INCEPTION (Başlangıç)

602 5 0
                                    

Öncelikle Ders çalışma programınızı ve programımı hazırlamadan önce Forum sitelerinde bloglarda önemli bulduğum bir kaç bilgiyi paylaşmak istiyorum. Ve ara ara bu Başlık altında böyle küçük stratejileri paylaşacağım :)

1- Aşırı Katı bir program yapılarak motivasyon düşürülmemeli.

2- İki ayrı yöntem gördüm; birincisi, Günde 1 ders çalışmak, Ve o konuyla ilgili soru bankasından bi kaç test çözmek, sonraki hafta o konuyla ilgili soru çözmek, ama başka konuyu çalışmak.Her gün ayrı ders çalışmak. Misal, Pzt mat, salı türkçe, çrş tarih, prş coğr, cuma Anayasa vb. Gibi..
İkinci yöntem ise; Günde 2-3 ders çalışmak, O konuyla ilgili 2 test çözmek, Ertesi gün ise belirlediğimiz başka 2-3 dersi çalışmak, 2 test çözmek, önceki günle ilgili 2 test çözmek..
(BEN 2. YÖNTEMİ DENEYECEĞİM)

3- Üç soru bankası çözmek. Ama bi kerede çözmemek.. Örneğin, pzt türkçe ve eğitimden materyal geliştirmeyi bıraktık. Konumuzu bitirdik, 2 şer test çözdük soru bankasından, salı günü belirlediğimiz başka derslere çalışırken tekrardan soru bankasında pzt günki konuyla ilgili 2 şer test çözmek, çrş tekrardan aynı şekilde(Soru bankasında soru kalmayana kadar çözülecek, 2 test 3 ya da 4 test e de çıkarılabilir)... Prş günü 2. Soru bankasından aynı konudan tekrardan 2 şer ya da 3 er test çözülecek... Aynı zamanda 1. Soru bankasından ise çalışılan başka konudan soru çözümüne başlanılacak :)

4- Ders çalışacağınız zamanı mutlaka kendiniz yaratın. 2 saat bile zaman yaratmanız pörfekto oluyore :D

Unutmayın!!! Taşı delen suyun kuvveti değil, dalgaların sürekliliğidir ;)

5- Mottomuz, Mucize Çok Çalışmanın yarısıdır.

6- Kendimi tanıştırmayı unuttum, Ben Aynur. SADECE Aynur :) Nam-ı diğer MEKTEPLİ :) Sizin tanıdığınız "-Pawill"

Bir sonraki başlangıcımızda (Inception) görüşmek üzere :) Bugün 8 Eylül 2019 pazar, Saat: 11.56 ... :)

15 Eylül 2019, Pazar günü programı hazırlıyorum...
16 Eylül 2019, Pzt günü başlıyoruz ⚘💕

2020 KPSS Ders Çalışma Programı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin