74 DALIS

625 34 17
                                    

Never say never

74 DALIS

*Po kelių valandų*

Zayn‘ui pablogėjo, o aš negalėjau jo palikti ant šaltų plytelių ir nieko nedaryti, todėl iškviečiau greitąją pagalbą, kuri išsivežė Zayn‘ą. Aš važiavau iš paskos ir vis galvojau ar aš turėčiau paskambinti Perrie‘ei ir pranešti kas atitiko. Bet neišdrįsau. Vis dar dabar, kai sėdžiu Zayn palatoje ir žiūriu į jį. O jis tarsi guli be jokių gyvybės ženklų apvyniotas medicininiu bintu. Taip, manau, man tikrai reikia jai paskambinti. Todėl išėjau iš palatos ir surinkau Perrie‘s numerį. Tikiuosi ji nesupyks, kad skambinu šitaip vėlai, tačiau reikalas tikrai svarbus. Po kelių signalų ji atsiliepė užsimiegojusiu balsu.

Em, viskas gerai?- paklausė Perrie.

Ne visai. Zayn ligoninėje.

Ką?- surėkė ji.- ar jam viskas gerai?

Nežinau ...um... turiu omeny, taip, jam viskas gerai tik... uch... nežinau kaip tau visa tai paaiškinti.- aš visiškai pasimečiau ir juk negaliu pasakyti jai, kad „ tavo vaikinas susimušė su mano buvusiu dėl manęs, nes pamatė, kad aš bučiuojuosi su tavuoju“ tai būtų blogiau negu blogai, todėl aš negaliu.

Emile, kas jam?- piktai paklausė Perrie.

Jis susimušė su Harry‘iu. Tai viskas.- pasakiau jai.

Aš tuoj būsiu.- pasakė Perrie ir padėjo telefono ragelį. Na ką, regis, ši naktis bus tikrai bemiegė.

Grįžau į palatą, kurioje buvo tamsu, o Zayn vis dar miegojo, nes migdomieji vis dar stipriai veikė jį. Galiausiai prisiminiau Zayn‘o pasakytus žodžius „niekada tavęs nepaliksiu“ ir dar tą bučinį. Nejučia nepajutau kaip pati šyptelėjau, tačiau netrukus vėl grįžau į realų pasaulį. Juk jis susižadėjęs! O aš esu per didelė kliūtis visų gyvenime. Aš nesugebu būti laiminga, o aplinkui mane esantys žmonės vien kenčia. Negaliu daugiau šitaip gyventi. Turiu pamiršti šią naktį. Pamiršti Zayn‘o bučinį, tas saldžias jo lūpas ant manųjų, tuos žodžius, kokia laiminga aš būčiau jeigu Zayn būtų mano vaikinas.. Turiu tai pamiršti. Galiausiai aš turiu dingti iš „One direction“ vaikinų gyvenimo.

Kaip jis?- į palatą staiga įsiveržė Perrie.

Shhhh! Jis miega. – parodžiau į Zayn.

Gali man papasakoti pas nutiko?- pašnibždomis paklausė Perrie.

Žinoma.

Tik prieš tai. O kur yra kiti grupės vaikinai?

Namuose. Niekas net nežino, kad Zayn ligoninėje.

Aš nesuprantu. Na, nesvarbu. Noriu kad papasakotum man viską.

Harry užsipuolė Zayn‘ą dėl... na nesvarbu dėl ko, bet tai Harry‘io kaltė.- tikrai negaliu jai pasakyti visos tiesos. Ji man per daug brangi, o griauti jos laimės aš negaliu.

Emile, kas vyksta? Kodėl Harry užsipuolė mano Zayn‘ą?

Manau, man jau metas. – pakilau nuo kėdės, bet Perrie stipriai įsikibo į mano ranką.

Ką po velnių tu nuo manęs slepi?- piktai paklausė Perrie.

Nieko neslepiu. Pasirūpink juo.

Aš prašau, pasakyk man kas nutiko. Tai viskas ko aš noriu dabar. Tiesos man reikia labiau nei bet kada. Tu miegojai su Zayn‘u?

Never say never - Lietuviška fanfiction.Where stories live. Discover now