Selam okur-chanlar
medya efsane değil mi?
Yeni eğitim yılı ile yazarınız derslere başlamış bulunmaktadır .Sınavlarla boğuştuğum için morale ihtiyaç olup olmadığını daha iyi anlıyorum bunun için yb atmak istedim.Ayrıca altı hikaye taslağım daha var wattpad'i daha iyi öğrendim ve daha iyi hikayeler yazacağım.
BAŞLAYALIM!
ERZA;
Gelen sesle doktor ve hemşirelere bağırmaya başlamıştı.Ne yapacağmızı bilmiyorduk.Herkes çok endişeliydi. O sakura saçlar aklıma gelince biraz hüzünlendim,hep saçları saçlarımın rengine benzeyen bir erkek kardeşimin olmasını istemiştim. Natsu gibi olsun istemiştim...
Lucy;
Ilk defa bu kadar kötü hissediyorum. İlk defa boşlukta bu şekilde ağır yaralara baş başa kalıyorum. Bu his her neyse bir daha yaşamak istemiyorum.
Natsu lütfen ölme
Lütfen beni bırakma
Lütfen bana bu acıyı Yaşatma
Çünkü ben ilk defa aşkı yaşıyorum. Her zaman aşkı ikinci planda tuttum. Ben bu acıya dayanabileceğimi düşünmüyorum
Doktorlar önümde geçip giderken omzumu bir el sıktı. Kafamı çevirdiğimde Juvia bana destek vermek istercesine bakıyordu . Sadece Juvia değil 4 kardeşim de bana destek olmak için buradaydılar. Üzülmemeliydim Natsu bu kadar bir şeyle ölmezdi . Kafamı kaldırdım ve doktorun bize doğru gelişini izledim . Kalbim deli gibi atıyordu ve ben ne yapacağımı bilmez öylece bakarken Laxus;Doktor bey Natsu iyi mi ?
Endişelenmeye gerek yok Natsu-san gayet iyi Hatta yarın taburcu edebiliriz. (doktor)
Herkes sevinç nidaları attı.Ağladı.Güldü.Derken o beklenen soru duyuldu;
Natsu'ya ne oldu? (Gray)
Doğru ya sevinçten untmuştuk bu soruyu. Ortam bir anda sesizleşti. Erkeklerin gerildiğini şimdiden hissediyordum.
derken hemşire yanımıza geldi ve Natsu'nun bizi görmek istediğini söyledi.Hepimiz aynı anda harakete geçip kapıya koştuk hiçbirimiz geçemedik tabii. Ama olsun o zümrüt gözlerin bize baktığını gördüğümde içim sıcacık oldu.
Natsu:
Arkadaşlarım odaya girince bir heyecan kapladı içimi. Karşıma geçip bana sorarcasına baktıklarında onları böylesine endişelendirdiğim için kendime kızdım. Hepsine teker teker sanki bir daha göremeyecekmişim gibi uzuncana baktım. Hepsi korkmuş ve yorgun görünüyorlardı .
Hoş benim de onlarda farklı bir durumum yoktu , derken gözlerimiz Lucy ile buluştu ve hatıralar zihnime dolmaya başladı Sting ,Sting ,Sting bu isim aklıma geldikçe öfkelenmeden edemiyorum Dahası beni bu hale sokan kişi o idi Gray'i bile korkutacak kadar kötü yaralanmışım demek... tuhaf hiçbiri ağzını açmıyordu.Jellal kelime seçiyor olmalıydı kafası eğikti , onları bu zahmetten kurtarmak adına başladım sözlerime:
-Eve erken gelmiştim.Odamın önünde bir kağıt buldum , kağıtta bir adres ve saat yazılıydı. Maceraya ne kadar aç olduğumu bilirsiniz... soruşturmadan gittim. Ormanlık alanda bir depoydu içeri girdim, loş ışıktı etrafımı zar zor görüyordum, daha sonra bir ses duydum ve arkamı döndüm sarışın bir çocuk vardı karşımda. Yüzünü tam seçemesemde tanıdık biri gibi geldi, neyse yanına gittim. Tam soru soracakken bana yumruk attı ve ben daha kendimi savunamadan karnıma bıçak sapladı. Ardından bir şeyler mırıldandı ve ortalık sıcakladı.Gerisi karanlık.
Anlatmamı bitirdiğimde Laxus ellerini yumruk yapmış sıkıyor, Jellal tırnaklarını derisine batırmış sakin olmaya çalıyor ve Lucy de kafasın eğmiş yeri izliyordu. Juvia korkmuş bir halde Mira-chana sarılıyordu, Levy, Erza'yı sakinleştirmeye çalışırken Erza da Gray ve Gajeel'i hırpalıyordu. Derken çok tanıdık bir ses geldi kulağıma ve kafamı kaldırdığımda onu gördüm.
Evet okur-chanlar çok geç oldu farkındayım ama mazeretlerim var.Telefon ve bilgisayarımı bozduğum için bölüm atamıyordum.
Sizce Natsu kimi gördü?
inanın bana bir soraki bölüm çok şaşıracaksınız.Baştan söyliyim bu hafata çoğumuzun ki özellikle benim sınav haftam onun için kolay kolay yb gelemeyebilir.Yine de elimden geleni yaparım
bu bölüm ilk yorumu attığı için @TUANA-SAMA ' ya ithaftır.Her bölümün sonunda atılan ilk yorumu bir sonraki bölümde o kişiye ithaf edeceğim
bölüm 526 kelime oldu...
Görüşürüz okur-chanlar :T ^ T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-FAİRY TAİL LİSESİ-
FanficFairy Tail Lisesinde okuyan 10 öğrencinin hikayesidir.benim ilk hikayem olduğu için hatalarımı mazur görün lütfen. -umarım beğenirsiniz-