Profil Internasional

1.2K 57 7
                                    

Inspirasi tak terbatas ada begitu banyak di Wattpad. Baik ketika kamu mencari tantangan kreatif atau genre spesifik untuk dinikmati, kami berusaha untuk menyajikannya untuk kamu dari seluruh sudut dunia. Selamat datang di Wattpad Internasional.

**********

Adria: WattpadAdria

ENG: AOfficial Wattpad account for Adrian countries: Slovenia, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina, Montenegro and Macedonia.

SI: Uradni Wattpad profil za jadranske države: Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovina, Črno Goro in Makedonijo.

HR: Službeni profil Wattpad za jadranske zemlje: Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Makedoniju.

RS: Zvanični profil Wattpada za jadranske zemlje: Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Makedonija

BA: Zvanični profil Wattpada za jadranske zemlje: Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Makedonija.

MK: Официјален Wattpad профил за Балканските држави: Словенија, Хрватска, Србија, Босна, Црна Гора и Македонија.


Africa: AmbassadorsAF

The official profile of African Ambassadors at Wattpad.


Albania: AmbassadorsAL 

AL: Profili zyrtar për komunitetin shqiptar Wattpad.

ENG: The official profile for Wattpad's Albanian community.


Armenia: AmbassadorsAM

AM: Wattpad-ի հայ համայնքի պաշտոնական էջը:

ENG: The official profile for Wattpad's Armenian community.


Arabic: AmbassadorsAR

AR: الحساب الرسمي للغة العربية بإدارة السفراء العرب

ENG: The official account for Arabic language managed by the Arab ambassadors.


Fantasy_AR

AR:الحساب الرسمي العربي لفئة الخيال بإدارة السفراء.

ENG:The official Arab Amb-Run profile for the Fantasy genre.


RomanceAR

AR: الحساب الرسمي العربي لفئة العاطفية بإدارة السفراء.

ENG: The official Arab Amb-Run profile for the Romance genre.


ArabicSpring

AR: الحساب الرسمي لمشروع الربيع العربي العربي الثقافي بإدارة السفراء العرب. حساب موجه للمسابقات والتحديات ونصائح الكتابة والدروس الأدبية.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Direktori ProfilWhere stories live. Discover now