Part 9

201 22 2
                                    

'Wat, zie ik het nou goed, staat mijn naam daar', dacht ik. Ik wilde het niet lezen, maar het was zo verleidelijk dat ik toch maar ging lezen.

Luke: Hiiiiiiii

Ashton: Whatsupp lad

Luke: Can u guys come over to my house?

Ashton: Sure! I'll be there with Mikey and Cal in 30 min see ya

Luke: Btw there is some girl in my house, she is staying here for 10 weeks

Ashton: Oh really nice man! Whats her name?

Luke: Selena "Luke emoji"

Ashton: pretty name

'Okay, was dat het?', zei ik hardop. Nu ik toch Lukes telefoon heb, kan ik misschien zijn telefoonnummer toevoegen, maar daar mag hij natuurlijk niets van weten. Ik opende zijn contactlijst en zocht zijn naam op, maar kon het niet vinden. Toen zag ik daar ''Penguin'' staan, 'A-HA, dat moet Luke zijn', dacht ik en pakte snel mijn telefoon en heb zijn telefoonnummer meteen opgeslagen. Luke kwam mijn kamer binnen en vroeg zijn telefoon terug. "Thanks Luke'', zei ik en glimlachte. ''No problem, so why did your mom call you'', vroeg Luke. 'Oh natuurlijk shit, wat moet ik hem nu vertellen, ik heb natuurlijk niet staan bellen met mijn moeder'', dacht ik hardop. 'Oh well, u know, she is, uhhh, I mean'', zei ik aarzelend. ''Luke, its okay if u dont wanna tell'', zei hij terwijl hij dichterbij me kwam staan. 'Selena, you can trust me, I'm here for you if u need anything', zei Luke terwijl hij zijn handen zachtjes om mijn armen legde. Ik bloosde en zei 'Thanks Luke, you're awesome' en omhelsde hem . Ik liet hem los en hij liep de kamer uit. 'Toen besefte ik ineens, dat ik de lads van 5sos zou zien en ontmoeten', en schreeuwde keihard en zocht naar nieuwe kleren in de kast. 'Hmmmm, wat moet ik aan, gewoon dan maar weer een zwarte broek met een tank top en een beanie?,  ja laten we dat doen. Ik heb van mijzelf golvend haar en vond dat het tijd was voor iets anders, ik pakte maar mijn krultang uit mijn bagage en ging maar mijn haar krullen. 'Zo, klaar', zei ik en deed mijn beanie op en verliet de kamer. Ik had best wel honger gekregen want het was al intussen middag, ik liep naar de keuken en Luke zat daar iets klaar te maken. 'Shall I help you'', vroeg ik en hij keek me aan en staarde me gewoon aan. 'What did I do anything wrong', keek ik hem verbaasd aan en keek nog steeds naar me. 'Luke stop pls I'm scared', en deed mijn handen voor mijn ogen. 'Ahw dont be scared, I'm just joking around', zei Luke lachend en aaide mijn hoofd. 'Btw I asked the lads if they could come over, but they couldn't come because Mikey is ill', zei Luke. 'Ahw I hope he gets well soon', zei ik teleurstellend. 'Don't be sad, I made something delicious', zei Luke. Ik keek even naar zijn 'creatie', en het zag er super lekker uit, een fruitschaaltje met gesmolten chocola en slagroom. Luke pakte wat slagroom met zijn vinger van het schaaltje en smeerde het op mijn neus. 'What did you do', schreeuwde ik en lachte erbij, ik zat helemaal onder de slagroom. Hij pakte zijn schaaltje en rende richting de balkon. Ik pakte mijn schaaltje en rende hem achterna. Hij kon geen kant meer op. Ik kwam wat dichterbij en had mijn vinger al in het slagroom gedipt. Ik wilde hem betaald zetten en smeerde het terug op zijn neus. Ik rende keihard naar mijn kamer en legde het schaaltje op mijn tafel en Luke kwam snel achter mij aan gerend. Ik sprong op mijn bed en Luke stond even stil in de kamer. Hij liep rustig naar mijn bed en kwam naast me zitten. 'Okay, dit is raar, wat komt hij hier doen', dacht ik. Hij keek mij heel erg diep aan in mijn ogen en kreeg een ontzettend warm gevoel bij. 

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu