Yoongi POV.
Be indítottam az autót, majd el indultunk hozzám. Belülről nagyon örültem, és egyszerűen csak ragyogtam, annyira boldog voltam, de kívülről nem mutattam ki semmit sem. Viszont van valami, ami nagyon elkapta a figyelmemet..
Nagyon könnyű rá venni dolgokra. Talán egy picikét túlságosan is könnyű.. Bár ez nekem csak még több segítséget nyújt, de ez akkor sem nagyon tetszik.
Ha esetleg velem lesz - amiben én már száz százalék biztos vagyok - és valaki meg leszólítja az utcán, hogy ugyan menjen már fel hozzá, mert mutatni szeretne neki valamit, akkor meg egyből ugrani fog, és be veszi ezt a "mutatni akarok neked valamit a lakásomban" dumát?
Igaz, hogy most konkrétan én is szépen átvágom, de én nem azért hívtam át magamhoz, hogy meg dughassam, hanem tényleg azért, hogy tudjak vele beszélgetni. Azért a kettő között van valamennyi külömbség.
Mondjuk a dugós rész nekem is benne van a tervemnek a második felében, de addig meg még kell egy kis idő, amit kettesben tudunk tölteni, hogy tudjak vele beszélgetni, és aztán egyre jobban bele férkőzni a bizalmába, majd hirtelen egy nagyot lépni, és dugni vele egyet. Természetesen ez eléggé úgy hangozhat, hogy én csak dugni akarok vele, de ez nem így van. Nem tudom, hogy miért érzem ezt, de tetszik egy kicsit és nem szeretném, ha el tűnne ez az érzés.
Le írni, vagy szavakba önteni ezt az érzést nagyon nehéz.. De ha valamit muszáj lenne rá mondanom, akkor magy valószínűséggel azt mondanám, hogy úgy bánnék vele, mint egy hercegnővel, de úgy dugnám, mint egy kurvát.
-Na és.. Mennyi vevőd volt ma?-néztem rá szemem sarkából, és így meg is láthattam azt a gyönyörű mosolyát. Fel kell oldani a légkört egy kis beszélgetéssel, különben eléggé kínos lesz..
-Nem voltak olyan sokan, de nem is voltak olyan kevesen. De amúgy ha úgy nézzük, hogy általában mennyien szoktak jönni, akkor mondhatni kevesen voltak.-mondta, mire nekem egy pici kő esett le a szívemről, hogy nem pont rosszkor zavartam. Igaz, hogy más emberek engem nem érdekelnek, de Jimin annál inkább jobban érdekel. Ha rosszkor zavartam volna, akkor bocsánatot kértem volna, de így nem fogok.
-Akkor pont jókor zavartalak meg. Amúgy van otthon rágcsa, meg bor. Ha esetleg szeretnél majd kérni.-mondtam, közben pedig fejben vállba veregettem magamat, hogy vettem sok cuccot tegnap előtt, mert így most tudok egy kicsit a kedvében is járni.
-Igen haha.. És igen, majd kérek akkor, ha nem baj.-kuncogott fel, mire nekem is egy kisebb mosoly ült ki az arcomra.
-Ha baj lenne, akkor meg se kérdeztem volna, hogy kérsz-e butus.-nevettem fel egy aprót, és mivel pont lámpát kaptunk, fel fújt, duci arcát meg is böktem.
-Ne érj hozzám!-lökte el kezemet, majd be durcázott. Annyira egy pofátlan dög, de benne még is szeretem ezt a viselkedést.. Egyszerűen fel csigáz, és fel izgat. Nem tudom, hogy hogyan csinálja, vagy hogy egyátalán mit művel velem, de nagyon bejön, és azt akarom, hogy folytassa is.
-De hisztis valaki.. Nem csak meg jött kedves Park Jimin?-forgattam meg szemeimet, mire Jimin óvatosan vállon ütött, mire én csak fel nevettem.
-Haha de vicces valaki..-forgatta meg Ő is a gyönyörű szem párjait, majd kezeit keresztezte mellkasa előtt.
Egy kis idő után meg is érkeztünk a lakásomhoz. Már nagyon vártam az estét.. Elképzeltem mindent, amit csak lehetett. Gyorsan ki szálltam az autóból, majd Jimin oldalához siettem, hogy ki nyithassam neki az ajtaját, hogy azért érezze a törődést, és azt is, hogy tudok "előkelően", és udvariasan is viselkedni.
-Áhh nagyon szépen kszönöm uram.-kuncogott fel, majd ki is szállt a járműből. Gyorsan kapva az alkalman, hátsó felét fel is mértem, és arra jutottam, hogy nagyon jó segge van! Ilyen feneke is csak ennek a fiúcskának lehet! Annyira megszeretném fogni, csapni, markolni, birtokolni...
