Algrosian

20 9 1
                                    

Zahon oğlu ile biraz vakit geçirdikten sonra onu Vera'ya verdi ve odasına geçti. Düşünceler zihnini bir türlü rahat bırakmıyordu, oğlu ve sevdiği kadın şimdi başka bir adamla birlikteydi. Sabaha karşı uyumuştu. Uyandığında öğlen saatleriydi, giyinip odasından çıktı ve salona gitti.

Huxed ve Vera oradaydı ama Mathias'ı göremedi. Vera'ya onun nerede olduğunu sordu. Mathias sabah erkenden işe gitmişti. Fırsat bulmuşken onunla Huxed hakkında konuşmalıydı. Nasıl başlayacağını, ne diyeceğini bilmiyordu. Heyecana kapılmaya yer vermeden direkt konuya girdi ;

Vera, Huxed bizim oğlumuz mu? diye sordu.

Vera şaşkınlıkla ona baktı, bunun doğru olduğunu biliyordu, ama bunu Zahon'un bilmesini istemiyordu. Mathias'ında bunu öğrenmesini göze alamadı ve inkar etti.

- Hayır bu doğru değil, o Mathias'ın ve benim oğlum.

+ Bana yalan söylemen faydasız Vera, Huxed benim oğlum biliyorum, dedi Zahon.

Vera'nın gözleri son raddeye kadar dolmuştu göz yaşlarını tutmak için kendini zorluyor fakat bir şey boğazına baskı yapıyor ve bıçak gibi saplanıyordu. Göz yaşları yanaklarından süzüldü..

- Algrosian -

Algrosian gezegeni insan formunda ki tanrıların yaşam sürdüğü mistik gücün cennetiydi ve uzay-zaman'da var olan milyonlarca gezegen tanrılarının eviydi.

Bu tanrıların da tıpkı insanlar gibi yeme, içme ihtiyaçları vardı. Onları insanlardan üstün kılan kusursuz görünüşleri, uzun yaşamları, mistik güçleri ve gezegenler arası seyahat edebilmeleriydi.

Tanrı Rainard kısa zaman önce Astrian ırkından Devona adlı bir insana aşık olmuş, evlenmiş ve bu evlilikten Zahon adında bir oğlu olmuştu.

Zahon tıpkı diğer tanrılar gibi mistik güçlere sahipti. Maddeleri moleküler ve atomik düzeyde etkileyebilir, maddelerin atomlarını birbirine karıştırarak yada atomları başka maddeye aktararak bir maddenin özelliğini başka bir maddeye geçirebilirdi.

Astria gezegeni tarafından bilinen başka canlı formlarının yaşadığı bir gezegen yoktu. Bu tanrılar zaman zaman insanların aralarında gezse bile onların tanrı olduğunu kimse bilmezdi.
Tıpkı Vera'nın, Zahon hakkında ki gerçeği bilmediği gibi.

Zahon, Vera'nın yanağından süzülen bir damla göz yaşını eliyle silerek yanağını hafifçe okşadı.

Düşünüyordu, ona gerçeği söylese ona inanır mıydı yada evini terkedip onunla gelir miydi?

HUXEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin