BÖLÜM 2

505 13 1
                                    

Sabah kalktığımda Alin horul horul uyuyordu.Allahım bu kız iyi hoşda nasıl o cüssedden bu kadar ses çıkarabiliyordu.Her neyse içeriye geçerken önce abimin odasına geçtim.Yoktu, sanırım erkenden dersi vardi. Daha iyi kız kıza daha rahat ederiz diye düşünerek salona geçtim. Salonda pek fazla eşya yoktu. Bir orta sehpa ,bir L koltuk ve televizyon. Koltuğa yayılıp televizyonu açtım. Her yerde magazin çooooooooook sıkıcı.Kanallarda gezinirken telefonum çaldı. Arayan Elif'ti.Yazın verdiğim dersleri falan yöneten kişiydi.Patron gibi birşey. Kim kime ders vericek parasıosu busu herşeyi o ve Nur'un göreviydi.Çünkü bu olayı onlar planlamıştı.

-Alo 

-Günaydın Bernacığım, uyandırmadım umarım

-Yok canım yok önemli bir şey mi var sabahın bu saatinde (Saat daha 9 du. bana göre daha çoook erkendi Alin olmasa uyanmazdım ama .AHHHHHH o horlamasıı...)

-Canım bugün dersler için el ilanları dağıtılacak bu yılda matematik dersi mi vericeksin? Ona göre kağıtları hazırlatıcağım da.

-Evet evet yine matematik.

-Tamam canım saat 13.00 da bizim eve gel kağıtlarını veriyim de dağıt.

-Tamam o zaman görüşürüz.

-Görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra ışık hızında odaya gittim tam 'ALİİİĞİİİİEEEİĞİİEENNN' diye odaya dalıcakken ne göriyim.Alin Hanım kalkmış, üstünü giymiş makyaj yapıyor.Anlamalıydım horlama kesilince bişeyler olduğunu.

-Ooooo günaydın Alin hanım. Sabah sabah ne makyajı bu hem de yaz tatilin ilk günlerinde.

-Bebeğim annem mesaj atmış.Bugün teyzemler Amerika'dan geliyorlarmış. Havalanına ailecek gidip karşılamalıymışız.Birazdan gelirler almaya.O yüzden ben kaçarrrr.

-Tamam öyle olsun bende zaten ek ders için el ilanı dağıtıcaktım.AAAA teyzenler geliyorsa kuzenin Enes te geliyordur .Eğer yorgun değilse onuda al yardımagelin size yemek ısmarlarım.

-İkna etmeye çalışırım.

O sırada dışarıdan korna sesleri duyuldu. Camdan bakınca Erkan amcalrın geldiğini gördük e Alin ışık hızında kapıya koşup gitti.Pislik makyaj yapmış ama yatağını bile toplamamış.

                                                                         ******

1 saate ev toplanmıştı. Yataklar toplanmış, bulaşıklar yıkanmış,salondaki abimin kitapları dolaplar yerleştirilmiş ve  sadece süpürülmüştü. Sonuç ev toplu ,Berna ölü. Hemen duşa giridim. dolapta elime ne geçerse üstüme onu geçirdim. Çizgili bir etek ve üsütne bir tişört ve converselerimide geçirip evden çıktım.Saat 12.00 dı Elif ve Nur un evi yarım saatlik yoldu.eve doğru ilerlerken bir kafeden gelen büyüleyici kokularla kahaltı yapmadığımı farkettim ve içeri daldım. Neredeyse tıklım tıklım doluydu 1-2 masa boştu. Hemen birine geçtim.İçeridekilerden anladığım kadarıyla biraz pahalı biyerdi. Neyseki dün aim 200 tl verdi. 50 tl sini o aptal öküz salak gıcık Toprağa verdim.. kaldı150. Hemen siparişimi vermek için kasaya yaklaştım e 1 tane pankek ile portakal suyu istediğimi söyledim.5 dk sonra masamda pankekimi mideye  indirmekle meşguldum. saatimi kontrol ettim daha yarım saat ar.Ev 15 dk uzaklıkta. Daha zaman vardı. Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma Alin geldi. Pankekime devam ederken Alini aradım.

-Aloooooooğğğğğğ

-Hmmm havalanında tualettesin dimi ?

-Müneccim misin kızım sen ?

Sen Benim ÖğrencimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin