köpüklü kahvesinden büyük bir yudum alıp geriye yaslandı jackson. sıcacık kafenin içinde ceketini çıkartmış ince bordo badisiyle jaebum' u bekliyordu. oyuncu olandan öğle arasında gelen mesajla sanat merkezine yakın olan kafelerden birinde buluşmaya karar vermişlerdi. şu sıralar birbirlerine fazla zaman ayırdıkları su götürmez bir gerçekti. iki gün önce yine buluşmuş ve jackson'ın karamel renginde olan parlak saçlarını boyatmak için birlikte kuaföre gitmişlerdi.
jackson tereddütsüzce renk seçimini jaebum'a bırakmıştı. artık adımlarını atarken iki kez düşünmüyor, akışına bırakıyordu. ondandır ki saçları gümüş grisi olarak kuaför salonundan ayrıldığında da yüzünde bastıramadığım bir gülümseme vardı.
yine dağınık gri tutamları alnına dökülürken karşısındaki sandalyenin çekilmesiyle düşüncelerinden sıyrıldı. en hoş gülümsemesi kahve aromalı dudaklarına yayılmış, iri gözleriyle jaebum'u odağına hapsetmişti.
"beklettiğim için özür dilerim wang, bay brano son dakika bir prova daha aldı." soğuktan dolayı içine gömüldüğü kahverengi atkısını boynundan çıkarıp masanın köşesine koydu.
"önemli değil, yeni geldim sayılır zaten." demekle yetindi jackson. jaebum gözlerine sımsıcak gülümseyip gelen garsona karamelli latte siparişi verdikten sonra dirseklerini oval masaya yasladı. yüzü sıkıntıyla kasılırken jackson'ın da tatlı gülümsemesini sildiğinin farkında bile değildi.
gece siyahı saçlarını karıştırdı ve küçük koyu gözlerini esmer olana dikti.
"ben aslında bir konu hakkında konuşmak istiyordum."
jackson onun üzerindeki gerginlikle kendi yanaklarının içini dişlemeye başladığında jaebum'un konuşmaya devam etmesi için başını salladı.
"geçen günlerde attığım post... sanırım yanlış anlaşıldı. yani senin için demiyorum, bizi takip edenler için.." sıkıntıyla nefesini dışarı verip kafasını eğdi jaebum.
"tanrım! saçmalıyorum, sadece yanlış anlamanı istemiyorum wang. bana gerçekten ne kadar iyi geldiğini bilemezsin ve bu ufak pürüzün canını sıkmasını istemiyorum." jaebum sonlara doğru toparladığını düşünürken başını kaldırıp jackson' ın sol elini sıktı.
"benim için çok iyi bir arkadaş oldun ve gelen yorumlara takılıp benden uzaklaşmanı istemiyorum. emin ol bundan sonra paylaşımlarıma çok dikkat edeceğim jackie." inci dişleri jackson'ın dolu gözleri önüne serilirken ım jaebum büyük yanılıyordu.
çünkü wang jackson çok güzel yanlış anlamıştı.
×××
38.901 beğeni, 10.219 yorum
@choi: depresyon poları giyildi, kareokeye gidildi ve şimdi şarkı söylenip ağlama seansına giriş yapıldı..
bazen paraya da boğulsan depresyonun pençesinden kurtulamazsın.