VI

144 11 14
                                    

ერთი კვირა გავიდა... ამ დღეების განმავლობაში მე ჩვეულ რუტინას დავუბრუნდი... არანაირი დამატებითი გაკვეთილები... არანაირი მოდუნება...ქაიზე ნერვიულობა... და რაც მთავარია არანაირი ლალისა...
ქაის ველაპარაკე და დავშორდი ვუთხარი რომ ნამდვილი ნაბიჭვარია და აღარ ვაპირებ ტყუილში ცხოვრების გაგრძელებას...
პირველი ორი დღე მირეკავდა და მთხოვდა შანსი მიმეცა... მითხრა რომ ეს ყველაფერი მანძილის ბრალია და ჩემი დაკარგვა არ უნდოდა,მაგრამ მე ვუთხარი რომ აზრი არ ჰქონდა... ჩვენი ურთიერთობა ვერ გაგრძელდება მითუმეტეს იმ ღამის შემდეგ.

ლისას რაც შეეხება როცა მე ვიღვიძებ ოთახში აღარ არის  როცა ვიძინებ შემდგომ ბრუნდება ისიც... ერთმანეთს პრაქტიკებზე ვნახულობთ და კაფეტერიაში... მაგრამ არანაირი კონტაქტი... სიტყვასაც არ ვეუბნებით ერთმანეთს... მე ვცდილობ რომ მასზე არ ვიფიქრო... ისე უნდა მოვიქცე თითქოს არაფერი მომხდარა... რთულია მაგრამ სხვა გზა არ მაქვს... არ მჯერა რომ თავის გასულელების უფლება მივეცი...
კაფეტერიაში ჩავედი და გოგონებთან მივედი...
გვერდით გავიხედე და თვალი მოვკარი ლისას და მის მეგობრებს,რა თქმა უნდა მის გვერდით ჩეონი იყო,ისინი ძალიან დაახლოვდნენ არ გამიკვირდება ურთიერთობაში რომ იყვნენ შეიძლება ლისა ისევე იყენებს მას როგორც მე გამომიყენა...მაგრამ არ მაინტერესებს ჩემი საქმე არ არის ჯანდაბაშიც წასულა ლისა და ჩეონი მე  მხოლოდ საკუთარ მომავალზე უნდა ვფიქრობდე

- ჯენიი.... ახალი ამბავი გაიგე? ისინი მოიყვანეს - აღტაცებული ხმით მითხრა იონჯუმ....
- ვინ ისინი? ვთქვი მე მაგრამ იონჯუმ პასუხის გაცემაც ვერ მოასწრო... კაფეტერიაში ბიჭები შემოვიდნენ...
ერთი მეორეზე სიმპატიურები იყვნენ... და რა თქმა უნდა ყველა მათ მიაშტერდა...

ესენი ვინ არიან? - ვიკითხე მე
- ბიჭების ახალ ჯგუფს ქმნიან და თრეინერები მოიყვანეს... რა კარგები არიან ღმერთო - თქვა იონჯუმ ისე რომ არც კი მოუშორებია მათთვის თვალი...
- არც კი ვიცი რომელ შევხედო... - განაგრძო კოტოკომ
მხოლოდ ჯისუ იყო ჩუმად... და დანარჩენების რეაქციაზე იღიმოდა

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Feb 20, 2022 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Jenlisa In Your AreaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora