2

21 1 0
                                    

Hatırlatma:
aptalmisin Taehyung bu nebiçim bi cümle hahahhah"abimin gülmesiyle igce unatmısdim"   " sorun değil ola bilir sen abine bakma herzamanki namjoon işde " diyip göz kırptı.'haklıydı'.

🔗🔗🔗🔗

1ay sonra

Jinle artık okadar yakınlaşmışdıkı herğün beraberdik nerdeyse .
Jin okadar temiz kalpli okadar iyi biriydiki onla iyi anlaşamamak elde değildi .
Bı sorunum oldugunda yada kendimi kötü hisetigimde ona içimi dökerdim oda beni sıkılmadan dinlerdi .

Hayatımda en güvendiğim insan olmuşdu. ona karşı farklı duygular yaşamaktan korkuyordum .
Çünkü eğer beni reddederse asla bidaha Göremem diye korkuyordum.
Ben onsuz napardım bilemiyorum bana iyi geliyodu tıpkı ilaç gibi tıpkı hastayken annenin senin için hazırladığı sımsıcak çorba gibi geliyodu bana .
(Benzetmelerim yalnız çpsgspyskçgfpvsr)

Gine herzamanki gibi oturmuş beraber kahvaltı yapıyorduk .abim ben ve  melegim .abimin yanına ünüversde için gelmişdim iyikide gelmişdim onu iyiki görmüştüm.
-"e ~jin yılbaşında napiyosun "abimin neden bana tuhaf tuhaf baktığını anlamamışdım.sonradan Jinin ağilesinin öldü aklıma gelmişti .
Jin yutkunarak sahte bi şekilde gülerek.
-"biliyorsunuz ağilem trafik kazasında öldü zaten seol dede akrabalarım var ama pek yakın değilim  oyuzden evde tek başıma geçiricem" demesiyle canım okadar yandıki
Ne kadar üzüldüğünü hisede biliyordum.
-"ee siz napıyosunuz yılbaşında "
-"agilmeze ziyaret gidicez onlarla vakit geçiricez " dedi abim.
-"sende biz le gel Jin "dedim lafa atlayarak
-"ama ağilen rahatsiž olmasın"

"

tae haklı Jin bizle geliyorsun Sanada bi bilet alalım "
-"aiş peki madem öyle geliyim"
Demsiyle ona bakara kocaman güldüm oda bana bakarak kocaman gülünce kalbim yerinde bi an çıkıcak sandım .
Gerçekten çok güzeldi paha biçilmez bi güzeligi vardı.

🔗🔗🔗🔗

Kapının açılmasıyla annemi görünce çok mutlu oldum onu çok özlemişdim.
-"hoş gelniz "
-"hoşbulduk efendim ben Jin memnun oldum"
-"sen ne kibar birisin  bende memnun oldum"
Demesiyle şaşırdım çünkü annem bizden başka kimseye ısınamaz sevmezdi.
-"gel Jin otur masaya oğlum çok güzel yemek ler hazırladım"
Annemin emriyle masaya yöneldik.
Jinin Kulağına yaklaşarak şöyle dedim
"Şanslısın annem seni sevdi " dememle ufak bir gülücük atı . Neden bukadar tatlıydı ahh
Ölücektim.

Jin abim ve babam koltuğa oturmuş sohbet ediyorlardı ben ise annemle mutfakta atışdırmalık bişeyler hazırlıyoduk.
-"tae Jin çok yakışıklıymış "
-"evt anne öyledir "diyip sırıtım.
-" Soo Bin  biliyorsun bayadır bekar jinde çok yakışıklı ve  kibar diyorumki konuşsan-"
Annem lafını tamamlamadan  "HAYIR" diye bagrınca herkez mutfağa toplandı annem hayla şoktaydı  bağırdım için .
-"bişeymi oldu iyimisin tae" dedi Jin
"İyiyim bişey yok" dedikten sonra geri salona gitiler biz Gine annemle yalnız kaldık.
"Oğlum neden birden bağırdın kötü bişey mi dedim "
" Hayır sadece jin ilişki düşünmüyo yani o konularda duygusal anne lütfen onun yanında bu konuları açma "
-"tamam oğlum sen nasıl istersen "dedi annem .

🔗🔗🔗🔗

Gece 00.00 gelirken annem ile babamın baya uykusu gelmişti .
-"biz yatmaya gidiyoruz oğlum siz zaten odanızı biliyorsunuz Jin birinizin yatağında yatsın sizde ister yerde ister koltukta yatın " diyip giti annem biz de 'tamam ' dedik .

Biraz daha televizyona baktıktan sonra yatmaya karar verdik .
-"sen Jin benim yatağımda yat istiyosan " dedim .
"-tae ben koltukta yatarım sen yat "
Biz sen yat yok ben yatarım diye tartışırken abim çoktan koltuktta uyuya kalmıştı .
İkimizde gülerek abimin horlamasına  gülüyorduk abimin üstünü örtükten sonra
Odaya çıktık.
"Jin annem yeni çarşaflar sermiş rahatça yata bilirsin "
"Ah çok teşekkürler"

🐾🐾🐾
Jin:
Belimi saran ele uyanmışdım bu kimdi şimdi okadar sıkı sarılıyoduki hareket edemiyodum.
🐾

Umarım begenmişsinizdir yakınlaşmalar filan uwuu yani dkdhdndbndev

Onlar birbirine ben onlara aşığım.

Onlar birbirine ben onlara aşığım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sonbahar|taejin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin