Polgar'ın evine ulaşmaları yaklaşık yarım saat sürmüştü. Polgar garaj kapısını açtı ve içeri girdiler.
-Vera-
Vera tedirgin ve korkmuş bir şekilde evin içinde dolaşıp duruyordu. Neler olduğu ve bu gibi durumlarda neler yapılacağı hakkında hiçbir fikri yoktu. Neyse ki Huxed iyiydi. Bebek şaşkın bir şekilde karanlığı izliyor, uyuyor, uyanıyor, besleniyor ve tekrar uyuyordu. Vera sürekli Mathias'ı düşünüyor ona ulaşmak istesede telefonu bir türlü çalışmıyordu.
Vera salonda düşünceli bir biçimde otururken. Bir ses duyuldu, bu ses rüzgarın ıslığını andırıyordu.
Ses huxedin bulunduğu yatak odasından geldi. Vera odaya yöneldi kapı aralıktı, içeride hiç bir ışık olmamasına rağmen aydınlık görünüyordu. Biraz daha yaklaştı ve balkon kapısının yüksek bir sesle çarpmasının ardından bebek uyanıp ağlamaya başladı, Vera içeri girdi Huxed'i kollarına alıp sakinleştirmeye çalıştı ancak bebek bir türlü susmuyordu, korkmuştu. Dakikalarca verilen uğraşın ardından sonunda uyudu."Dışarıdan baktığımda içerisi aydınlık gözüküyordu ancak içeri girdiğimde karanlıktı. Sanırım bu kadar endişe ve uykusuz kalmak beni biraz yordu" diye düşündü ve bebeğini kolları arasına alarak huzurla uykuya daldı Vera.
-Polgar-
Polgar içeri girdiğinde bir kez daha çalıştırmayı denemek için önce arabaya bindi. Denedi fakat araç çalışmıyordu tekrar denedi, başarılı olamayınca vazgeçti ve arabadan indi.
Sağ tarafta yan yana duran iki bisiklet vardı birini kendi aldı diğerini ise Mathias'a verdi ve garajı terkedip yola çıktılar.
Polgar, Mathias'ı hiç böyle solgun ve dalgın vaziyette görmemişti. Fakat ona bu konuda soru sormak istemiyordu.Üsse vardıklarında kimliklerini güvenliğe gösterip içeri girdiler ve araştırma departmanının bulunduğu kata çıkmak için merdivenleri kullandılar.
Departmana girdiklerinde onları Bayan Kylie karşıladı."Merhaba Bayan Kylie" dedi Polgar.
"Merhaba hoşgeldiniz çocuklar, içeri geçin bir kaç dakika sonra başkan burda olacak, toplantı yapacağız"
10 dakika sonra başkan geldi. Tüm üst görevlileri buradaydı.
Bayan Kylie hafif bir öksürükle boğazını temizleyerek konuşmasına başladı.
"Sayın Başkan ve değerli üst görevlileri henüz bilmediğimiz bir nedenden dolayı dünyamızın manyetik alanı bozulmuş durumda bu da hiçbir elektronik aletin çalışmamasına neden oluyor bu konudaki araştırmalarımızı sürdürüyoruz fakat elektronik aletler çalışmadığı için şuan an için beklemekten başka herhangi bir yol gözükmüyor" dedi Bayan Kylie.
Başkan bu konuşmayı onaylayan benzer bir konuşma yaptı. Sonrasında oradan ayrılarak Astria meydanına gitti ve orada halkı sakinleştirmek için bir konuşma gerçekleştirdi durumun yakın zamanda düzeleceğini telaş yapmamalarını söyledi.
Astria küçük bir gezegendi, az nüfuslu ama akıllı insanların yaşadığı bir gezegen. Kehanet söylentileri halk arasında yayılıyordu herkes korku ve telaş içindeydi...