-Menjél csak nyugodtan előre. Itt leszek mögötted, nyugi nem fogsz eltévedni.-nevettem fel, mire egy szúrós tekintetet kaptam ajándékul. Ha egy pár lennénk, a haját megtépném és az biztos, hogy bent el is fenekelném a pofátlan, és szemtelen viselkedése miatt.
-De vicces kedvében van valaki.. Amúgy egyedül élsz?-nézett vissza előre, majd az ajtó elött megállt és be is nyitott.
-Igen is, meg nem is. Vannak nálam inasok, szakácsok, takarító nők..-rántottam vállat, mire megtorpant.
-Basszus! Ezt miért nem mondtad? Akkor valami elegánsabb ruhába jöttem volna, és nem olyan ruhában, ami úgy néz ki, mint amit a kutya szájából húztak ki!-sütötte le szemeit, majd tenyereibe temette arcát.-Ahh hagyjuk is.. Nekem nem kéne mindig úgy öltözködnöm, mint egy csövesnek.. Talán jobb is, ha most haza megyek. Nem szoktam ilyen elegáns helyekre járkálni.-indult volna ki az ajtón, de én a keze után kaptam.
-Figyelj Jimin. Ez nem baj, ha így öltözködsz. Én mondjuk pont hogy leszarom, hogy ki hogyan öltözködik, és az őszintét bevallva, jól nézel ki ezekben a ruhákban. Igaz ezekkel a nagy ruhákkal eltakarod azt a biztos nagyon jó testedet, de ha te így érzed magadat jól, akkor csak nyugodtan. Nekem mindegy, csak egy valami jegyezz meg..-mondtam, majd közelebb hajoltam arcához.-Ne legyél ennyire önbizalom hiányos. Nincsen mire. Jól nézel ki, és szép is vagy.-mondtam ki a tényeket, majd észre vettem, hogy az egész feje vörösebb, mint egy paradicsom, és egy nagy mosoly is van a kis pofiján.
-Ez..ez kedves volt tőled Yoongi. Nagyon szépen köszönöm. Hálás vagyok neked. De légyszi ne mondj ilyeneket, hogy szép vagyok, mert zavarba hozol..-mondta és próbálta takargatni a vörös arcát, de nem ment neki.
-Az igazságot mindig ki kell mondani, nem szabad el hallgattatni.-mosolyogtam, mint egy idióta, és közben örültem a fejemnek, hogy egy ujjabb információnak vettem tudomását.-Viszont a Hyung-od most kér egy ölelést tőled!-tártam szét karjaimat, majd vártam, hogy megöleljen, ami meg is történt. Végre ez is eljött, hogy megöleljen. Karjaimat dereka körül össze kulcsoltam, míg ő pipiskedni kezdett annak érdekében, hogy elérjen. Annyira kis cuki, és izgató..
-Amúgy idősebb vagy?-próbált el válni tőlem, de a karjaim megakadályozták.-Mert le Hyung-oztad magadat.-döntötte meg egy kicsit a fejét, mire én meg hátra döntöttem a fejemet.
-Nem tudom, hogy idősebb vagyok-e, de nem tűnsz fiatalabbnak, mint én. Én 23 vagyok.-mondtam ki neki rezzenéstelen arcal, mire neki meglepettség ült ki arcára.-Mi az?-néztem rá végül én is értetlenül, mire megrázta a fejét.
-Semmi, csak.. Kevesebbnek néztelek. Azt hittem, hogy te is csak 19, vagy 18 vagy. Én 19 vagyok. 4 hónap múlva töltöm be a huszat.-egy kicsit meglepett, és le is döbbentem, mert én meg idősebbnek néztem.. Bár ez engem így sem fog meg állítani, mert akkor is meg fogom magamnak szerezni minden áron.
-Hát. Őszinte leszek. Én meg idősebbnek néztelek téged.-nevettem fel egy aprót, mire neki is egy kissebb mosoly ült ki az arcára.
-Mindegy. Nem baj az. Mi így is jól el leszünk, minden hogy.-kacsintott egyet, amivel össze is zavart, de úgy rendesen.. Lehet, hogy ezt nem úgy értette, ahogyan én, és teljesen mást akart ki hozni az egész mondatából, de én a perverzebb oldalát fogtam fel. Park Jimin.. Te teljesen megőrjítesz..
YOU ARE READING
daddy's property - befejezett -
Fanfiction❝-Miért hajtasz ennyire rám..?- -Mert nálad szebb embert, még életemben nem láttam.-❞ ❝-Jegyezd meg, hogy ki vagy Park Jimin.- -A kis hercegnőd vagyok Apuci.-❞ 2019.10.15: #1 - yoonmin 2020.02.22: #1 - daddy 2020.10.04: #7 - kpop 2020.10.04: #14 - j...