"Ne já už to nezvládám, tento vztah nemá smysl..." V pláči jsem ze sebe vyklopila ty slova která bolela, ale už jsem se v tomto vztahu dusila. "Myslela jsem že to zvládnu ale už to trvá moc dlouho a... Cítím se neviditelná pro tebe a tvoke dotyky se mi protiví." S pláčem se mi začal omlouvat ale já už to musela ukončit.
Tento vztah už od začatku nebyl dobrý, šlo jen o toleranci ale nikdy jsem se nezamilovala... Až teď. Po té hádce jsem musela utect nemohla jsem koukat do tváře někoho kdo si myslí že jsem mu celou dobu lhala o své lásce k němu.
Vyběhla jsem z domu do tmy. Nevěděla jsem kam jít ale napadl mě jeden člověk... Jen jsem se modlila aby měl čas a neměl trenink s klukama. Zapla jsem si mobil a napsala zprávu. Než mi přišla odpověd chvíli to trvalo tak jsem vlezla do nejbližší otevřené čajovny.
Minah
Ahoj, měl by si čas?YongHun Oppa
Ahoj, určitě ale až po treninkuMinah
Ah... Dobře počkám na tebe před studiem...YongHun Oppa
Děje se něco? Normálně tak pozdě nikam nechceš 🤔Minah
Rozešli jsme se...YongHun Oppa
Udělal ti něco?Minah
Ne jen... Nemohu bejt s někým koho nemiluji...YongHun Oppa
To chápu. Promluvíme si pak kluci na mě čekaj tak zatím. 😜Minah
Zatím ahoj.Měla jsem asi hodinu čas tak jsem si objednala latté, stejně asi jen tak neusnu i přes to že jsem to ukončila já tak mě trápí ještě jedna věc... Mám nebo nemám mému kamarádovi říct že ten koho miluju je on?
Šla sem na místo setkání a čekala na kluky než skončijou na treninku. Za pár minut už jsem viděla že vycházijou a YongHun hned na mě zamával. Usmála jsem se a on se rozloučil s klukama a přišel s usměvem ke mě. "Tak jak ti je Minah?" Pohladil mě po hlavě v omluvném gestu jak kdyby za ten rozchod mohl on. "Je to dobré jen se tam už nemohu vrátit." Sklopila jsem hlavu. "Já... Já se zamilovala do tebe..." Zadrhnul se mi hlas a začli mě tect slzy, čekala jsem že se mi vysměje nebo mě pošle zpátky... Najednou si mě přitáhl do objetí a já se rozbrečela ještě více... Jeho teplá náruč byla to nejlepší co jsem kdy mohla cítit. "Já si toho všiml už dávno a nevadí mi to... Budu tu vždy pro tebe Minah."
Šli jsme pomalu k němu domů a celou cestu mě držel za ruku a já díky tomu věděla že jsem v bezpečí v téhle hluboké noci. Přišli jsme k němu na byt kde jsem to znala moc dobře už jsem tu byla víc jak doma. Vyzuly jsme si boty a přešli do obíváku. "Chceš jít spát a nebo se kouknem na film?" Zeptal se mě s usměvem a já hned věděla že spat nechci. "Film bude určitě super" usměv jsem mu oplatila a hned na to vytáhl nějaký film který jsem neznala ale věřila jsem mu.
Ukázalo se že nám tam zapl jakousi slaďárnu u které se furt culil jak největší sluníčko a já si nemohla pomoct a dala mu jemnou pusu na tvář. Když jsem se odtáhla viděla jsem že začal červenat jak rajče
ČTEŠ
Fake Love
FanfictionMinah žije se svým přitelem už nějakou dobu, ale poslední dobou si uvědomuje že vlastně není štastná a druhá polovička se jí začla protivit víc a víc... Najde Minah nakonec pravou lásku?