~ For it was not into my ear you wishperd, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul.~
Judy Garland
Έφυγε χτυπώντας την πόρτα πίσω του. Ουψ κάποιος νευρίασε που τον άφησα έτσι.Ντυθηκα γρήγορα και κατέβηκα κάτω όπου η μαμά είχε καθίσει δίπλα στον Ορφέα και προφανώς του έκανε πάλι ανάκριση.
Ιω: Μαμά ασε τον Ορφέα ήσυχο, φτάνει πια με την ανάκριση.
Γύρισαν και οι δύο και με κοιτούσαν με ένα χαμόγελο λες και είχαν πάρει ναρκωτικά.
Μα: Αγάπη μου ηρέμησε, δεν θα σου τον φάω.
Ιω: Μαμά έλεος!
Ορ: Πάμε;
Ιω: Ναι. Ααα μαμά ο Ορφέας θα έρθει μετά από εδώ να παίξει με τον Στράτο, πειράζει;
Μα: Όχι βέβαια τι να πειράζει, απλά να ξέρεις πως εγώ με τον μπαμπά σου δεν θα είμαστε σπίτι.
Ιω: Ωραία θα φροντίσουμε να γυρίσουμε νωρίς για να μην μείνει για πολύ μόνος ο μικρός. Τα λέμε μαμά.
Βγήκαμε έξω από το σπίτι και η μηχανή δεν ήταν πουθενά.
Ιω: Που είναι η μηχανή;
Ορ: Την άφησα σπίτι, θα πάμε με το αυτοκίνητο σήμερα, έτσι μπορώ να σ επροστεψω και καλύτερα.
Τον κοίταξα στα μάτια και του χαμογέλασα.
Ιω: Ευχαριστώ.
Ορ: Τίποτα μωρό μου.
Ιω: Αμάν ρε Ορφέα κατευθείαν να το χαλάσεις. Στο έχω πει τόσες φορές δεν είναι το μωρό σου.
Πριν προλάβει να πει κάτι αλλο μπήκα στο αυτοκίνητο. Κοίταξα μέσα στον καθρέφτη και τον είδα να γελάει ικανοποιημένος. Με το που μπαίνει στο αυτοκίνητο δεν προλαβαίνει να πει κάτι έρχεται ειδοποίηση στο κινητό μου. Χωρίς να σκεφτώ ποιος μπορεί να είναι το άνοιξα και είδα πως μου είχε στείλει ένας άσχετος. Εντωμεταξύ στο τέλος του μηνύματος είχε καρδιές και πονηρές φατσούλες. Και φυσικά ο Ορφέας το είδε και πριν προλάβω να δικαιολογήσω τον εαυτό μου, όχι ότι έκανα και κάτι, αρπάζει το κινητό μέσα από τα χέρια. Στέλνει μήνυμα σε αυτόν τον τύπο, στο οποίο τον βρίζει και έπειτα τον μπλοκάρει.
YOU ARE READING
10 Ways To Kill Someone? (Not)
RandomΗ Ιωάννα είναι μια κοπέλα σχετικά ήρεμη, με καλές αρχές και καλή προσωπικότητα που θα ξεκινήσει την Γ' Λυκείου. Δυο χρόνια τώρα στο σχολείο της υπάρχουν 4 κοπέλες οι οποίες την ενοχλούν διαρκώς, ειδικά η αρχηγός η Ελίζα της παει υπερβολική κόντρα, χ...