part 1

961 54 2
                                    

Irene's  POV:

"Irene, ξυπνα!  Πρεπει  να  πας  σχολειο!"  ακουσα  τη  μαμα  μου  να  φωναζει  και  ανοιξα  με  δυσκολια  τα  ματια  μου. Δεν  μου  αρεσει  καθολου  να  πηγαινω  σχολειο,  αλλα  πρεπει. Το  μονο  καλο  ειναι  οτι  συναντω  τον  κολλητο  μου,  τον  Arthur. Επισης,  ειμαι  αριστη  μαθητρια!  Εκανα  ενα  ντουζ  και  φορεσα  μια  ασπρη  μπλουζα  με  το  συμβολο  της  ειρηνης  και  το  αγαπημενο  μου  τζιν. Εβαλα  λιγη  μασκαρα,  χτενισα  τα  καστανα  μαλλια  μου  και  κατεβηκα  κατω.

"Καλημερα!"  ειπα  μολις  ειδα  οτι  ολοι  ηταν  στην  κουζινα. 

"Καλημερα!"  μου  απαντησε  η  μαμα  μου  και  καθισα  να  φαω  πρωινο.  Ο  Arthur  μαλλον  θα  ερθει  στο  σπιτι  μου  για  να  παμε  σχολειο,  οπως  καθε  πρωι.  Λιγα  λεπτα  αργοτερα,  το  κουδουνι  της  πορτας  χτυπησε  και  πηγα  να  ανοιξω.  Η  μαμα  μου  ηταν  ετοιμη  να  ανοιξει,  αλλα  τη  σταματησα.

"Θα  ανοιξω  εγω!  Ο  Arthur  ειναι!"  της  ειπα  και  αυτη  μου  χαμογελασε  και  μου  εγνεψε  καταφατικα. Ανοιξα  την  πορτα  και  ο  Arthur  μου  χαμογελασε.

"Γεια!"  μου  ειπε, με  αγκαλιασε  και  με  φιλησε  σταυρωτα.

"Γεια!"  απαντησα  και  πηρα  την  τσαντα  μου.

"Παμε?"  με  ρωτησε  σηκωνοντας  τα  φρυδια  του.

"Ναι!  Μαμα,  μπαμπα  εμεις  φευγουμε!"  απαντησα  και  η  προσοχη  των  γονιων  μου  στραφηκε  σε  εμας.

"Ενταξει! Καλο  μαθημα!"  μου  ειπαν  και  οι  δυο  συγχρονως  και  φυγαμε  αφου  τους  ευχαριστησαμε.  Καθολη  τη  διαρκεια  της  διαδρομης  δεν  μιλουσε  κανενας  μας. Εγω  απλως  παρατηρουσα  προσεκτικα  τον  Arthur. Μοιαζει  πολυ  με  τον  αδερφο  του,  τον  Ηarry,  αν  και  ειναι  τελειως  διαφορετικοι  χαρακτηρες. Για  παραδειγμα,  ο  Harry  δεν  διαβαζει  καθολου,  ενω  ο  Αrthur  ειναι  αριστος.  Επισης,  ο  Harry  εχει  αρκετα  τατουαζ,  ενω  ο  Αrthur  τα  συχαινεται,  οπως  εγω.

Εγω  και  ο  Ηarry  ειμαστε  στην  ιδια  ταξη.  Ο  Αrthur  ειναι  ενα  χρονο  μεγαλυτερος  μας.  Φτασαμε  στο  σχολειο  και  μπηκαμε  μεσα  στο  κτηριο  γιατι  εκανε  αρκετο  κρυο.  Ο  Arthur  ετριψε  τα  χερια  του  και  ξεκουμπωσε  το  μπουφαν  του. 

"Παγωσα!"  του  ειπα  και  εβγαλα  τα  γαντια  μου.

"Και εγω!"  μου  απαντησε  και  χτυπησε  το  κουδουνι. 

"Τα  λεμε  στο  διαλειμμα!"  με  χαιρετησε  και  ο  καθενας  μπηκε  στην  ταξη  του.  Εγω  καθισα  στη  θεση  μου,  διπλα  απο  ενα  αλλο  κοριτσι,  την  Εvelyn. 

O  Καθηγητης  μπηκε  στη  αιθουσα  αλλα  καποιος  ελλειπε!  Ημουν  σιγουρη  και  κοιταξα  γυρω  μου.  Ημασταν  ετοιμοι  να  παρουμε  παρουσιες,  οταν  ο  κτυπος  της  πορτας  μας  διεκοψε.

"Περασε!"  ειπε  ο  καθηγητης  ενω  κατι  εγρφε  στο  απουσιολογιο. Η  πορτα  ανοιξε  και  ο  ψηλος,  με  τις  καστανες  μπουκλες  και  τα  πρασινα  ματια,  μπηκε  μεσα  κλεινοντας  την  πορτα  πισω  του.  Δε  φαινοταν  να  τον  ενοιαζε  και  πολυ  το  γεγονος  οτι  αργησε  να  ερθει  στο  μαθημα.

Hi! Λοιπον  πως  σας  φανηκε  το  πρωτο  παρτ  απο  το  τριτο  μου  fanfiction? Αν  θελετε  το  my  best  friend  and  I  και  το  You  and  I.  Love  ya!

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionWhere stories live. Discover now