Martina's p.o.v
Ahhhh napokon kod kuće.Onih par dana u bolnici su bili koma!Hrana im je bljak,kreveti su neudobni i još k tome škripe.Pa mislim..ne možeš se uopće naspavati.No,kad malo bolje promislim...neću se ni kod kuće naspavati.Zašto?Zbog malog Alexa i Zac-a.E sad...Alex i Zac su moji sinovi.Kako su samo slatki!Micice male.Samo što stalno spavaju a ja se baš želim igrati sa njima.Stvarno,nisu fer!
,,Hey Tina,što radiš?"-došao je mali Davi do mene.Mali?Pa...baš i nije više mali.Ima 12 godina.I dosta je visok za svoje godine.Baš kao i Thiago i Milan.Bože...na koga su djeca tako visoka?
,,Hey Davi,ništa.Dosađujem se.Ti?"
,,Ma i ja se dosađujem.Dosadno miiii"
,,Pa gdje ti je Adriana?"
,,Nju mi ne spominji.Iako mi je dosadno nema šanse da se družim sa njom!"-ljuto je rekao.
,,Zašto?Pa Davi ona je tvoja polusestra i ti se njen polubrat.Zašto se ne podnosite?U čemu je problem?"-pitala sam ga a on je nezainteresirano slegnuo ramenima.E pa klinci nećemo se tako igrati.
,,Adriana!!!"-pomalo ljuto sam ju pozvala.
,,Da mama?"
,,Dođi ovdje"-ubrzo se našla pored mene i Davi-a kojeg je samo strijeljala pogledom.
,,Sad mi recite u čemu je problem"-upitno sam ih pogledala.
,,Kakav problem?"-zbunjeno me pitala Adriana.
,,Pa zašto se ne podnosite."
,,Ja nju ne podnosim zato što mislim da je ona najobičnija umišljena curica"-iskreno je rekao Davi što me podsjetilo na vrijeme kad sam ja bila mlada,tek sam došla u Barcelonu i to isto mislila za Neymara.I što se desilo?Zaljubila sam se u njega i gle sad...sad sam u braku sa njim.Ako im to ispričam možda se uplaše pa se počnu družiti..hm..vrijedi probati.
,,Znaš Davi..to što ti misliš za Adrianu,to isto sam ja mislila za Neymara...pa vidiš šta se dogodilo"
,,Završili ste u braku?"-javila se Adriana.
,,Da,točno tako."-potvrdno sam klimnula glavom.
,,E pa ja ne želim završiti sa Adrianom u braku.Adriana...ja te ne mrzim i družit ćemo se."-obratio se Davi Adriani.Adriana je samo klimnula glavom,te su njih dvoje se otišli igrati u sobu.Ah...ta naivna djeca.Na sreću pa ih zasada mogu nekako zavaravati.
,,Što je ono bilo?"-zbunjeno me pitao Neymar kad je sjeo do mene.Vidi se da mu ništa nije jasno.
,,Koje?"
,,Pa sad kad sam prolazio kraj Adrianine sobe vidio sam nju i Davi-a kako se druže.A ponašali su se kao pas i mačka"
,,Pa...recimo da su naivni i da sam im ispričala našu životnu priču."-rekla sam i pogledala ga u oči.
,,Našu životnu priču?Misliš ti si me mrzila,ja te volio i na kraju smo završili u braku?"
,,Točno tako.I sad se oni boje da njih dvoje ne završe zajedno"-nasmješeno sam rekla.
,,Heheh,a kako si se toga samo sjetila?"-pitao me i počeo mi se približavati.Bili smo jako blizu jedan drugome.Uff,i zaboravila sam kakav je to osjećaj imati njega blizu sebe.
,,Možda zato što sam ja pametna?"-u redu..znam da ga sad malo provociram,ali ne bi ja bila ja da to ne radim.
,,Hoćeš reći da sam ja glup?"-"uvrijeđeno" se odmaknuo od mene.Joj joj,loše glumi.
,,Ma nee,samo neki ljudi su manje pametni,dok su neki više pametni.Znači..ja sam više pametna a ti manje"-rekla sam te opušteno slegnula ramenima.
,,Ma jeli?"-umišljeno je rekao te me počeo škakljati.Joj,definitivno se ponašamo kao klinci.Da nas netko vidi rekao bi da smo ludi.A to i jesmo.
,,Povuci to"
,,U redu"-rekla sam mu te ga povukla za nos.To sigurno nije očekivao.
,,Auč.Zašto si to učinila?"-pitao me držeći se za nos.
,,Pa rekao si mi 'povuci to' "-rekla sam mu kroz smijeh.
,,Ma nisam mislio na nos"-rekao mi je odmičući se od mene.
,,Aaaaa,okej"-rekla sam te ga povukla za kosu.
,,Auuuuč"-još jače je zajauknuo.Mislim da ga je cijeli svijet čuo.Pomalo uplašeno me pogledao.
,,A zašto si sada to napravila?"
,,Pa nisi mislio na nos,pa sam pomislila da si mislio na kosu"-rekla sam mu te se još više počela smijati.
,,Nisam mislio na kosu,već na riječi!"
,,Aaaa,e to ne mogu povući."-rekla sam pomalo tužno.
,,Zašto?"-začuđeno me pogledao.
,,Zato što ih ne vidim.Nego...ti pripazi na klince,a ja ode."-rekla sam te se ustala sa kauča.
,,Kuda ideš?"
,,Idem u teretanu.Moram si vratiti liniju."-odgovorila sam,uzela ključeve od auta i mobitel i naravno novčanik,obula tenisice te izašla van iz kuće.
Neymar's p.o.v
,,Moram vratit liniju,moram vratit liniju...ah te žene...mi muškarci ih nikada nećemo shvatiti.Ona je meni lijepa i onakva sa trbuščićem,ali ne...ona mora ići tamo gdje već ide.Mora!"-svađao sam se sam sa sobom na glas.Ah...stvarno me ponekad izživcira to žensko ponašanje.Uh...moram se prestati nervirati.
-Nakon nekoliko sati-
Prošlo je već tri sata a nje još nema.Šta to vježbanje traje tako dugo?Nedostaje mi a i dosadno mi je.Adriana i Davi se igraju,a Alex i Zac spavaju.
Ding-dong
Tko je sad?Hmm,možda je Martina.Ali,zašto onda zvoni?Otišao sam do vrata i otvorio ih kad ono...
,,Shakira?"-zapanjeno sam pitao.Što ona tu radi?Mislim...mi nismo u dobrim odnosima.
,,Neymar ja ne mogu više.Volim te!"-rekla mi je te me poljubila.Nisam ju stigao odmaknuti od vrijeme sa sebe.Na kratko sam pogledao iz nje i vidio...Martinu.
,,M-Martina nije onako kako ti misliš da je"-rekao sam i krenuo prema njoj.Nije se pomaknula,a nije mi niti išta rekla.Da li je njoj svejedno?Da li joj je stalo do mene?Ako je...pa zašto nije počela vikati na mene,već je samo šutila i stajala tamo kao drvena marija?
Nastavit će se....
Sooo evo ga.Nadam se da van se sviđa.Meni nije nešto posebno...malo mi je glupo,ali nema veze.Mora malo biti i tužnih dijelova,zar ne?Ispričavam se što je kratko ali nemam baš previše vremena.Mislim,preko tjedna škola i to provedem skoro cijeli dan u školi,a preko vikenda subotom one pripreme za krizmu a nedjeljom misa i pisanje zadaće od pretka.Ali obećavam za vikend mnogo duži nastavak.10.000 read-sa?Omg hvala vam jako jako puno!Stvarno vam se svi
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)