part 2

448 48 2
                                    

Irene's  POV:

O  Harry  μπηκε  στην  αιθουσα  και  χωρις  να  μιλησει  κατευθυνθηκε  προς  το  θρανιο  του,  ενω  ολοι  τον  κοιτουσαν.

"Γιατι  αργησες  παλι  Styles?"  ρωτησε   ο  καθηγητης.  Ο  Harry  καθισε  και  σηκωσε  το  κεφαλι  του  για  να  τον  κοιταξει.

"Ημουνα  στην  τουαλετα!" απαντησε  αδιαφορα. 

"Δεν  ξερεις  οτι  οταν  χτυπαει  το  κουδουνι,  ολοι  οι  μαθητες  πρεπει  να  πηγαινουν  στην  αιθουσα  πριν  τον  καθηγητη?"  τον  ξαναρωτησε  και  ο  Harry  ρβγαλε  τα  βιβλια  του.

"Το  ξερω!"  ειπε  και  εβγαλε  ενα  στυλο.

"Και  τοτε  γιατι  αργησες?"  τον  ρωτησε  παλι  ο  καθηγητης.

"Σας  ειπα,  ημουνα  τουαλετα!"  αγενης  οπως  παντα!  Τουλαχιστον,  ο Arthur  δεν  ειναι  ετσι! 

"Να  ξερεις  την  επομενη  φορα  που  θα  το  ξανακανεις,  θα  παρεις  απουσια!"  τον  απειλησε  ο  καθηγητης  και  αυτος  εγνεψε  καταφατικα.  Εντωμεταξυ,  απο  την  ωρα  που  μπηκαμε  ενας  συμμαθητης  μας,  ο  David,  με  κοιταει  συνεχεια.  Αυτο  ειναι  λιγο  αβολο! Η  ωρα  περασε  αρκετα  γρηγορα,  οταν  ακουσαμε  το  κουδουνι  για  διαλειμμα  να  χτυπαει  και  ολα  τα  παιδια  ετρεξαν  να  βγουν  εξω,  βεβαια  εκτος  απο  εμενα  και  για  εναν  περιεργο  λογο  και  ο  Harry. 

Συνηθως  ειναι  ο  πρωτος  που  βγαινει  εξω! Ποτε  δεν  μπορεσα  να  καταλαβω  γιατι  ολοι  φευγουν  τοσο  γρηγορα  οταν  χτυπαει  κουδουνι  για  διαλειμμα!  Εβαλα  τα  βιβλια  μου  στην  τσαντα  και  οταν  σηκωσα  το  κεφαλι  μου,  ειδα  τον  Harry  να  κατευθυνεται  προς  εμενα.

"Φανταζομαι  θα  ησουν  η  πρωτη  που  μπηκες  στην  αιθουσα!"  με  ειρωνευτηκε  χαζογελωντας.  Οπως  παντα  δηλαδη.  Κακο  ειναι  να  ειμαι  επιμελης?

"Δεν  σε  αφορα,  Harry!"  του  απαντησα  και  βγηκα  απο  την  αιθουσα  αφηνοντας  τον  πισω.  Οταν  εφτασα  στο  προαυλιο,  ειδα  τον  Arthur  να  με  περιμενει.

"Γιατι  αργησες?" με  ρωτησε.  Φαινοταν  οτι  ηταν  λιγο  ανυπομονος.

"Οχι,  ημουνα  με  τον  αδερφο  σου.  Συμβαινει  κατι?"  του  απαντησα.

"Οχι!  Τι  σε  ηθελε  ο  αδερφος  μου?"  με  ξαναρωτησε.

"Να  με  ειρωνευτει  παλι!"  απαντησα  σαν  να  μην  συμβαινει  τιποτα.  Δεν  με  πειραζει  γιατι  το  εχω  συνηθισει  πια.  Ο  Harry  με  ειρωνευοταν  απο  το  δημοτικο. 

"Πρωτοτυπο!"  ειπε  χαμηλοφωνα  και  εγω  γελασα.  Κοιταξα  γυρω  μου  και  ειδα  τον  David  να  μιλαει  με  τους  φιλους  του.  Οταν  καταλαβε  οτι  τον  κοιτουσα,  μου  χαμογελασε,  αλλα  εγω  απετρεψα  κατευθειαν  το  βλεμμα  μου.

Οταν  χτυπησε  κουδουνι  για  μαθημα,  εγω  πηγα  γρηγορα  στην  αιθουσα  μου   και  καθισα  στο  θρανιο  μου.

"Ετσι   μπραβο,  Ιrene! Πρωτη-πρωτη!"  με  ειρωνευτηκε  για  δευτερη  φορα  σημερα  ο  Harry,  αλλα  εγω  τον  αγνοησα. Ο  καλυτερος  τροπος   για  να  εκδικηθεις  καποιον,  ειναι  να  τον  αγνοησεις.  Οχι  μονο  θα  τον  εκδικηθεις,  αλλα  θα  κερδισεις  και  την  προσοχη  του! Τι?  εγω  να  θελω  να  κερδισω  την  προσοχη  του  Harry?  Γιατι?

Η  κυρια  Browns  μπηκε  μεσα   και  για  καλη  μου  τυχη  με  διεκοψε  απο  τις  σκεψεις  μου. 

"Καλημερα,  παιδια!"  ειπε  και  ο  απουσιολογος  της  ταξης  μας,  πηγε  το  απουσιολογιο  στην  εδρα.  Η  κυρια  Browns  τον  ευχαριστησε  και  το  μαθημα  ξεκινησε.  Η  κυρια  Browns  κανει  το  μαθημα  της  βιολογιας.  Δεν  μπορω  να  πω  οτι  γραφουμε  πολλα  τεστ  και  διαγωνισματα  σε  αυτο  το  μαθημα,  αλλα  σημερα  μας  εβαλε  να  γραψουμε  τεστ  ημερας,  δηλαδη  απροειδοποιητο.

Ευτυχως  ηταν  ευκολο.  Για  εμενα  τουλαχιστον!  Για  τον  Harry  σιγουρα  θα  ηταν  πολυ  δυσκολο.  Γιατι  σκεφτομαι  τον  Harry  τωρα?  Κουνησα  το  κεφαλι  μου  για  να  διωξω  τις  σκεψεις  μου  και  να  συγκεντρωθω  στο  μαθημα  και  για  καλη  μου  τυχη  τα  καταφερα. Το  κουδουνι  για  διαλειμμα  ξαναχτυπησε   και  εγω  πηγα  στον  Arthur,  που  για  δευτερη  φορα  με  περιμενε  σημερα  και  ο    Harry  στη  γνωστη  του  παρεα,  δηλαδη  τον  Liam,  τον  Louis,  τον  Zayn  και  τον  Niall. 

Δεν  συμπαθω  κανεναν  τους!  Κοιταξα  αλλη  μια  φορα  προς  το  μερος  του  Harry  και  συζητουσε  και  με  τους  υπολοιπους.  Αληθεια,  τι  εχω  παθει  σημερα  με  τον  Ηarry?  Πρεπει  να  το  προσεξω  αυτο!

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora