Mulțumiri🙇‍♀️

100 5 2
                                    

Cum spune și titlul, în acest capitol vreau să vă mulțumesc pentru sprijinul acordat.
Din nou, îmi pare rău că nu am reușit fac totul cum v-ați imaginat, însă tot sper că povestea dintre Jimin și Hyeon a fost una demnă de Wattpad.
Sincer, am petrecut foarte mult timp să scriu această carte și am trecut prin multe. E și un lucru important pe care l-am observat. Un capitol scris de mine, îl citesc îmi ia maxim 3-5 minute. Însă, timpul în care scriu capitolul e foarte lung. Îmi lua aproximativ o zi întreagă de scris încontinuu. Dar mă gândeam că trebuie o fac. Pentru voi. Deci, acum am observat de fapt ce înseamnă să depui cu adevărat efort și pasiune pentru ca un lucru să fie cu adevărat de apreciat. Ați fost niște oameni deosebiți și mi-ați dat mereu încredere printr-un singur comentariu sau un vot. Eu nu voi mai posta nimic pe acest cont. Dacă este cumva cineva care vrea să îi dau contul pentru a continua să scrie povești în continuare, îmi puteți da mesaj în privat. De asemenea, dacă vreți să fac un face reveal să vedeți cum arăt, o voi face cu plăcere. Doar trebuie să îmi spuneți dacă vreți sau nu. A fost o experiență frumoasă mă alătur acestei comunități.
Înainte de a-mi lua adio, vreau să vă spun încă odată să aveți parte de cele mai frumoase momente din viața voastră și să prețuiți timpul pe care îl aveți lângă persoanele dragi vouă. Eu asta am făcut. Însă, acum mi-am luat inima și viața în dinți și am plecat departe de familie și vechii mei prieteni într-un oraș necunoscut. Însă nu am regrete. Pentru că știu că momentele frumoase petrecute alături de ei, vor rămâne în sufletul meu pentru totdeauna.
Iar acum, vă mai spun pentru ultima dată:

I💜U!

Cu drag, BTSwppkj

𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝐵𝒶𝓈𝓉𝒶𝓇𝒹|𝐹𝐹|𝒫𝒥𝑀/𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝒾𝓏𝒶𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum