Παρτ 23

90 10 0
                                    

Prov Baekhyun

Ξύπνησα νωρίς γιατί έπρεπε να μιλήσω οπωσδήποτε με τον Sehun.. Δεν ξέρω τι παίζει... Αλλά κάτι μου λέει ότι η Yerin κάτι ξέρει.. Και μάλλον δεν είναι καλό... Η Yura είχε ήδη ξυπνήσει..

Yu-"Baekhyun εγώ θα πάω στο σπίτι της Yerin.."
Bh-"Οκευυ να σε πάω..? Εξάλλου εγώ πάω από εκεί για να μιλήσω με τον Sehun.."
Yu-"Εσείς όμως να έρθετε από εδώ οκευ?"
Bh-"Ναι καλεε" και αυτό έγινε πήγα την Yura εκεί και γύρισα στο σπίτι με τον Sehun..

Bh-"Λοιπόν.. Ακούω πες μου τα πάντα.. "
Se-" Τι να σου πω ρε? "
Bh-" Πες μου τι έγινε "
Se-" Αλλά εχθές την ρώτησα εάν έχει προχωρήσει.. Μου είπε όχι.. "
Bh-" Και εσύ τι έκανες? "
Se-" Τίποτα.."
Bh-"Γιατί ρεε?"
Se-"Γιατί μου ειπε ότι δεν είναι ετοιμη"
Bh-"Και εμένα αυτό μου λέει η Yura αλλά εγώ μπορώ να σου πω ότι την έχω τουμπαρει "
Se-" Δηλαδή? "
Bh-" Εισαι και ηλιθιος εννοώ ότι από στιγμή σε στιγμή μπορεί και να γίνει τιποτα.. "
Se-"Εγώ δεν θέλω να την πιέσω.."
Bh-" Αν δεν την πιέσεις λίγο δεν θα γίνει δουλειά "
Se-" Καλά θα δούμε.. "

Prov Yura

Πήγα στο σπίτι της Yerin για να της πω ότι έχει γίνει με τον Baekhyun..

Ye-" Έλα τι έγινε?? "
Yu-" Έχω να σου πω πολλά φέρε καφέ.. "
Ye-"Φέρνω.. Ξεκίνα να λες εσύ ακούω.."
Yu-"Λοιπον.. Εδώ και 2 μέρες ο Baekhyun μου λέει συνέχεια να προχωρήσουμε.. Αλλά δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη.."
Ye-"Περίεργο.. Εχθές με ρώτησε ο Sehun αν έχω προχωρήσει.. "
Yu-" Λες να έχουν βάλει κανένα στοίχημα? "
Ye-"Τι εννοείς καλεε? "
Yu-" Μπορεί να θέλουν να μας ρίξουν στο κρεβατι για ένα στοίχημα.. Και όποιος ρίξει πρώτος την κοπέλα του λογικά κερδίζει το στοίχημα.. "
Ye-" Δεν νομίζω δεν θα έκανε κάτι τέτοιο ο Seϊχανουλης μουυ"
Yu-" Καλά καλά όταν όμως σε ρίξει και σου αλλάξει τα φώτα.. Όπως μου λέει και ο Baekhyun θα είναι αργά.. "

Prov Sehun

Δεν ξέρω τι θα κάνω... Δεν θέλω να την πιέσω..

Bh-" Άλλο είναι το θέμα τώρα.. "
Se-" Και πιο είναι..? Για να έχουμε και καλό ερώτημα.."
Bh-" Μπορεί να ξέρει κάτι η Yerin.. "
Se-" Σαν τι? "
Bh-" Να μωρε.. Μπορεί να ειναι έτοιμη αλλά.. "
Se-" Αλλά τι? Μην μου σπας τα νευρα.."
Bh-"Να νομίζει ότι ο... Μικρός εκεί κάτω.. Είναι όντως μικρός.." με φρικαρε.. Τι εννοεί? Ότι έχω.. Ούτε να το σκεφτώ δεν μπορώ..
Se-" Ρεε μην λες μαλακιες.."
Bh-"Μαλακιες? Ναι ναι.. Αλλά άμα αργήσεις... Πάει το πουλάκι πέταξε.. Ξέρεις εε? Ο Chanyeol ακόμη την γουστάρει.. "
Se-" Ρε ήρθες για να με απειλήσεις? "
Bh-" Αα.. Εγώ δεν απειλώ κανέναν.. Εγώ την αλήθεια λέω.."
Se-"Και για να σου πω.. Εάν λες κάτι τέτοιο για εμενα.. Εσένα γιατί δεν θέλει η Yura? "
Bh-" Κάτσε κάτσε.. Τι εννοείς ρεε? Ααα να σου πω μια χαρά είναι εντάξει? Έτοιμο για όλα.. "
Se-" Μωρέ έτοιμο ειναι... Αλλά μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Yura?? "
Bh-"Μην με νευριαζεις.. Τωρα τι θες να στον δείξω? "
Se-" Όχι οχιι να μου λείπει... Πάω σπίτι τώρα γιατί μου έλειψε η αγάπη μου.. "
Bh-" Ναι πήγαινε... Και όπως είπαμε να την πείσεις.."
Se-" Ναι καλά.. " είπα και έφυγα.. Μωρέ λες να είναι αυτο που ειπε ο Baekhyun?.. Μπαα δεν νομίζω.."

Prov Yura

Yu-"Φεύγω τώρα εάν ψαρέψω τον Baekhyun θα σε πάρω τηλέφωνο.."
Ye-"Εντάξει.."

Όταν άνοιξα την πόρτα είδα τον Sehun..

Se-"Γειαα"
Yu-"Εμένα μην με καλό πιάνεις εντάξει? Ξέρω τι σκαρωνεις με τον Baekhyun.. Και όταν το μάθω θα γίνει χαμός.. "
Se-"Εισαι καλά? Τι είναι αυτά που λες?"
Yu-" Τίποτα τίποτα.. " είπα και έφυγα θα τους κάνω την ζωή κόλαση...

Prov  Sehun

Δεν ξέρω τι έγινε αλλά η Yura δεν φάνηκε και πολύ καλά... Έχω στο πισω μέρος του μυαλού μου όλα αυτά που μου ειπε ο Baekhyun.. Οπότε δεν έδωσα και πολύ βάση στα λόγια της..

Γειά σας παιδάκια όλα καλά?? Αϊ χοπ εβεριθινγκ ισ γκουτ.. Παρτ 23 και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πότε θα τελειωσει αυτό το βιβλίο.. Πολύ πιθανόν να υπάρξει και άλλο βιβλίο με τον ίδιο τίτλο και με όλους τους ίδιους πρωταγωνιστές.. Απλά θα είναι σαν 2ος κύκλος (δεν ήξερα πως να το πω αλλιώς😂) καλή ανάγνωση.. Τα λέμε στο επόμενο παρτ φιλακιαα❤️

Friendzone 1[Η Αρχή]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora