O gala, priviri insistente, o noua iubire

74 3 0
                                    

Acum sa mai linistim putin ritmul ca l-am cam alarmat in capitolele anterioare. In acest capitil totul va fi lent si cu putina actiune, multa iubire la prima vedere...

Este ora sase dimineata siii...

- Brrrrr... Brrrrr... Era Piper! (Hahaha!)

- Alo? Am raspuns eu somnoroasa.

- Elena! Trezestete. Avem ceva impprtant de discutat si sunt in fata casei...

- Mhm... Dupa scurt timpvsuna iarasi si am realizat ca nu glumea, asa ca am luat capotul pe mine pentru a acoperi pijamalele.

- Ce vrei la ora asta? Am intrebat-o eu suparata.

- E... Eu... Eu vreau sa merg in seara asta la o gala si am nevoie de un insotitor si nu mi-a venit nimeni in minte mai bun in mine decat tine...

- Si trebuia sa ma trezesti la ora asta in miezul noptii...

- Imi... Pare... Rau!

- Lasa acum... Fate comoda eu ma duc sa mai dorm vreo doua, trei ore...

Trei ore mai taziu ma trezesc, Piper ma astepta cu micul dejun pregatit. A facut omleta si ca fesert niste clatite cu gem.

Ne-am pus la masa si am inceput sa mancam. Ea ma intrebat daca am ceva elegant de seara.

- Da am si ce vrei sa ti-o arat acum... La masa?

- Nu. Nu poate astepta pana dupa masa.

Am terminat amandoua de mancat si am urcat in camera mea unde era putina dezordine.

Am inceput eu sa adun usor de pe pat ca ea sa se poata aseza sa nu stea in picioare cat eu probez cateva rochii. Am probat o rochie de un albastru inchis, una rosie si una neagra.

- Mie mi se pare ca iti sta foarte bine cu cea rosie sau neagra. Zice Piper...

Asa dar dilema ramane intre cea rosie si cea neagra. Cra rosie imi scoate in evidenta trasaturile fine ale corpului, dar cea neagra pune mai mult mister si o aura mai serioasa pe aspectul meu exterior. I-am explicat eu lui Piper.

- Atunci ramane cea neagra ca este totusi o seara importanta pentru noi.

- Atunci ramane aia. Am afirmat eu.

Am mai baut o cafeluta impreuna pana la ora doua dupamiaza si am mers la ea acasa pentru as-i alege si ea o rochie frumoasa. Era primadata cand mergeam la ea...

Satea intr-o casa cu doua etaje, la parter avea o baie mare, un living "urias", sio bucatarie maricica. Toate erau decorate un stil japonez.

La etaj avea un dormitor in care dormea ea si doua camere de oaspeti. Fiecare cu cate o baie proprie. In fiecare este cate un pat pentru doua persoane. Astfel ea mi-a facut turul casei si mergem in camera ei unde deschide un dulap plin cu rochii fel de fel de culori si forme si lungimi.

Ea alege o rochie de un verde inchis si una de un rosu aprins. Cea verde ii sta bine dar ii scoate in evidenta culoarea ochilor de un verde deschis. Cea rosie char daca este aprinsa si pare provocatoare este foarte modesta si cu un croi simplu, nu era impopotonata cu paiete si alte chestii...

- Asta se potriveste ca o manusa, i-am spus eu lui Piper.

-Atunci asta sa ramana. imi spusese ea

Au mai trecut astfel doua ore si s-a facut ora sase si noi eram pregatite sa plecam si sa ne distram, sa cunoastem lumea care este in acest domeniu si mai ales sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor care sunt indreptate spre noi.

Pentru a merge la gala am rezervat o limuzina numai pentru noi doua si ea urma sa ajunga pe la ora 7, ca pana atunci noi sa ne putem imbraca, farda si aranja parul.A sosit si ora 7, am vazut pe geam ca limuzina a ajuns si ne astepta.

Elena si PiperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum