Jungkook szemszöge
Kedd 7:35
-Namjoon~nyujtottam el hosszan nevét. - mivan Jiminnel ? Már lassan harmadik napja nem halottam felölle szabira küldted és engem nem há* nézd meg - egyszerre idegeskedtem és örjöndtem belül.
-jeon tudod..... Muszáj voltam el engedni mert kért szabit hogy ki heverje a történteket - vett egy nagy levegöt mint aki fáradt és le hajtotta fejét.
-mi miért mi történt? Miröl nem tudok - kezdtem idegeskedni.
-hát...... Tudod ömm van a kutyája shin vagy tudjam is én a nevét annak a dögnek... Szóval~ el kellet altatni. Nagyon sajnálom de akkor is utáltam azt a dögöt.
-oooh ezt... Ezt nem tud-tudtam sajnálom de engem miért nem küldesz szabira ha nincs modellem? Hmmm? - néztem mélyen szemeiben egy kérdö fejjel.
-hhhhaj jó menjél és hívlak hogy mikor jön majd vissza a"modelled" - mutatott idézöjelet ujjaival. Ezt most.. Most hogy érti? Na jó mindegy.
-oké köszi te vagy a legjobb - vilantottam ki a nyuszi fogaim.
-hhaj tudom... - nézett fel felé szemeivel mint akinek vagy ezerszer el hajtottam volna ezt a szöveget.
#...#
8:00
Éppen az újonnan vett kocsimat vezetve azon gondolkoztam hogy hogy is tudnám fel szedni Jiminiet de végül arra jutottam hogy veszek neki egy másik kis kutyust az bisztos tetszene neki és szépen lassan el halmoznám minden aranyos dologgal és így szépen és ütemesen belém szeret. Hmmm ez egy elég jó ötletnek tünik szóval bekapcsoltam a GPS-t és indultam is egy kisállat vásár szerü helyre remélem meg találom a légaranyisabbat...
#...#
Már itt jákárgatok egy kis ideje de nem látom a legtökéletesebb és egyben a legcukibbat ami Jiminihez illik. Ebben a pillanatban szúrtam ki egyet és biztosra tudtam hogy ö kell nekem csak az a baj hogy ha jól látom egy pasas most választja ki. Sietek oda hogy le tudjam rolla beszélni de pont adja át a pénzt az árusnak.
-kérem várjon meg szeretném magától venni pontosan ezt a kutyát mondjon egy árat ki fizetem kérem - könyörögtem miközben vettem elö a tálcám.
-bocsánat de ezt az állatot szemelte ki és haza is viszem nem fogja meg venni töllem sajnálom.
- még 25000 won-ért se? Meg fizetem magának csak tudja egy számomra fontos személynek most altaták el a kutyáját és nagyon szeretném fel viditani még hozzá pont ezzel a kutyával-nézet rá nagy boci szemekkel mint egy öt éves.-kérem nagyon kérem uram~- tettem össze kezeim és el kezdtem lobálni elöre-hátra.
-hmmmm még egy fél tétel jó? - nézet rám miközbem az állát simogatta.
-jó csak mondja már hogy mi az a feltétel?
-jó ne legyen türelmetlen válasszon egy kis kölyköt ami a kis lányomé lessz. Áll az alku? - nyújtotta a kezét mire nyúltam utánna és meg ráztam oda is adtam neki az összeget és kezdtem el keresni szemeim el egy kis kutyát a kis lánynak. Még nézelödtem egy kicsit és meg akadt a szemem egyen ami egy kis labrador volt és ha jól vettél észet egy kis lány. Rá mutattam arra a kis cukisádra mire az úr csak bólintott és oda ment meg venni. Még gyorsan el köszöntünk és vittem is a csöpséget az új gazdijához. Még be ugrottam egy állat orvoshoz hogy gyorsan nézze meg hogy teljesen rendben legyen vele minden és be is csippeltettem egyböl és rá is irattam Jimin nevére mivel ehez különbözö papírokat kellett volna be mutatni ami nálam nem volt így csak le fizettem.
#...#
Most pakoltam le jimin háza mellet a honom alatt egy nagy ajándék dobozzal amiben benne volt a picur. Kopoktam és csak vártam hogy ajtót nyisson.
-igen - nézett fel rám a elég rosszul kinézö Jiminie kisirt szemekkel majd darabokra tört a szívem a látványtol.
-szia.. mitörtént veled? Be mehetek? - kezdtem aggódni miatta nagyon rossz volt így látni.
-persze gyere - hívott beljebb és le vettem a cipömet.
-hoztam neked valamit - mosolyogtam el. Mire oldalra döntötte a fejét hogy vajon mi lehet az.
-na és... Mi az? - lépett közelebb szemügra venni a kisebb dobozt.
-csak arra kérlek hogy ne rázd a dobozt és mindenképp fogadd el mert én nem tudnék vele mit csinálni.
-okés~-vakardatta meg fejbörét.
-akkor nyisd ki. Fülig érü mosollya figyeltem reakcióját. Mikor azt a boldog és egyben meghatodo csillogárt szemeiben azzonal el pirultam reméltem hogy nem veszi észre.
Végig néztem ahogy egy csöppnyi öröm könny szalad le gyönyörü arcán és félnéz rám és csak figyelt engem..
Erre még és még több könny versenyt rutott fehér börén és be vallom én is egy "kicsit" meg hatodtam.-kh - köszönöhömmm~-kezdett el hangosabban zokogni. Csak fel ált helyéröl és oda ált elém és kezdett közeledni egy hosszú és erös ölelésre amit persze viszonoztam és oda sugtam neki pontosan a fülébe hogy :
-bármikor és nagyon szívesen - aztán éreztem egy puszit a nyakamon amire nagyon meg lepötem aztán úgy gondoltam hogy viszonyom de akkora már elhajot töllem. A picsába most volt egy kis esélyem de nem baj~ lesz még idöm egy másik esélye ebben bisztos vagyok....
-na és mi legyen a neve? - kérdeztem meg tölle mire le kezdett gondolkodni.
-hmmmm... Aggy neki te nevét végülis te hoztad nekem - mosolygott mint egy kis gyerek aki most dicsérték meg ezt amúgy nem tudom hogy miért érzem így mintha olyan lenne de most kolyomojan úgy néz ki.
-na neee a te kutyád lessz te kell adj neki nevet - nevettem el magam.
- jo~ akkor lesz valami olyan ami rád emlékeztet húú ez nehéz.. legyeen~ bunny mert te is úgy nézel ki Mint egy nyuszi mert aranyos vagy és kis cuki nyuszi fogaid vannak ami nagyon édes - kezdett el pirulni amikor le esett neki hogy mit mondott akkor meg rázta a fejét és próbált mentegetözni- ne-nem úgy gondoltam hogy.. Hajj ebböl nem tudom ki magyarázni magam mekkora egy hülye vagyok - rázta a fejét egy mély levegö vétel közben - bocsi.
-köszönöm ezt boknak veszem - nevettem el magam és kacsintottam egyet. Szóval ha jól ért aranyosak tart ami jó de én azt is el akarom érni hogy szexnek és szivdöglesztönel tartson húúú ez nehéz lessz hhh.
- egyébként nem mentünk el az edzö terembe de meg ígérted szóval vagy ma vagy hónap be kell ezt pótolni - mozgatta össze vissza a mutató ujját - okés? - kuncogott fel és kacsintott. Várjunk... Várjunk csak egy percre most komolyan rám kacsintott? Omg rám kacsintott. Most kiomolyna úgy érzem magam mint egy tini lány egy koncerten fúúú kirázott a hideg.
-jó akkor legyen ma még hozzá egy jó vacsi után érted jövök egy olyan délután ömm öt jó lessz? Utánna hétre meg mehetnénk le dolgozni a kaját hmmm?
-oké akkor ötkor tali majd beszünk még - kacsintott miközben közeledünk az ajtóhoz - szia.
-szia majd akkor jövök érted - intett neki egy utolsót és be száltam a kocsimba... Hát ez jó lessz.....
Sziasztok ez a rász most ennyi remélem tetszik byee puszaa❤️♥️💓💓💚💛❤️💛❤️💛😍
1115 szó
VOUS LISEZ
Lonely Pictures (Jikook) [szünetel]
FantasyEgy szomorú fiú szülök és igaz barátok nélkül. Csak a munkájának szenteli életét. Jó olvasás 💜piszaa elörrel is bocsi a helyesírási hibákért próbálok nem rontani puszta még egyszer💜💓❤️❤️❤️❤️ #sad 42. Helyezet 2019.08.28 #sad 50. Helyezet 2019.09...