Bilgiler ve Soru-Cevaplar 3 Mart 2018'de Oita'da yapılan imza etkinliğinden alıntıdır.
Isayama gardaşımızın Bazı Sorulara Verdiği Cevaplar:
Levi ve Diğerlerinin Görünüşü Hakkında:
Levi'nın pelerini yeni, siyah. Ancak Levi diğer değişikliklere uyum sağlayamadı, bu yüzden üniformasını ve bıçaklarını değiştirmedi. Kawakubo Shintaro (Isayama'nın editörü) karakterler için görsel bir değişiklik istemiyordu. Eren'in temiz traşlı kalmasını bile istedi. Ancak Isayama, Eren'i çok fazla "tıraş etmemeye" karar verdi.
*böyle gayet iyi editör zorun ne Eren'in saçıyla*Erwin'in Mezarı: Keşif Birliği Shiganshina Savaşı'ndan sonra savaşmak için hızla ilerlemek zorunda kaldı. Ancak Levicim daha sonra geri döndü ve Erwin'in bedenini geri getirdi. Bir çok asker öldüğü halde, Erwin için özel bir anma töreni yapıldı. :__(
Levi'ın Babası: Isayama Levi'ın babasını çizmeyi düşünmüyor. Ama kısa boylu bir adam olabileceğini söylüyor.
Levi'ın Pelerini:
(Yn: bu ne amk sürekli levi diyor olabilirsiniz hep Levi ile ilgili sormuşlar.)Soru Levi'ın yeni pelerininin Erwin'e ait olabileceği ile alakalıydı. Isayama eğer böyle olsaydı pelerinin Levi' a oldukça büyük olacağını söylüyor. (160'lık kahraman için 1 dk saygı duruşu lütfen)
Yeni Karakter Tasarımları:
Levi, 104. A.B. ile karşılaştırıldığında neden fazla değişmedi? Isayama, 104. A.B.d'dekilerin "Akıllı Telefon Üretimi" ne ait olduğunu göstermek istediğini söyledi ancak Levi "Flip Phone(şu Nokia falan varya tuşlu)" da kalmaya karar verdi. Levi, genç nesli anlamıyor ve yaşlı bir adama dönüşüyor. (Oji-san)-amca-Erwin:
S: Erwin mangada tekrar görünecek mi?C: Flashbacklerde görünür bacım.
Levi:
Levi'ın görüşü 2.0'dır.
(Bunu ben de tam olarak anlamadım. Ama araştırdığıma göre 20/20 den gelmekte. 20 fit ( 6 metre ) uzağındaki kucuk ayrıntıları dahil görebilmesi demek. Bir insanın normal görme yeteneği demek bu sayı. Göz doktorlarındaki harf tablosunu düşünün. Göz testinde ordaki en küçük harfe kadar hepsini görebiliyor. Yani Levi'ın görme yeteneği kusursuz)Eren:
Soru: Eğer Eren karaoke yapsaydı, hangi türde bir şarkı olurdu?
Cevap: Metal
(Biliyodum işte metalci olmak için saçları uzattı)
Eren♡ Bilgisi:
-19 yaşındaki Eren 1.83 cm ve alkolik.
:(
-Temizlikte iyi.
-Şuan sakladığı hatıraların çoğundan etkilenmiş durumda.
-Marley'e gitmeden önce kendi bacağını kesti.
- Gözleri yeşilimsi bir renk ve kan grubu B.Eren:
Eren, Falco'ya "Bu kişi kız mı?" Diye sorduğunda, başkalarının hatıralarının etkisi altındaydı (O anda Muhtemelen Grisha).Elysium:
Yeni Keşif Birliği üniforması, Matt Damon'ın Elysium'daki dış zırh / dış iskeletinden ilham aldı. Tuvalete gidecek üyeler hakkında soru sorulduğunda, Isayama: "Bu tasarımda bir delik açmak daha iyi olurdu..."Kostüm böyle
Karışık S&C
S:Levi, Eren'in şu anki görünümü hakkında ne düşünüyor?C: (Isayama tereddüt etmeden) "Kirli."
---
S:Eren'in saçını uzatmak kendi fikri miydi?C: Şu anda, artık insanların kendisini nasıl gördüğüne dikkat etmediği bir durumda, bu yüzden büyümesine izin verdi.
---
S:Eren, saçlarını uzattığında Marley'e sızacağını göz önünde bulunduruyor muydu?C: Hastanede yatan bir hasta olması gerektiğinden, aslında daha temiz bir saç modeli tutmalıydı.
---
S:Karakterlerin davranış ve diyaloglarının organik olarak gelişmesine izin verdiğiniz durumlar oldu mu?C:Genel olarak, karakterlerin kendi başlarına gelişmesine izin veriyorum. Onları çizdikten sonra bazı şeyleri hatırlamıyorum. Film şeridime sakince onları bitirdikten hemen sonra bakamıyorum, bu yüzden onları nesnel olarak okuyan Bakku-san (Kawakubo- editör-). "
---
S:Kenny asla bir geneleve gitmedigini söyledi. Levi aynı şekilde mi düşünüyor?C:Levi'nin çocukluğundan beri parçası olduğu bir ortam olduğu için fuhuşu başka bir sıradan iş olarak görüyor gibi görünüyor. (Yanlış anlaşılma olmasın Levi geneleve falan gitmedi sbsbssbbs)
---
S:Eren'in şu andaki vücut ağırlığı nedir?C:Şimdi cevap vermek zorunda kalırsam - gerçekten de biraz kilo aldı, çünkü biraz daha uzadı. Ancak, oldukça ince bir vücuda sahip.
Şef Levi:
S:Karakterler şatoda yaşarken (Bunun Utgard mı yoksa SC karargahı mı olduğundan emin değil) yemekleri kim yaptı?
C:Herkes. Herkes yemek pişirmeyi biliyor, çünkü onlar asker.
S: Yani birisinin yeni bir öğrenci olması önemli değil mi?"
C:Ohhh. Bu anlamda, belki de daha yüksek seviyelerde olanlar yemek yapmazlar.
S:O zaman Levi yemek yapabilir mi?
C:Yapabileceğini düşünüyorum.
S:Bıçağı tersine mi tutuyor?
C:Normal yoldan tutuyor. Eğer bir pişirme bıçağını tersten tutarsa, sadece ukala bir insan gibi gözükür. {Gülüşmeler}
(yoo gayet güzel gözükür)Kan Grupları:
S:Lütfen bana Shingashina Trio'nun kan türlerini söyleyin.
C:Normal kan grupları anlamında konuşuyorsak, o zaman Eren B, Armin O ve Mikasa AB.
Anime Değişiklikleri:
S:Sezon 1'in sonunda, Eren'in gözleri kırmızıya döndü. Onun titan haline dönmesinin bir etkisi miydi?
C: Bunun sebebi anime tamamen Araki'nin takdirine bağlıydı. (Araki AOT animatörü) Orijinal eserde, böyle tasarlanmadı.
Levi Hakkında Daha Fazla Bilgi:
S:Levi'nin yüzü annesine benziyor, ancak boyu babası gibi mi?
C:Evet. Levi'nin büyük dedesini, Levi'nin sakallı göründüğü hissi ile çizdim, bu yüzden Levi onun büyük büyük babasına benziyor.
S:Bazen Levi'nin kahkülleri garip görünüyor. Neden?
C:Bu...'bed hair'
(Bed hair yataktan kalkıncaki saç, genellike karışmış)S:Kaptan sinirleniyor mu?
C:Onun sinirlendiğini hissediyorum... oldukça sık.
S: Yalnız / gizli olsa bile mi?
C:Yah. Sebebi ne olursa olsun huysuz olabiliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a choice with no regrets • aot fandom
Fiksi UmumEven if we die Even after we die \\ attack on titan fandom kitabı 22.08.19' #1 aot -91119-