Bölüm 54 / Elimde sütüm hayata küsüm

203 7 0
                                    

ILGAZDAN;

Herkes bir o yana,bir bu yana koşturup Ayaz'ı ararken,benim yerini bildiğim halde kimseye birşey söylemem içimde , berbat bir his oluşmasın sebep oldu. Babaannem bir köşede ağlayıp sızlanıyor , annem çıldırmış gibi baktığı her yere tekrar tekrar bakıyor ve ben bildiğim halde kimseye söylemiyorum ... 

Herşeyin sorumlusu o merdiven yutmuş ! Onun yüzün den oldu hepsi. Yavaşça konağın içine girdim,Ayaz'ın odasına girip çekmecesini açtım ve gerekli giysileri çekmeceden çıkarıp,çantama attım.Odadan,yavaşça çıktım. Merdiven basamaklarına ulaştığım anda duyduğum ses ile irkildim. 

"Ilgaz! ne yapıyorsun sen burada?" Aha dedem gözlerimi ağlarmış gibi hafif doldurdum,sesimi de biraz incelterek dedeme döndüm ."Dedecim,benim ikizim kayıp sence ne yapıyorum? " Başını aşağıya yukarıya salladı "Onu arıyorsun değilmi?" Başımı salladığım da saçlarımı okşayıp beni gönderdi. Anlamlandıramadığım bir şekilde dedemin bu hareketi kendimi iki kat daha suçlu hissetmeme sebep oldu . Konaktan çıkıp yavaşça toprak yolu takip ederek , bahçeye ulaştım. 

"Ayaz! neredesin?" ortalık ta Ayaz falan yoktu umarım yine bir salaklık peşinde değildir. "Mikrofon Yutmuuuş!" Bir anda omuzumda hissettiğim el ile irkilip,bağırdım Ayaz 'a ait olduğunu anladığım bir el tarafından ağzımın kapatılması ile sakinleşip sustum. "Bağırmasana kızım ya geleceker şimdi!" kaşlarım sinir ile çatıldı"Sen gerçek bir gerizekalısın!" gözlerini kocaman açtı "Hii küfür etti , seni anneme söyleyeceğim" alaycı bir ifade ile suratına baktım "Sahidenmi? peki , git ve söyle bende onlara senin ağaçtan inemediğini altına kaçırdığını ve bana merdiven taşıttığını söyleyeceğim hatta şuanda ne yapacağım biliyormusun? ANNE BABAAAA AYAZ'I BULDUM İŞTE BURADA KOŞUUUUN" işaret parmağını dudaklarına götürdü, ve fısıltı ile konuştu "sus ne olur" acı bir şekilde gülümsedim "Senin yüzünden 1 saattir suçluluk psikolojisindeyim ve bu his beni deli ediyor!" Gözlerindeki hayal kırıklığı görmeye değerdi ama, ben de bu durumdan sıkılmıştım ve anlamadığım bir şekilde bu ufacık şeyde patladım dedim ya suçuluk psikolojisi.Az sonra tüm ev halkı bir anda bahçeye koşturdu annem, ve babam Ayaz'a sımsıkı sarıldı taki,altına işediğini fark edene kadar .

1 SAAT SONRA 

Sonuç olarak, herşey halledilmiş ve konuşulmuştu olay tatlıya bağlanmış ve kimse Ayaz ile dalga falan da geçmemişti.Ayaz 'ın hala bana tavır yapması dışın da herşey tatlıya bağlanmıştı sünnet düğünü yarın, olacaktı .Benim için gecenin en büyük sürprizi yarın sünnet için Kuzey'in de Urfaya geleceğiydi.Anlamadığım bir şekilde bana olan mesafesini hala koruyor sebebini sorduğum da hep aynı cevabı veriyor onunla kurduğum son diyalog,Keman dersin de reçinemin yere düşüp kırılması üzerine benimle reçinesini paylaştığında olmuştu .Onunla yaşadığım anıları gerçekten özlüyorum,biz daha ben annemin karnındayken tanışmıştık nasıl oldu da bu hale geldik anlamıyorum.Dışarıdan ayazın bağırmasını duymam ile hızla pencereye koştum. Kuzey gelmişti! sonunda gelmişti ,benimle konuşmaması umrumda bile değil şuanda tek amacım Kuzeye bir defa olsun sarılmak ve kokusunu almak.merdivenleri üçer,beşer inip koşa koşa bahçeye indim ayaklarımın çıplak olması veya ayağıma batan dikenler,umrumda bile değildi tek amacım on sarılmak büyük bir cesaret ile koştuğum yolun sonuna geldiğim de asıl zor olanın , koşmak değil de ona sarılacak cesareti kendimde buulmak olduğunu fark ettim ama , bende cesaret bol. Kuzey bana ne öfke ne de sevgi barındıran bir bakışla donuk donuk bakarken aramızda kalan üç adımlık mesafeyi kapatıp,boynuna sımsıkı sarıldım. Bu kokuyu özlediğimi fark ettim tam 34 saniye boyunca sarıldım ona bir yandan sarılıp bir yandan da süre tuttum.Otuzbeşinci saniyede Kuzey'in geri çekilmesi  ile ayrıldık . Kalbim de öyle bir acı hissettimki,tarifi yok.böyle hapşıracakmışım da son anda hapşıramamış gibi hissediyorum.

Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin