2/29

330 13 0
                                    

Este 8-ig ültünk szótlanul a kanapén. Ekkor érkeztek meg a fiúk Kiarával. Egyből felpattantam majd oda rohantam az említetthez, és magamhoz szorítottam, mire kitört belőle a sírás.
- Annyira sajnálom! - zokogta a vállamba. Nem mondtam semmit csak a hátát simigatva ringatíztam vele.
- Semmi baj, kicsim. - súgtam lágyan. Ekkor egy kezet éreztem meg a derekamon. Mikor felnéztem Michaellel találtam szembe magam, aki mind a kettőnket átölelt. Végül Kiara lefeküdt aludni, egy csésze tea kíséretében.
- Hosszú volt ez a nap. - bújtam Mike-hoz mikor már az ágyban voltunk, alváshoz készen.
- Hát igen. - sóhajtott. - De mindenki jól van, és ez a fő. - nyomott puszit a fejemre. Ezután hamar elnyomott az álom. Reggel finom illatokra ébredtem, de Mike még mellettem aludt. Halkan kikászálódtam mellőle, ügyelve nehogy felkeljen, majd lebattyogtam a földszintre, ahol Will már ott evett.
- Jó reggelt! - nyomtam puszit fiam kócos hajába.
- Neked is! - mosolyodott el álmosan.
- Te csináltad? - céloztam a kajára.
- Nem, Kiara volt. Üzeni hogy Mark-nál hagyta a tárcáját és érte megy. - magyarázott. Én csak bólintottam, majd kézbe véve a nutellát leülten enni amerikai palacsintát, ami megjegyzem nagyon finom lett. Kb. másfél óra múlva ért haza Kiara. Ekkorra már mindenki ébren volt.
- Megjöttem! - jött ve vidáman Kiki.
- Szia! - köszöntem mosolyogva. - Mi ez a jó kedv? - kíváncsiskodtam.

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Where stories live. Discover now