolgens ga ik op mijn knieën voor hem zitten. Hij kijkt me aan en bijt op zijn lip. Grijnzend neem ik hem in mijn mond. Wat ik niet in mijn mond krijg trek ik rustig af. Jamie laat kreunend zijn hoofd naar achter vallen.
'TRIIIIIIIING TRIIIIIIIIIIING...'
Ik laat Jamie helemaal los. Een gefrustreerde zucht verlaat zijn lippen. Dan beseft hij waarom ik gestopt ben. Ik vlieg naar de hoek van de bank waar mijn gsm ligt. Door mijn trillende handen krijg ik hem amper ontgrendeld.
'Hallo, met Charlie.' beantwoord ik uiteindelijk de oproep.
JE LEEST
Meant to be?
RomanceCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...