Karanlığın Kayboluşu

35 9 2
                                    

Üç günün sonunda sabah saatlerine doğru güneş kendini göstermeye başlamış ve neyse ki halkın perişanlığı sona ermişti.
Yinede herkesin içinde bu durumu tekrar yaşama korkusu vardı.

A.U.S araştırmalarına yeniden başlamıştı. Uzay servisi bunun foton kuşağı olabileceği ihtimalini açıklasada halk batıl inançları sürdürüyor ve kehanete inanıyordu.
Herşey normale dönmüştü insanlar işlerine gidiyor araçlarını yeniden kullanabiyordu.

-Vera-

Vera bu duruma çok sevinsede içinde garip tanımlanamaz bir his vardı korkuyordu huzursuzdu ama bunu bir şekilde geçiştirdi.

- Bir yıl önce -

Vera ve Mathias'ın evlilik tarihine 1 aydan az süre kalmıştı. Vera heyecanlı ve biraz hüzünlüydü. Mathias iyi biriydi ancak Zahon'u bir türlü unutamıyordu. Zahon 1.80 boylarında kaslı vücuda sahip güçlü duruşu olan bir erkekti öyle ki tek eliyle bir fili taşıyacak güçte duruyordu. Gümüş grisi saçları, zümrüt yeşili gözleri ve keskin yüz hatları ile adeta bu dünyaya ait değilmişçesine kusursuzdu. Kısa süreli bir ilişkileri olmuş neredeyse yeni ayrılmışlardı. Zahon çok farklı bir erkekti ona ulaşmak fazlasıyla zordu bir gelir, bir kaybolur nerede olduğu bilinmezdi bu yüzden ayrılma kararı almışlardı. Vera günlerce ağlamış hastalanıp günlerce Zahon'u sayıklamıştı. Vera'nın ailesi endişeliydi onu bu durumdan kurtarmak için bir aile dostlarının tavsiyesiyle Mathias'la tanıştırıp apar topar evliliğine karar vermişlerdi.

- Saat 23.50 -

Tüm olanlar sona ermiş olmasına rağmen havada hala bir tuhaflık vardı gün boyunca güneş bir görünüp bir kaybolmuştu ve gökyüzü griydi. Akşam saatlerine doğru yağmur başlamış ve fırtına çıkmıştı. Şuan ise sürekli şimşekler çakıyor ve Huxed bir türlü uyuyamıyor korkup ağlıyordu.
Vera ne yapacağını bilemez vaziyette onu sakinleştirmeye çalışırken Mathias'ta ona yardımcı oluyordu. Büyük bir gürültüyle ev sarsıldı. Bu bir yıldırımdı ve çok yakınlarına düşmüştü. Aceleyle bahçeye koştular, ıslak topraktan çıkan dumanlar havada süzülüyordu. Yaklaşıp baktılar ve görünüşe göre yerde epey derin bir oyuk açılmıştı. Çok korkmuşlardı. Vera etrafta başka hasar var mı araştırırken bahçe kapısının hemen yanında bir gölge gördü. Dikkatlice baktı! Orda biri vardı evet! Kim bu fırtınada dışarı çıkardı ki? Adam siyah yağmurluğunun kapüşonunu arkaya doğru sıyırdı ve o an göz göze geldiler.

Bu Zahon..

Mathias olanlardan habersizdi, arka bahçeyi kontrol etmek için ordan ayrılmıştı. Zahon kapıyı itip bahçeye girdi. Vera'ya doğru yürüyordu, Vera şok içerisinde titreyerek elinde ki şemsiyeyi zor tutuyordu. Karşı karşıya geldiler.

Vera'm, diyebildi sadece zahon.
Vera konuşamadı.
O sırada Mathias geldi.
Vera hemen olayı toparlamak adına şöyle söyledi ;

- O, yağmurdan dolayı mahsur kalmış yağmur dinene kadar bizimle kalabileceğini söyledim.

- Evet, bu yağmur da dışarıda kalmamalı, dedi Mathias.

Ve hep birlikte eve girdiler. Mathias ve Zahon'un kısa tanışmasının ardından. Mathias ona kıyafet ve bir oda verdi.
Vera kahve hazırlamıştı salonda otup içerken son günlerde ki olaylar hakkında biraz konuştular. Vera Huxed'i besleyip uyutmuştu ancak yatak odasından bir ağlama sesi geldi.

Zahon'un içinde fırtınalar kopuyordu. Zümrüt yeşili gözleri daha parlak bir renk almıştı. Vera Huxed'i alıp salona getirdi. Zahon onu sevip sevemeyeceğini sordu, Mathias başıyla onaylayarak Huxed'i Vera'dan alıp, Zahon'un kucağına verdi. Bebek sustu. Adeta gülümsüyordu ve Zahon'un parmağını neredeyse kıracak gibi sımsıkı tutuyordu.

Kimseye bir şey belli etmedi ama biliyordu Huxed onun oğluydu..

HUXEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin