six

212 28 254
                                    

" Entah, Dahlah jom mulakan plan kita " kata Hazel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Entah, Dahlah jom mulakan plan kita " kata Hazel.

Jade mengeluarkan satu kotak merah yang berisi coklat intinya wasabi dan sebotol cuka. Dia berjalan kearah tempat Chaeryeong lalu meletakkan kotak merah bersama nota cinta. Kemudian dia membuka botol air Chaeryeong dan menukar air itu dengan cuka.

" Done , korang pulak " kata Jade.

Janet kearah tempat Yeji bersama gam gajah. " Kau buat aku dengan gam aku balas balik dengan gam. It's fair " kata Janet.

Sebotol gam cair dituang ke dalam bekas pensil milik Yeji sebelum dia menyapu gam kasut di tempat duduk Yeji.

Sementara itu, Hazel kearah beg sandang Ryujin. Dibuka zip paling kecil.

" Ha jumpa " kata Hazel lalu mengambil set berus gigi bersama ubat gigi dengan senyuman sinis.

Hazel menukarkan ubat gigi Ryujin dengan ubat gigi yang dicampurkan perisa durian dan kunyit.

" Pasti gigi dia tu akan kuning sekuning otak dia tu " kata Hazel.

Yong En tertawa kecil sebelum meletakkan belon berisi air sirap ke dalam beg Yuna. " Done, tunggu belon ni pecah dan habislah buku dia, hahaha "

Minjae kearah meja Lia lalu mengeluarkan beg make up dari bawah mejanya. Satu palette berjenama Sephora dikeluarkan.

" Hahah nasib baik aku jenis tak suka make up jadi aku tak ada belas kasihan pun nak buat macam ni " kata Minjae lalu merosakkan make up milik Lia.

" Cepat sikit Mint nanti diaorang masuk. " kata Janet.

" Wait, sikit lagi dah nak siap " kata Minjae sebelum memasukkan semula palette kedalam beg make up dan simpan semula dibawah meja.

" Let's go girls " kata Jade.

Selepas selesai mereka berlima ke rooftop.

" Lambat " kata Taehyun apabila ahli Pluto sampai ke rooftop.

" Makan kena perlahan-lahan sebab tulah lambat " alasan dari Jade sedangkan mereka berlima tak makan langsung tadi kerana ingin menjalankan rancangan balas dendam mereka terhadap ITZY.

" Apa-apa jelah. Nah ni korang punya jadual latihan " kata Beomgyu lalu mengedarkan kertas kepada ahli Pluto.

" Wait, apa ni.. Date? " soal Hazel sambil menjeling kearah ahli TXT selepas selesai meneliti jadual.

" Bukan date macam orang bercinta t-tu. Ni macam hadiah sebab korang berjaya jalani latihan tu. Or masa tu boleh digunakan untuk kita buat study group " kata Hueningkai.

"Ouh I see. Kalau macam tu kitaorang masuk kelas dulu " Yong En meminta diri.

" Eh jap kitaorang pun nak balik kelas. By the way ingat tau lepas sekolah ada kelas rap " kata Yeonjun.

❝ acadeмy мoa ❞Where stories live. Discover now