Α

227 34 0
                                    

ΜΠΑΜ!

Όλοι πέφτουμε κάτω για κάλυψη. Η τζαμαρία του σπιτιού γίνεται χίλια κομμάτια. Γυαλιά καλύπτουν το πάτωμα του σαλονιού. Ακούγονται βήματα. Οι αστυνομικοί σπάνε την πόρτα και μπαίνουν μέσα. Ωστόσο, εκείνη το έσκασε πριν μπορέσουν να την συλλάβουν. Με τα χίλια ζόρια σηκωνόμαστε και προσπαθούμε να ξεπεράσουμε το σοκ. Μαζευόμαστε στον καναπέ του σπιτιού όσο οι αστυνομικοί ψάχνουν την περιοχή και μαζεύουν στοιχεία. Οι γονείς του Seungmin μπαίνουν μέσα τρέχοντας και πέφτουν πάνω μας. Μας βομβαρδίζουν με ερωτήσεις που κανένας μας δεν είναι πρόθυμος να απαντήσει. Στην συνέχεια τηλεφωνούν στους γονείς μας για τους ενημερώσουν. Η σκηνή θυμίζει τότε που παίξαμε ξύλο με τα τσιράκια του Yuchan κοντά στο σχολείο. Ο Jeongin ακόμα με δάκρυα στα μάτια προσπαθεί να σταματήσει να τρέμει σαν το ψάρι έξω από το νερό. Όλοι μας προσπαθούμε να πάρουμε ανάσες με το χέρι στην καρδιά. Ο Chan χωρίς προειδοποίηση, χωρίς συγκεκριμένο λόγο κοπανάει την γροθιά του στο ξύλινο τραπέζι του σαλονιού. Το έπιπλο με την δύναμη που του ασκήθηκε λυγίζει και με έναν διαπεραστικό ήχο σπάει.

"ΞΈΦΥΓΕ!" φώναξε με δύναμη περνώντας τα χέρια του μέσα από τα ξανθά και ανακατεμένα πλέον μαλλιά του.

"Είστε καλά?" ρωτάει μια φωνή που είχαμε ώρες να ακούσουμε.

Στην πλέον διαλυμένη πόρτα στέκεται ένας ανήσυχος Woojin και πίσω του κρυμμένη η κοπέλα που είχε δώσει την μπάλα στον Chan τότε στο γήπεδο. Ήρθαν κοντά μας και ο Woojin μας εξήγησε ότι η κοπέλα που μάθαμε ότι την λένε So Ah είδε την Yena να μιλάει με έναν παράξενο και επικίνδυνο τύπο όταν πέρασε έξω από το γήπεδο που υποτίθεται ότι θα πηγαίναμε σήμερα για το στοίχημα. Από ότι φαίνεται άκουσε την συζήτηση. Εκείνη τον πήρε τηλέφωνο, τον ειδοποίησε και τον έκρυψε σπίτι της. Το κινητό του ήταν κλειστό για να μην τον πάρει η Yena και μπορέσει να βρει την τοποθεσία του ενώ ο άγνωστος αριθμός που έπαιρνε τηλέφωνο ανήκε στην So Ah.

"Τότε ποιός κάλεσε την αστυνομία?" απόρησαν τα μικρά της παρέας.

"Εγώ και ο Minho. Δεν είχε καταλάβει ότι είχαμε τα κινητά μας μαζί." απάντησε ο Jisung.

"Πήραμε και εμείς ξανά αφού ακούσαμε τον πυροβολισμό. Είχαμε κατατρομάξει!" είπε η So Ah.

"Ήταν τόσο αφελής! Απορώ πως την εμπιστεύτηκαν να κάνει τέτοια δουλειά!" γέλασε ο Minho.

"Συγνώμη Woojin θέλαμε να στο πούμε νωρίτερα. Ο Jin το είδε στο όνειρο του για αυτό σε πήραμε."

Καληνύχτα || H.H.J || ΟλοκληρωμένοHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin