Telefonumun çalmasıyla uyandım. Mayışmış bir şekilde telefonu elime alıp yavaşca kulağıma götürdüm
-alo...
R: uyuduğuna inanmıyorum cidden. Koca bir yaz tatilini uyuyarak geçiriyorsun!
-ne var?
R: üzerine güzel bir şey giyin ve gel. Ha birde makyaj yapmayı unutma!
Rose suratıma kapatmıştı. Hiç bir şey olmamış gibi yatağıma yattım ve yastığıma sarıldım uyumaya çalıştım. Bir kaç dakika geçti gözlerimi kapatıp açıyordum ve sonunda uykuya dalıyordum ki zil sesiyle gözlerimi açı verdim. Yatağın yanında ki terliklerimi kusursuz bir şekilde ayağıma geçirdim, koltuğun üzerinde duran dağınık kıyafetlerimin yanından annemin ördüğü uzun sade hırkamı giydim ve kapıya doğru yavaş yavaş ilerledim. Kapının deliğinden baktım ve gelen Rose du.
Jennie: ne var?
Rose: dediğimi yapmayacağını biliyordum.
Rose hırkamdan tuttu ve beni merdivenlerden yukarı sürükledi, beni yatağıma doğru itti ve dolabımı açtı. Bütün kıyafetlerimi sırasıyla yatağa doğru fırlatıyordu.
Rose: cidden kendine hiç elbise almadın mı?
Jennie: ihtiyaç duymadım.
Rose: özel günlerde falan?
Jennie: hayır.
Rose: tamam, ne istiyorsan onu giy.
Jennie: nereye gidiyoruz?
Rose: senin için fark eder mi?
Jennie: tamam çıkta giyineyim.
Rose: peki. Ben arabada bekliyorum.
Üzerime krem renginde dantelli büstiyer giydim altıma ise siyah bir kot pantolon. Üzerime ise vazgeçilmez örgü hırkamı giyip yavaş adımlarla arabaya bindim.
Rose: cidden nereye gideceğimizi merak etmiyor musun?
Jennie: lütfen Rose. Saat gecenin 2 si ve biz nereye gidebiliriz ki?
Rose: barı sevmezsin sen neden itiraz etmedin?
Jennie: uykum var. Bir de seni ikna etmekle uğraşamam.
Rose: sakın bir köşede durup etrafı izleyeyim deme.
Jennie: ah çok üzgünüm, çünkü aynen öyle yapacağım.
Rose: bak geldik bile. Biraz kendine gel ama sonra benimle beraber sende eğleneceksin.
Arabadan indik ve ben kapının yakınların da ki duvara yaslanmış etrafı izliyordum. Bar tam önümdeydi ve bana doğru bakan bir kız gördüm. Gözlerimi ondan kaçırmaya çalışsam da hep göz göze geliyorduk, bana göz kırptı bende başımı yere eğip ensemi kaşıdım. O kızın beni görmediği bir yere geçmeye çalıştım ama her yer insan kaynıyordu. Ona baktım ve hala gözleri üzerimdeydi, bende ona baktım ve bir kaç dakika öyle bakıştık. Yüzü inanılmaz derecede güzeldi, saçları sarıydı belli ki boyamıştı ama yüzünde inanılmaz derecede güzel duruyordu, zayıftı, elinde bir kadeh vardı ve kemikleri belli oluyordu, gözleri büyük ve güzeldi. Elinde ki kadehten bir yudum aldı bana bakarak ve o an kendime geldim gözlerimi ondan çevirdim. Rose yavaşca yanıma geldi ve o kızın bana baktığını gördü.
Rose: iyi misin? Bir sorun mu var?
Jennie: hayır yok.
Rose: o kız seni rahatsız mı etti yoksa?
Jennie: hayır.
Rose: sana nasıl baktığını gördüm
Jennie: belki arkamda ki duvara bakıyordur?
Rose: sakın yanına çağırdığında yanına gideyim deme o kız sürtüğün teki, sana bir şey yapsın istemem.
Jennie: tamam.
Yaklaşık bir saat geçmişti ve o kızın bir adamla birlikte kapıya doğru gittiklerini gördüm. Kızın elinde küçük bir kağıt vardı, pantolonumun arka cebine koydu ve gitti. Kağıda bakmaya cesaret edemedim öylece cebimde kalı verdi. Rose yanıma geldi ve gideceğimizi söyledi, arabaya bindik, beni evime bıraktı ve bende hızlıca kıyafetlerimi çıkarıp koltuğun üzerine attım. Pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım. Yaklaşık 8 saat geçmişti, yatağımdan kalkıp yüzümü yıkadım. Üzerimi değiştirmek için dolabıma giderken aklıma o küçük kağıt parçası geldi. Koltuğun üzerinde düzensiz bir şekilde duran pantolonumun cebinden kağıdı aldım ve açıp okudum. Bu bir numaraydı. Hemen telefonumu alıp numaranın aynısını girdim ve mesaj attım, biliyorum bu bir hataydı ama kendime engel olamadım.
____
Jennie
HeyBilinmeyen
Kimsin?Jennie
Bana numaranı vermiştin.Bilinmeyen
Anlamadım?Jennie
Barda arka cebime telefon numaranın olduğu bir kağıt koymuşsunBilinmeyen
Üzgünüm ama cidden hatırlamıyorumama istersen tanışabiliriz
Jennie
Bilmem kiBilinmeyen
Barda tanıştığın yabancı biri sana numaranı veriyor ama onunla tanışmak istiyorsun?Benden zarar gelmez hiç merak etme
Jennie
Peki. Ben JennieLisa
Bende LisaÇok memnun oldum
Jennie
BendeLisa
Neden o kişiyi tanımadığın halde onunla konuşmak istedin?Çok mu etkilendin?
Jennie
Seni de tanımıyorum ama seninle konuşuyorumNeyse görüşürüz
Lisa
BekleJennie
NolduLisa
Biraz daha konuşalımJennie
Kütüphaneye gideceğim biraz kafamı dağıtırımLisa
Hangi kütüphane?(görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be your girlfriend / jenlisa
Fanfiction-Çok güzel görünüyorsun ve ben bu manzaraya bayılıyorum