POV Ілайя
Після того як Єгор побачив фото в нього теж все оніміло. Без слів він вивів нас на вулицю через запасний вихід, про який дізнався в того хлопця, і який ще допоміг викликати таксі, яке очікувало нас в кварталі від лікарні.
Перед тим як їхати прийшлося кілька хвилин почекати, щоб проїхали три швидких. Через цей бісовий дощ, десь сталася аварія. І можливо не одна. Тому що за каретами швидких ще їхали кілька автівок поліції.
Ми їхали в повній тиші, кілька разів таксист хотів щось сказати, та ми були не в силі навіть відповісти. Жахливе почуття вини роз'їдало мене, хоча це навіть не я зробила. Я не вбивала Єву. Останній раз я на неї звертала увагу на прийомі, після чого вона кілька разів хотіла мене спровокувати в університеті, та я не піддалася, а просто проігнорувала. Так я робила останній місяць з усіма. Вони також мене ігнорували це і навіть викладачі мене не чіпали, що мені дуже сильно подобалося.
-Що тут діється? - прошепотів Єгор, дивлячись кудись попереду.
Я підняла очі, хоч дощ і не давав подивитися в далечінь, але я побачила безліч машин біля нашого дому: тут були поліцейські і швидкі, кілька автомобілів Демаре.
Таксист ще не встиг загальмувати, як ми на ходу вилетіли на повній швидкості до людей, що тут стояли. Я побачила всю сім'ю Демаре, десяток поліцейських і лікарів. Не встигши нічого сказати, я побігла в будинок, але мене зупинила Івет, яка навіть не дала зайти на подвір'я.
-Дякуючи Всесвіту, ви живі! Не можна туди, люба. - вона плакала.
-Що, в біса, тут діється? - кричав Єгор.
-Пустіть, там мама. - кричала Сев, яку тримав Деніел та Алія. - Що сталося?
Принизливий крик зірвався з її губ, коли вона побачила як двоє лікарів несуть якесь тіло повністю накрите. Я подивилася туди, але Івет мене не пускала, я рвалася, а ззаду ще хтось мене тримав, хтось сильний. Це був якийсь пірат. Єгор вирвавшись від хлопців, що тримали його, підбіг до лікарів відкривши покривало. Тепер пронизливий крик зірвався з моїх губ. Соломія. Соломія мертва. А весь живіт в крові. За нею ще несли п'ять тіл, Єгор підбіг і до них. Охоронці. Горислав. Рита. Мертві. Всі в крові.
-Рита!Соломія! Мамо! Тато! Пустіть. Дайте подивитися! Там мама! Вони в будинку! Мамо!- я кричала не своїм голосом, дивлячись на всіх присутніх, Івет і Алія плакали. Деніел мовчки тримав Сев.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Клан Ювелірів
FantasyЯк відомо, Всесвіт поділяється на паралельні світи між якими є проходи - кротові нори. В кожному світі є двійники, але є ті в кого немає двійників - летелі. Саме вони можуть переходити нори без проблем і в будь-який момент можуть там залишитися. Ще...