TXT POV.
" Hyung!! " jerit Hueningkai dari biliknya sambil berlari ke ruang tamu.
Yeonjun dan Beomgyu yang sedang masak di dapur cepat-cepat menutup api lalu kearah Hueningkai. Manakala Soobin yang sedang mengemas bilik terhenti perbuatannya lalu ke ruang tamu. Taehyun pula yang sedang sibuk menulis jadual untuk ahli Pluto terhenti lalu melangkah ke ruang tamu.
" Kenapa ni Hyuka? " soal Soobin.
" Ha nah ni biodata ahli Pluto " kata Hueningkai lalu meletakkan 5 file keatas meja kopi.
Yeonjun segera mengambil Janet punya biodata, Beomgyu pula mencapai Hazel punya biodata manakala Taehyun mengambil Jade punya biodata. Soobin mengambil Minjae punya biodata dan Hueningkai sudah terlebih dahulu memegang Yong En punya biodata.
" Ouh ada mix Jepun.. " kata Yeonjun.
" Kenapa latar belakang keluarga dia tak terisi? Kosong je. " soal Beomgyu.
" Mungkin ada hal yang sulit? " teka Taehyun sambil matanya masih membaca biodata Jade.
" Hahaha patutlah. Tinggi dia 160 je " Soobin tertawa sendiri.
" So hyung apa pendapat hyung? " soal Hueningkai selepas 10 minit menganalisis biodata Yong En.
" Well sahlah dia memang ideal type hyung " kata Yeonjun.
" Samalah. Nampak gayanya dia memenuhi ciri perempuan idaman aku " Soobin setuju dengan kata-kata Yeonjun.
" Agree " kata Taehyun.
" Gyu rasa.. Gyu kena kenal keluarga dia dulu" kata Beomgyu.
" Okay itu semua terletak pada korang. Ha, jadual practice kita dengan Pluto dah siap. Tinggal nak print je nanti " kata Taehyun.
" Okay nice. " jawab Hueningkai.
" Makanan pun dah nak siap. Tinggal nak hidang je " kata Yeonjun lalu bangun dari sofa.
" Yayy jom makan. "
Hari cuti sepatutnya jadi hari yang amat menenangkan dan waktu rehat pelajar sekalian. Namun ahli Pluto yang masing-masing menghadapi dugaan pada hari Jumaat terasa lemah dan lesu.
" Janet jom makan!! " ajak kakak sulung Janet, Janny.
" Janet tak laparlah unnie! " kata Janet sambil menyapu ubat di bahagian belakang pehanya.
" Hisss pedihnya " habis melecet kulitnya akibat gam gajah itu. Janet mengetap giginya dan mengeluh.
" Kau tunggu. Aku tak akan berdiam diri. " kata Janet.
Manakala di rumah Jade,
" Jade, you okay? " soal puan Rosabella, orang gaji keluarga Kim.
YOU ARE READING
❝ acadeмy мoa ❞
Random❝ acadeмy мoa ❞ [ coмpleтed вυт υnder conѕтrυcтιon ] " ĸιтa вerвeza, ѕeвaв тυ laн ĸιтa lagι ѕpecιal darι yang laιn " © all rιgнт reѕerved ιdea вy @𝓪𝓹𝓻𝓲𝓵𝓫𝓵𝓸𝓼𝓼𝓸𝓶𝓮 [ #PLUTOPROJECT ] ѕтarт: ocтoвer 09 , 2019 end: janυary 15, 2020