36☎️ŽIADEN ZBABELEC☎️36

52 10 12
                                    

XD Prosím nepýtajte sa ma prečo je tam Rye, tiež vlastne neviem prečo som ho tam dala😅⬆️ ja som proste závislá na RoadTrip gifoch🏕 Takže ten kto luuvuje to stvorenie menom Beaumont🐝 sa na neho môže pozerať💁🏻‍♀️

C: Tak?

B: No takže... o 5 dní ideme na Krétu!

C: Č-čo, to si robíš srandu-

B: Nie, Harvey nám dal tri lístky. No nie je to super??

C: Ty to je mega!

B: Ja viem.

Carrie
Obaja sme sa usmiali. Brook ma objal a chytil. Zatočil so mnou a potom sme obaja spadli na posteľ.

C: Brookie, pozor na dieťa.

B: Ou, jasné prepáč.

C: Ty si ale.

Postrapatila som mu hlavu. Jak som sa smiala som si však spomenula na jednu vetu, ktorú Brook hovoril.

C: Počkať Brook, ty si hovoril, že máš tri lístky však??

B: No hej a čo s tým?

C: No veď ale my sme dvaja...

B: No tak som sa dohodol s Andym, že ho vezmem so sebou.

C: A-Andyho??

B: Nejaký problém. Veď on prekážať nebude. Zíde sa, uvidíš. On si bude robiť svoje a my svoje. OK??

C: Tak dobre no.

Nebola som nadšená z toho, že ide aj Andy ale tak čo urobím. Čo nad tým vlastne tak premýšľam??? Budem ho proste ignorovať a hotovo. Budem sa venovať Brookovi.

C: Brook, vieš o tom aký si úžasný?

Zavesila som sa mu okolo krku pobozkala ho na líce.

B: Ale no ták.

Tváril sa urazene. Potom sa otočil tvárou naspäť ku mne a našpúlil pery.

C: Ach čo by som pre teba neurobila.

Povedala som a hlboko ho pobozkala na pery. Cítila som sa tak úžasne. A Brook určite tiež. Potom sme si iba ľahli na posteľ a premýšľali nad dovolenkou. Na Kréte som nikdy nebola. (Xdd ja by som tam nešla... je tam moc komárov😕)

Andy
Zobudil som sa. Rozhodol som sa pozdraviť Jacka. Zobral som si z kuchyne nejaké pečivo na cestu a tú takú, že 'coffee to go'. Vyrazil som smerom na cintorín. Pustil som si cestou pesničku I Wasn't Worried. Milujem tú songu. (ja tiež☺♥️♥️)

Prišiel som na cintorín. Cestu k Jackovi poznám ako svoje oko v hlave. Zapálil som mu so zápalkami sviečky. Na náhroboku stálo:

Jack Richard Daniel Duff
✴6.7. 1999, Írsko
⚰26.8. 2019, Londýn
~slobodný~
posledné slová: JACKLYN FOREVER
fotografia:

(Nepamätám si už čo sa píše na náhrobné kamene, tak som si to trochu prikrášlila, JO A BTW KTO VIE, TAK MI NAPÍŠTE ODKIAĽ JE PRENSE JACK [mesto])

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

(Nepamätám si už čo sa píše na náhrobné kamene, tak som si to trochu prikrášlila, JO A BTW KTO VIE, TAK MI NAPÍŠTE ODKIAĽ JE PRENSE JACK [mesto])

A: Ach Jack, keby si len vedel ako sa trápim. Niekedy mám chuť skoncovať so svojím životom. Heh, boli by sme dvaja... ale aj keď som nad tým už toľko krát premýšľal vždy som si povedal: Nie, Andrew Fowler sa nevzdáva. Hoc ma Car nechce, nemiluje a čo je najhoršie - ignoruje... stále tu budem pre ňu a pre to malé. Ak by im chcel niekto ublížiť... až vtedy by som za ne položil svoj život. Nechcem zomrieť ako zbabelec, ktorý sa utápal depresiami. Nie. Chcem zomrieť statočne, s pocitom, že moja smrť prinesie šťastie druhým... že to bude pre dobrú vec, že sa obetujem pre tú najlepšiu ženu na svete a pre dieťa, ktoré by som nikdy neopustil a chránil ho až do smrti. Áno Jack, to som ja. Takže až jedného dňa zomriem nechcem zomrieť ako zbabelec ale hrdinsky ako Jack Duff. Jack si môj veľký vzor a navždy ním ostaneš.

OKJ ĽUDIA 560 SLOV. Nová kapča😊 Jako na to, že je škola stíham v celku často vydávať kapitoli. Užite si zbytok dňa.😉 Už iba 4 kapitoli a je tu CHARAKTER ASK!!!😆

vaša Hankaaa😄

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant