18~

361 21 19
                                    


  Park evime uzak olmadığı için yürüyerek 12 dakika içinde eve varmış oluyordum. Kimileri için 12 dakikalık yürüme mesafesi bile uzun gelirken, benim için eğlenceli bir aktivite oluyordu. Bugün yaşananların izlerini hep taşımak istiyorum. Ege ister arkadaşım olsun ister arkadaştan öte, benim için hep özel olacaktı. Aklıma Ege gelince yüzümdeki aptal sırıtmaya engel olamadım. Elim kulaklığıma gitti ve bugün birlikte dinlediğimiz şarkıyı açtım. Şarkıyı mırıldanarak eve geldim. Evde beni bekleyen kedimi kucaklayıp ellerimi yıkamaya geçtim. Hızlıca oradan çıkınca kendime sert bir kahve yaptım ve battaniye ile kedimi de aldıktan sonra Ege'ye eve geldiğime dair mesaj yazmaya başladım.

Deniz: Eve geldim, kahvemi yaptım ve kedimi kucağıma aldım

Deniz: Sen ne yaptın?

Eve gelirken numarayı sonunda Ege diye kaydetmek aklıma geldi ve ismini değiştirdim.

Ege: Gidişini izledim. İyice uzaklaşmanı bekledim. Sonra birlikte oturduğumuz banka oturdum.

Ege: Şaşırmayacağın gibi 'Belalım' dinledim.

Deniz: Bende eve gelirken 'Belalım' dinledim Ege.

Deniz: Hadi fotoğrafımızı at Ege.

Ege:

Deniz: Ege bu çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Deniz: Ege bu çok güzel.

Deniz: İster arkadaş olalım ister arkadaştan öte, benim için özel olacaksın. Ve bu fotoğrafı saklayabildiğim kadar saklayacağım.

Ege: Deniz, bir gün karşına çıkacağım ve sana bir soru soracağım. Cevabın ne olursa olsun ben seni hep seveceğim.

Ege: Seni seviyorum Deniz

Ege: Bir de teşekkür ederim. Bugünü benimle geçirdiğin için.

Deniz: Bende teşekkür ederim.

Deniz: Uzun zamandır geçirdiğim en güzel gündü.

Ege: Sevindim ;)

Ege: Görüşürüz Deniz'im

Deniz: Görüşürüz Anonim'im

Deniz: 💜

Ege: 🖤




Sınava gireceğim ama erken kalkıp bölüm yazdım. Değerimi bilin sıwpdlkspfşwwkoepwkıpşdkwosğdlwkdıwpwşdkaldşqşdkwolfkwıspskjwpdwş. Neyse öğleden sonra büyük ihtimalle bir sürü bölüm gelecek. Bir de güzel şeyler olacak bekleyinnn. Sizi seviyorummm 💖

Yağmur |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin