Ik voelde de warmte van zijn lijf en begon te blozen. Ik keek hem even aan en zei: 'I love you', en snel keek ik weg. 'What did you say', keek Luke verbaasd. 'Oh nothing, nothing, nice view isn't it, zei ik, en probeerde meteen van onderwerp te switchen. 'Why in the world zei ik dat nou', dacht ik hardop. Hij trok zijn arm weg, en zei: 'Lets go home babe, I'm so tired' zei Luke met zijn slaperige ogen. 'Waarom noemt hij mij nou telkens babe, is dat normaal hier in Australie?', dacht ik. We liepen terug naar huis en kreeg ineens steken in mijn rug. Met een pijnlijke blik stopte ik midden op de weg. Luke zat ondertussen nog verder te lopen. Toen besefte hij dat ik niet meer naast hem was en keek achterom. Hij zag dat ik pijn aan het leiden was en rende naar me toe en vroeg of het mij nog wel ging, met een bezorgde blik. Ik keek hem recht in zijn ogen aan en toen was de pijn opeens verdwenen, wat heeft hij toch mooie ogen, dacht ik. 'When we get home, take some rest, cuz I'm worrying about you', zei Luke.
Eenmaal thuis aangekomen, liep ik meteen naar mijn kamer en lag ik op mijn bed. 'Luke is toch zo lief', dacht ik en begon als een malloot te grijnzen. 'Why are you laughing like a creep', vroeg Luke. Ik werd zo rood als een tomaat en zei 'Nothing, its none of your business'. Hij liep naar zijn kast en ging weer met lege handen weg uit de kamer. Ik stond op en liep de woonkamer in, ik zag mevrouw en meneer in de woonkamer zitten en genieten van een heerlijk sapje en zoetigheden. 'Ma'am, where do I have to sleep, cuz I guess its Lukes room en he is really tired', zei ik. Luke keek glimlachend naar me terwijl ik dat zei. 'No, it's okay, you can sleep there, I'll sleep in the livingroom', zei Luke. Ik glimlachte en liep terug naar mijn kamer. Ik trok mijn pyjama aan en lag in mijn bed en viel zo in slaap.
Ik werd plotseling midden in de nacht wakker. Het was zo donker en ik vond het super eng . Ik besloot naar de woonkamer te gaan en daar te gaan zitten. Ik liep de woonkamer in en deed het licht aan, "OHJA", zei ik hardop en deed het licht snel weer uit. Luke was hier gaan slapen natuurlijk, 'wat stom van mij', dacht ik. Ik was erg benieuwd hoe hij aan het slapen was en liep rustig naar de bank toe waar hij lag te slapen. Ik zakte langzaam naar beneden en ging op de grond zitten. Ik keek hem aan en dacht, 'even when u sleep, you look so cute'. Ik zag een pluisje op zijn wang en wilde het weghalen. Langzaam bewoog ik mijn hand richting zijn wang toen hij plotseling met zijn lichaam naar mij toekeerde. Terwijl hij dat deed, deed hij zijn arm omhoog en klemde mijn arm vast.. 'OH SHIT, WAT NU', ik wil hier weg, straks denkt mevrouw dat ik andere intenties heb, dacht ik hardop. Ik trok mij zo hard weg dat ik tegen Lukes lippen keihard knalde met mijn eigen lippen. Ik trok mezelf snel weg. 'OH MY GOD, wat heb ik gedaan', dacht ik...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x