Твоя гледна точка:
Когато се събудих, намерих се легнала на нещо меко. Лунната светлина ме обгръщаше цялата, ала на мен не ми бе студено. После се видях, че бях завита и не знаех къде се намирам. Изправих се, обаче този път с по-малко болки. Раздвижих се, обаче нещо ме спираше...Бях вързана. Оглеждах се. До мен имаше само мрак и огън.
- Ето, че си се събудила.- обади се някакъв мъжки глас. Беше ми познат.
Обърнах се и какво да видя... Джимин пред мен. Той ме удостои с една загадъчна зашеметяваща усмивка. Беше много странно... Сърцето ми се разтуптя, но не биваше да го показвам...А и бях достатъчно объркана и наранена, за да мисля каквото и да е.
- Защо ме спаси?- попитах хладнокръвно.
Последва мълчание. Той нямаше намерение да отговори. Но аз не се сдържах.
- Мислиш да ме убиеш, нали? Защо първо ми помагаш, ала после ме захвърляш? Защо не ме убиеш и да се свършва?! - очите ми се насълзиха.
- Лягай си, трябва да си почиваш.- избегна очен контакт с мен.
- Смяташ да ме накажеш с мълчание, а... Ако това ще те накара да спиш спокойно, добре...- промърморих и легнах.
Гледна точка на Джимин:
Беше ми много тежко. През гърлото ми мина тежка буца. Тя ме молеше да я убия... Не можех... Бе добър въпрос...защо като я мразех заради постъпката й, все още я спасявах. Не е ли странно? Не е ли странно, човек да мрази някого, обаче в същото време да не може без него и да му помага?! Отговора на въпроса бе, защото мамка му, бях влюбен до уши в нея! Но не искам да изглеждам слаб и уязвим пред нея. Затова, колкото и да ми бе трудно, щях да я третирам с мълчание. А и бях объркан. Трябваше да си събера мислите и утре щях да реша какво по-точно щях да направя с нея.
Ето че най-накрая заспа. Не успях да си взема очите си от такава красота! Наблюдавах я докато спеше. Без да съм осъзнал, съм прекарал цялата нощ гледайки я как спи и потъвайки в мислите си...
Бе на път зазоряване. Станах и нежно я отвързах. Все пак бе най-логичното решение за сега. Не мисля, че тя би ми избягала, защото аз бях наблизо така или иначе. Отидох да се поразходя малко, да се огледам наоколо.
Твоя гледна точка:
Събудих се с помощта на слънчевите лъчи. Станах малко отпочинала и освежена. Огъня бе спрял да гори, имаше само пушек. За моя изненада не бях вързана и все още бях с неговата жилетка. Обаче наоколо бе пусто...нямаше и следа от Джимин.
Станах и отидох да си измия лицето на водопада. След това се отправих наоколо, за да видя гледката. Намерих Джимин седнал. Отидох при него.
- Благодаря ти за всичко. А и без това не ти върша работа. По-добре да си тръгна. Никога повече няма и да ме видиш. Съжалявам за това, което е станало. И без това съм ранена, не бих оцеляла толкова дълго. - казах и му поставих в скута му горницата.
Последва мълчание.
- Смяташ да ме накажеш с мълчание, нали? Ако така ще се почувстваш добре...добре...- извърнах глава, защото не издържах повече. Бях влюбена в него, но аз бях виновната.
Да, сълзите ми изтекоха. Отправих се за тръгване. Направих три крачки, когато Джимин ме хвана за китката и каза:
- Няма да ходиш никъде!
YOU ARE READING
Спомени ( Imagine with Park Jimin)
FantasyА може би за последно щях да дишам така на пресекулки... Настъпи тишина... Странна и гробна тишина! Дали вече бях мъртва? Вдигнах поглед и видях...