Dinleyerek okumanızı tavsiye ediyorum. ♥️
"İkiz oldukları için daha çok dikkat etmen gerekiyor. Sürekli dinlenmelisin. Yaşın küçük, vücudun kaldıramayabilir. Şimdi pek zorlanmıyor olabilirsin ama ileride senin için zor olacak."
"İkiz gebeliklerde düşük ve erken doğum riski daha fazla olduğu için aktivitelerini kısıtlamalısın. Kendini yormadan pilates veya yürüyüş yapabilirsin. Hamileliğin ilerlediğinde okula da ara vermen gerekecek. Babasının yardımları da çok önemli."
Shawn ile ikimiz Bayan Diaz'a bakıyorduk. İkiz olduklarını öğrendiğimden beri ağlıyordum. Şu an ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum.
Tavsiyelerinden sonra birkaç kutu vitamin ve benzeri ilaç verdi. Odadan çıktığımızda ikimiz de tek kelime etmiyorduk.
"Bebeklerin babası, baba olacağını biliyor mu?"
Doktorun önceden verdiği peçete paketinden bir peçete daha çıkardıktan sonra gözlerimi ve burnumu sildim.
"Hayır."
"Vay be! Çocuk öğrendiğinde iki şok yaşayacak desene. Bir anda iki çocuk babası olmak kolay bir şey değil."
Babası sensin, aptal.
Dışarıya çıktık. Hava soğumuştu ve yağmur yağıyordu. Shawn lanet ederek tekrar içeriye girecekken kolundan tutup durdurdum.
"Saçlarımın bozulmasını istemiyorum."
"Yağmur kaçılması gereken bir şey değil, Shawn. Baksana..."
Kollarımı açtım ve yağmurun beni ıslatmasına izin verdim.
"Sen normal değilsin. Caddede bizden başka kimse kalmadı."
"Böylesi daha iyi değil mi? Kimse yok istediğimizi yapabiliriz. Hem neden herkese uymak zorundayız ki?"
Kararsız kalmış gibiydi.
"Bugününü bana ayıracaktın, unuttun mu?"
Islanmış saçlarına parmaklarını geçirdi.
"Peki, bunu sen istedin."
Eli ile belimden tutup beni kendine çekti. Birbirimize çok yakındık. Gökyüzünden düşen yağmur damlalarının aramızdan geçip yere düşemeyeceği kadar yakın.
Yine öyle hissediyordum. Yaralandığımda elimi tutup üflediğinde hissettiğim şeyin aynısını, daha şiddetli bir şekilde hissediyordum.
"O zaman, biz de dans ederiz."
"Ama müzik yok."
"Yağmurun sesi var."
Gözlerimiz birbirine kenetlenmişti. Yutkundum.
"Dans etmeyi bilmiyorum."
"Öğretirim." dedi ve elimi omzuna koymamı sağladı.
Bir eli hala belimdeydi. Diğer eli ile de elimi tutuyordu. Etrafta dördümüzden başka hiç kimse yoktu ve biz bu yağmurda onunla dans ediyorduk. Arada yanlışlıkla ayaklarına basıyordum.
Durdu ve bana baktı. Suratı bana doğru yakınlaşmaya başladığında kendimi çektim.
"Tanrı aşkına, ne yapıyorsun Shawn? Hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Guess What? ~Shawn Mendes
FanfictionBilin bakalım ne oldu? Hamileyim ve bebeğimin babası okulun çapkın ve yakışıklı öğrencisi Shawn Peter Raul Mendes. Bunu sır olarak saklamayı düşünüyordum. Ama bilirsiniz bu hayatta işler her zaman planladığımız gibi gitmez.