Παρτ 24

91 10 0
                                    

Prov Sehun

Όταν μπήκα μέσα πλησίασα την Yerin που καθόταν στον καναπέ και την φίλησα.. Αλλα εκείνη για κάποιον λόγο απομακρυνθηκε..

Se-"Όλα καλά?"
Ye-"Ναι.. Απλά.."
Se-"Απλά τι?"
Ye-"Μου είπε κάτι η Yura.."
Se-"Και να μαντέψω σε έχει επιρρεασει και δεν θες να μου πεις τι σου είπε.. Έπεσα μέσα?"
Ye-"Ναι.."
Se-"Οκευ.."

Τι να της είπε τώρα? Έχε γούστο να της είπε τίποτα για εμένα...

⚠️ΠΡΟΣΟΧΉ ΜΠΈΡΔΕΜΑ⚠️

Se-" Ότι και να σου είπε.. Είναι ψέματα"
Ye-"Αλήθεια? "
Se-"Ναι γιατί.. Δεν με πιστεύεις? "
Ye-" Σε πιστεύω απλά πρέπει να σιγουρευτώ.. "

Όπα κατσεε τι εννοεί? Πολύ προχο η Yerin.. Και δεν της το είχα..

Se-" Πως?"
Ye-"Πρέπει να ρωτήσω και τον Baekhyun.."
Se-" Τι να ρωτήσεις τον Baekhyun? "
Ye-"Αν το ξέρει και εκείνος ή αν είναι και εκείνος στο κόλπο.. "
Se-" Το πιο?... Κάτσε λίγο μιλάμε για το ίδιο πράγμα ή τσάμπα έγινα ρόμπα?"
Ye-"Εγώ λέω για το στοίχημα.. Εσύ για πιο πράγμα μιλάς? "
Se-" Πιο στοίχημα?"
Ye-" Η Yura μου έβαλε κάποιες υποψίες.. Μου είπε ότι τώρα τελευταία ο Baekhyun της λέει να προχωρήσουν.. Και εσύ με ρώτησες εάν έχω προχωρήσει εχθές και βγάλαμε κάποια συμπεράσματα.. "
Se-" Όπως? "
Ye-" Σκεφτήκαμε ότι μπορει να έχετε βάλει στοίχημα ποιος από τους 2 σας θα ρίξει την κοπέλα του πιο γρήγορα στο κρεβατι.. "
Se-" Σοβαρά πίστεψες ότι θα έκανα κάτι τέτοιο? "
Ye-" Οχι.. Απλά η Yura μου έβαλε υποψίες.. "
Se-" Τέλος πάντων θα μιλήσουμε μετά για αυτό.. Τώρα θέλω απλά να ξαπλώσω.. "
Ye-" Ναι.. Αλλά πριν πας.. Εσύ γιατί πράγμα μιλούσες? "
Se-" Άστο καλύτερα.. "
Ye-" Θα μου πεις μετά "  ειπε αλλά έκανα πως δεν άκουσα γιατι απλά θα γινόμουν ξεφτίλα.. Οχι ότι δεν είχα γίνει ήδη αλλά ήθελα να το καλύψω.. Εεεστω και λίγο..

Prov Baekhyun

Όταν έφτασε η Yura σπίτι μπήκε με μεγάλη φορά μέσα..

Bh-" Αγα-" Δεν πρόλαβα να μιλήσω με χαστούκισε..
Yu-"Μπράβο ωραία συμπεριφορά.. Δεν ντρέπεσαι λίγο ρεε? Έστω λιγοο" ειπε και την κόλλησα στον τοίχο.. Όχι που θα μας τρελάνει κιόλας..
Bh-"Πρώτον γιατί με χαστούκισες? Δεύτερον δεν ξέρω γιατι πράγμα μιλάς.. Και τρίτον σταματα να νευριαζεις γιατί θα σε βάλω κάτω και θα σου πω εγώ.. "
Yu-" Άσε μεε έχω μαύρη ζώνη στο καράτε.."
Bh-" Τι μας λες?" είπα και την πέταξα στον καναπέ.. Ύστερα βρέθηκα από πάνω της...
Yu-" Αα να σου πω... Εκτός το ότι δεν μου το είπες δεν θα σε αφήσω να κερδίσεις κιόλας.. " ειπε και χτύπησε το τηλέφωνο της
Yu-"Φύγε από πάνω μου να σηκώσω το τηλέφωνο.."
Bh-" Εδώ έχεις σηκώσει κάτι άλλο και το αφήνεις έτσι?"
Yu-"Τι?"
Bh-"Τίποτα τίποτα.."

Prov Yura

Σήκωσα το τηλέφωνο ήταν η Yerin μου είπα τα πάντα.. Δηλαδή όσα της είπε ο Sehun.. Αφού κατάλαβα ότι δεν υπήρχε κανένα στοίχημα έκλεισα το τηλέφωνο και κοίταξα τον Baekhyun

⚠️ΤΕΛΟΣ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΟΣ⚠️

Bh-" Τι έγινε?"
Yu-" Εκανα λάθος.. "
Bh-" Αα ναι? Τσάμπα έφαγα χαστούκι?"
Yu-"Νόμιζα ότι είχατε βάλει στοίχημα.."
Bh-"Γιατί να έβαζα στοίχημα..? Αφού έτσι και αλλιώς θα κέρδιζα.." ειπε και τον κοίταξα περίεργα..
Yu-"Αα εισαι μεγάλο ψώνιο αγάπη μου.."
Bh-"Ναι ειμαι λίγο.. " ειπε και με φίλησε ύστερα ανεβήκαμε πάνω.. ΔΕΝ ΚΆΝΑΜΕ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΤΊΠΟΤΑ θέλω να τον εκνευρίσω πολυυ ακόμη χεχε

Να μαι πάλι.. Σκάω με παρτ 24.. Έγινε μεγάλο μπέρδεμα.. Ακόμα σκέφτομαι πως θα εξηγήσει ο Sehun στην Yerin τι εννοούσε εκείνος.. Τα λέμε στο επόμενο παρτ φιλακια💕

Friendzone 1[Η Αρχή]Where stories live. Discover now