Oba si stále nalévali skotskou a vůbec si neuvědomovali, že už nejsou při smyslech. Kdo by taky byl po 14 skleničkách. Lokimu se po tváři rozlil úsměv. Bylo dobré, že se teď odreagovali, ale bylo teprve poledne. No Tony skotskou ve své podstatě "obědval", protože na normální oběd neměl čas kvůli oblekům. Vlastně kvůli nim neměl čas na nic. Asi proto se rozešel s jeho drahou Pepper, která pro něj vždy byla oporou. No teď už ne.
,,Lokiiiii," zasténal dlouze Tony nudou.,,Hmmm?" Podíval se na něj s poloúsměvem Loki.,,Co budeme dělatt?" Bylo na Tonym vidět, že ten musel mít v sobě už dvacátou skleničku. Oba byli tak opilý, že Loki ani moc nevnímal jeho otázku, jak jeho hýbající se rty, které chtěl hrozně políbit. Vstal a už ho chtěl políbit, a dokonce by se mu to i povedlo, teda kdyby by Tony najednou nezařval.
,,Už vím!" S úsměvem se podíval na Boha vedle sebe.,,Budeme koukat na Narnii!" Rdostně křikl Tony jako malé dítě, co dostalo svojí hračku.,,Jarvisi pusť první díl," vzal Lokiho za ruku a rychle se s ním došel posadit. Usmíval se jako sluníčko na hnoji.,,Co je to Narnie?" Opravdu Lokiho zajímalo, co to je. Znělo to jako jiný svět.,,Uvidíš," mrkl na něj a pohodlně se uvelebil vedle Boha lží. Moc mu bylo příjemně, když ho měl u sebe.
Celou noc spolu koukali na Letopisy Narnie, které si kupodivu Loki oblíbil. Tony už nevydržel nespát. Usnul s hlavou na Lokiho rameni. Muž se na něj podíval. Alkohol už z něj dávno vyprchal. Když ho uviděl jako by se v něm něco pohnulo. Jemně k němu vztáhl ruku a prohrábl mu ty dokonalé vlasy sčesané nahoru. Neuvědomil si, že se usmíval nad dokonalostí muže na jeho rameni.,,Možná to ještě dokážu," zašeptal do ticha Loki. Odnesl Tonyho do postele, kde ho nechal se vyspat. Jen se usmál nad tím, jak objal polštář. Naposledy se na něj podíval, a pak zavřel potichu dveře.
----------------------
Další kapitola na světě!
Já vím trvalo mi to, ale jen
kvůli tomu, že jsem nevěděla,
co napsat. Co asi Lokiho věta
znamenala? Snad si Tony bude
pamatovat, jak se cítil v Lokiho
blízkosti.
Doufám, že se líbilo a zase
přístě Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]
FanfictionŘíkali ať se s ním nesbližuje, ale on na to nedával takový důraz. Říkali ať se k němu netiskne, ale on si z toho dělal srandu. Říkal ať se ho nedotýká, ale on se dotkl. Věděl, že je to špatné, jenže touha jej přemohla. Tonyho touha byla o mnoho větš...