Wat moet ik doen, ik probeer me zelf los te rukken maar het gaat niet. Ik zag dat zijn lip een beetje aan het bloeden was. 'Ik zet mijzelf alleen maar mee in de nesten', mompelde ik. Ik staarde Luke aan en viel onverwachts in slaap.
*7pm*
Luke opende zijn ogen en schrok zich een hoedje. Ik zat nog steeds op de grond met mijn armen tussen Lukes armen verstopt. Hij probeerde rustig los te komen en hielp mij overeind en tilde mij op. 'She is so pretty', dacht hij en bracht mij naar mijn kamer en legde mij rustig in mijn bed. Ik opende mijn ogen en zag Luke in mijn kamer. 'Wow what the hell are you doing here, get out of my room', schreeuwde ik. 'I'm sorry what, u were the one who slept next to me today', zei die lachend. 'Oh my god, dat is waar ook, ik keek naar zijn lip en keek meteen weg, het zag er niet uit, wat heb ik gedaan', dacht ik. Hij liep weer weg uit mijn kamer en ik legde mijn spullen alvast klaar om straks te douchen. Blijkbaar was Luke al aan het douchen. Ik liep naar de badkamer toe, en bonste op de deur, 'Hurry up Luke', schreeuwde ik en na 10 min verliet hij de badkamer. Toen hij langs me liep, rook ik een al te lekkere geur. Ik stapte de douch in en begon over alles en nog wat te denken. 'Ik denk dat ik Luke echt leuk begin te vinden', dacht ik terwijl ik mijn haar aan het wassen was met shampoo. Na het douchen trok ik mijn zwart rokje met een leuk hempje aan en liep de woonkamer binnen. Ik zag de moeder van Luke (Liz) al het tafel dekken en het ontbijt klaarmaken. Ondertussen zag ik Luke in de spiegel kijken naar zijn lip. 'Oh god, misschien herinnert hij alles van gisteren, misschien lag hij niet eens te slapen', dacht ik hardop. Het ontbijt lag klaar en we gingen aan tafel zitten. Luke en Liz zaten tegenover mij en meneer was al naar zijn werk gegaan, dus waren we met z'n drieën. 'Mom, I couldn't sleep today, and look what happened to my lip and Sel..', zei Luke en stopte halverwege met zijn zin, omdat ik hem een trap gaf met mijn voet onder de tafel. 'Auw', gebaarde Luke met zijn mond. 'Luke why dont u just let your friends come over and just take some rest', stelde zijn moeder voor. Hij pakte zijn telefoon uit zijn zak en begon een aantal mensen te appen. 'Welke vrienden, bedoelde ze nou eigenlijk', oude middelbare school vrienden? De 5soslads? Nee dat kan toch niet, ze zijn net klaar met touren iedereen is vast en zeker moe. Ik ging van tafel af en liep terug naar mijn kamer. Ik pakte mijn telefoon en probeerde mijn moeder te bellen, want ik zag een aantal gemiste oproepen, maar ik merkte dus op dat ik geen beltegoed meer had. Ik zag Luke mijn kamer binnen lopen en vroeg: 'Can I use your phone, I wann call my mom'. Hij gaf zijn telefoon aan mij en bleef voor mijn neus staan wachten. 'Can u pls go, cuz there is something like privacy you know', zei ik en liep weg zonder iets te zeggen. Het lukte maar niet om mijn moeder te bellen. Toen zag ik een whatsappberichtje van Ashton. Zal ik het bekijken, dacht ik en ineens drukte ik er perongeluk op.
Ik probeerde het berichtje te lezen en ik zag mijn naam er tussen staan....
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x