10.

130 12 0
                                    


Гледна точка на Стивън:

   Бях много разгневен на себе си след като чух думите на онова жалко момиче. Щях да си отмъстя за това. Успях да убедя Джимин, за да мога поне да го използвам както си искам. Все пак е лесно да контролираш заслепен от любов глупак. Преди беше глупав, но сега и заслепен от любовта...вече ми бе една голяма пречка. Трябва да го отстраня от пътя си, но не е толкова лесно. Трябва да видя сметката на тези двамата, иначе кариерата ми ще отиде на зле. Ако се питате защо не  е лесно да видя сметката на брат си, то е заради майка ни...Откакто баща ни почина, мама се заключи в имението, където живееха с баща ни. Бях й обещал, че ще убия каквото и да ми коства, този, който е причинил това. Но нямаше да е съгласна за Джимин.

  Отначало мислех да го натопя заедно с Александра пред мама, за да може да ги убия и двамата. Опитах този начин, но не се бе получило. Затова натопих Александра пред очите на Джимин. Предполагам, че Александра не би издържала с тези рани и счупени кости да издържи жива. Ала колкото за Джимин... щеше да ми бъде по-лесно да се оправя с него.  Но исках да го държа под око... Затова платих на секретаря му да ми докладва за всяка негова стъпка. 

    Ето че днес докато работех над едни договори, секретаря влетя в офиса ми.

- Е, какво прави скъпия ни Джимин?- попитах с малко развеселителна нотка в гласа си, за да не заподозре нещо.

- Господине, г-н Джимин ни се храни, ни се грижи добре за здравето си...

  Знаех си. Той и обичаше много да пие. Така поне щях да го довърша, като мисля да наема някой, който да му сложи лекарство в алкохола му, за забавена смърт. Всеки един ден щеше да има проблеми със здравето си и после щяхме да го изкараме, че е починал от алкохолно натравяне. Какъв гениален план! 

- Но...- секретаря прекъсна мислите ми.

- Но какво?- попитах ,въздъхнал оттегчен.

- Но днес господарят ни го няма. Излязъл е и никой не знае къде е отишъл.

    КАКВО? НЕ! Трябва да го върна обратно, за да изпълня плана си. По дяволите. Направих се на разтревожен и пратих хора да го разследват.

   Извиках един от хората, които щяха да разследват. Имах и трети план. Мисля, че то бе най-гениалното.

Спомени ( Imagine with Park Jimin)Where stories live. Discover now